Nagradna igra u vodećem hrvatskom trgovačkom lanac traje do 2. prosinca u preko 200 poslovnica u zemlji. Svakog tjedna po pet kupaca osvojit će po 1000 kuna na potrošačkoj kartici, a 10 njih po 500 kuna
Tommy daruje 5 automobila i 100.000 kn na karticama
Kupci, pozor! Trebate novi automobil, siguran i prostran? Baš takvog ljepotana možete osvojiti u velikoj nagradnoj igri koja je u Tommy trgovinama počela 29. rujna i traje do 2. prosinca. To je dosad jedna od najvećih nagradnih igara u kojoj kupci mogu osvojiti čak pet automobila Jeep Compass legendarne marke, prepoznatljive dijem svijeta. No, to nije sve. Osim toga, tu je i deset tjednih izvlačenja u kojima se dijele potrošačke kartice. Tako će svakog tjedna po pet najsretnijih kupaca osvojiti po 1000 kuna na kartici, a 10 njih po 500 kuna na potrošačkoj kartici. A pravila nagradne igre su jednostavna. Za svakih potrošenih 100 kuna u Tommy trgovinama, kupac dobiva jedan kod, za 150 kuna dva koda, a za 200 kuna i više tri koda. Kodove je potom potrebno prijaviti na web www.tommy.hr ili ih poslati SMS-om na broj 60036. Uz kod treba navesti ime, prezime, adresu i grad.
Tommy je jedan od vodećih hrvatskih trgovačkih lanaca, najveća kompanija i najveći poslodavac u Dalmaciji i južnoj Hrvatskoj, a po ukupnom prihodu spada u hrvatski TOP 25, te spada u red 10 najvećih kompanija u privatnom vlasništvu. Trgovački lanac trenutno čini preko 200 prodajnih mjesta, u četiri prodajna formata, koja su rasprostranjena po cijeloj Hrvatskoj u nekoliko Županija, a s posebnom koncentracijom u četiri dalmatinske Županije. U Splitsko¬-dalmatinskoj županiji kao domicilnoj, Tommy je i službeno tržišni lider u maloprodaji, a tržišni udjeli i na ukupnom hrvatskom tržištu stalno rastu. Kupcima nudi povoljne prodajne cijene s naglaskom na povoljan omjer cijene i kvalitete proizvoda i usluga, a osim toga, tu si i stalne akcije koje ponudu čine još atraktivnijom i konkurentnijom.
- Naš je cilj zadovoljan i lojalan kupac koji u Tommyju kupuje povoljno, kvalitetno, ugodno, brzo i sigurno - naglašavaju iz Tommyja. U Tommyjevim prodavaonicama dnevno kupuje preko 250.000 lojalnih potrošača.
Pokretanje videa...
Genijalan razlog da ovog vikenda posjetite Varaždin
Klapa Intrade oduševila Zagreb u tri nezaboravne večeri u Lisinskom!
Andrija Premec odmjerio snage s najboljima na finalu Heineken® Star Quality programa