Obavijesti

Promo sadržaj

Tommy najavio novu komunikacijsku platformu i kampanju „Di ćeš bolje“

Tommy najavio novu komunikacijsku platformu i kampanju „Di ćeš bolje“

Kao Tommy grupa, jedan od vodećih hrvatskih poslovnih sustava, ovim putem najavljujemo novu komunikacijsku platformu i kampanju pod nazivom „Di ćeš bolje“

Ključna poruka koju šaljemo jest međusobna povezanost kompanija i djelatnosti grupe s trgovačkim lancem Tommy kao glavnim nositeljem aktivnosti u čijem se prodajnom sustavu realizira interakcija s našim kupcima.

Naš brand Tommy razvijali smo prethodnih 30 godina s ciljem da budemo prepoznatljivi kupcima i diferencirani na tržištu kao mjesto najpovoljnije i najugodnije kupovine. Asortiman koji nudimo na našim prodajnim mjestima strukturiran je prema željama i potrebama naših kupaca, a posebnu pozornost posvećujemo asortimanu svježih proizvoda iz kategorija svježega mesa i ribe, svježeg voća i povrća, delikatesnih proizvoda koji se nude svježe narezani, te pekarsko-slastičarskih proizvoda. Najveći dio toga asortimana je hrvatskog porijekla i nabavljen je od lokalnih dobavljača, a dio se proizvodi i unutar poslovnog sustava Tommy grupe u povezanim tvrtkama Bobis i Petason.

Sustav kontrole kvalitete proizvoda i uspostavljena sljedivost hrane u distribucijskom lancu naš je poslovni standard koji osigurava kupcima kvalitetu i sigurnost proizvoda. Suvremeno i funkcionalno uređeni prodajni prostori omogućavaju kupcima kvalitetniji vizualni doživljaj asortimana, a cjenovna politika definira našu ponudu kao istinsku vrijednost za potrošeni novac.

Objedinjujući sve sastavnice našega koncepta želimo dodatno približiti Tommy kupcima i ukazati na cjelovitost naše ponude i naše usluge, uz posvećenost svakom pojedinačnom kupcu, što nam omogućava educirano i ljubazno osoblje.

Tommy nudi kupcima vrijednost u svakom pogledu i povjerenje koje želimo trajno unapređivati, a ova kampanja ima za cilj na jednostavan i prihvatljiv način dodatno približiti Tommy kupcima koji su za nas uvijek u prvom planu.

Kampanja započinje, 21.travnja, a bit će prezentirana putem promidžbenih spotova i objava u raznim komunikacijskim kanalima uključujući i društvene mreže.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Genijalan razlog da ovog vikenda posjetite Varaždin
PROMO

Genijalan razlog da ovog vikenda posjetite Varaždin

Pred nama je treći vikend adventskih zbivanja i ako još niste, pravo je vrijeme da istražite čaroliju Adventa u Varaždinu koji ove godine blista u svom najljepšem blagdanskom ruhu
Klapa Intrade oduševila Zagreb u tri nezaboravne večeri u Lisinskom!
PROMO

Klapa Intrade oduševila Zagreb u tri nezaboravne večeri u Lisinskom!

Koncertna dvorana Vatroslava Lisinskog bila je tri večeri za redom ispunjena emocijama, glazbom i pozitivnom energijom zahvaljujući klapi Intrade, koja je svojim izvedbama donijela dašak Dalmacije u srce Zagreba.
Andrija Premec odmjerio snage s najboljima na finalu Heineken® Star Quality programa
PROMO

Andrija Premec odmjerio snage s najboljima na finalu Heineken® Star Quality programa

Amsterdam je prošlog tjedna bio domaćin nezaboravnog događaja – globalnog finala Heineken Star Quality programa, natjecanja koje okuplja najbolje barmene iz cijelog svijeta