Obavijesti

Promo sadržaj

Tommy svojom novom kampanjom #TvojeMisto slavi povezanost sa svojim kupcima

Tommy svojom novom kampanjom  #TvojeMisto slavi povezanost sa svojim kupcima
3

Povodom 30. rođendana lansirana nova kampanja brenda Tommy

Povodom 30 godina poslovanja trgovački lanac Tommy, maloprodajni tržišni lider u Dalmaciji i jedna od najuspješnijih tvrtki u Hrvatskoj, lansirao je novu komunikacijsku platformu i marketinšku kampanju naziva #TvojeMisto.  

Kampanja već na prvi pogled obuhvaća upravo ono po čemu se Tommy već dugi niz godina izdvaja na tržištu – povezanosti s kupcima i nedvojbeno toploj interakciji koju, posebice Dalmatinci, gaje prema ovom brendu - danas 6. trgovačkom lancu u RH s kontinuiranim rastom tržišnog udjela. 

Kampanja #TvojeMisto autentična je i direktna, ali s pravom dozom topline i emocija, jednako kakva je i, kako kažu u Tommyju, 'svaka Dalmatinka koja direktno kaže ono što misli, ali čini to s dozom šarma, humora i iskrenosti: ponosna je na svoje porijeklo te zna da u dalmatinskom načinu života postoji puno vrijednosti i znanja koja vrijedi očuvati i prenijeti novim generacijama'. 

Iako je prema podacima AZTN-a Tommy maloprodajni tržišni lider u čitavoj Dalmaciji, prepoznat je i diljem Hrvatske kao pouzdan partner koji jedinstvenom brigom o kupcima daje pozitivan doprinos njihovim svakodnevnim životima, posebice kroz učestale suradnje i mnogobrojne donacije lokalnoj zajednici. 

Stoga ne čudi da je ovaj trgovački lanac percipiran destinacijom koja nije samo trgovina, već i omiljeno mjesto susreta i stvaranja uspomena. Trgovački lanac Tommy, tijekom 30 godina, razvio je mrežu od čak 229 prodajnih mjesta rasprostranjenih u devet hrvatskih županija i gradu Zagrebu.  

Tommy nikada ne bi mogao postati #TvojeMisto bez kvalitete koju nudi, prije svega kroz bogat asortiman domaćih proizvoda i baš zato je zastupljenost hrvatskih proizvoda u Tommyju viša od 70%, a potpora domaćoj proizvodnji strateška odrednica te trajni interes ove kompanije. Asortiman koji nudi na prodajnim mjestima strukturiran je prema željama i potrebama kupaca, a posebna pozornost posvećena je ponudi svježih namirnica. Proizvodi koje Tommy nudi imaju svoju emotivnu komponentu jer često dolaze upravo od lokalnih dobavljača što kupcima jamči svježinu i kvalitetu namirnica. 

Tako je u godini obilježavanja važne 30. obljetnice, lansirana i nova robna marka T! koja obuhvaća veliki broj artikala u raznim kategorijama i, najvažnije, predstavlja optimalan omjer cijene i kvalitete proizvoda. Većinu asortimana pod robnim markama za Tommy proizvode renomirani hrvatski proizvođači. Navedeno, osim gospodarskog značenja, nosi i komponentu društvene odgovornosti, a kupcima istovremeno jamči svježinu, sigurnost i kvalitetu o kojoj danas brine više od četiri tisuće zaposlenika. 

'Ovom kampanjom inspiriranom našim kupcima, djelatnicima i dobavljačima želimo im zahvaliti i upravo njih slaviti. Želimo im javno poručiti ono što već i sami odavno žive i znaju: Tommy je uistinu njihovo misto i ponosni smo na našu povezanost. Kako Tommy kupcima u svakom pogledu nudi vrijednost i povjerenje cilj kampanje je na jednostavan i prihvatljiv način dodatno približiti Tommy našim mnogobrojnim vjernim kupcima i kontinuirano unaprjeđivati taj odnos jer je za nas kupac uvijek na prvom mjestu', poručuju iz Tommyja.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje
PROMO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje

Gala peleti i briketi ekološka su rješenja za grijanje koja objedinjuju visoku učinkovitost, financijsku dostupnost te praktičnost za svakodnevnu uporabu. Cijeli proces proizvodnje Gala peleta je automatiziran

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?
sadržaj donosi petrol

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?

Suočeni s intenzivnom konkurencijom na tržištu rada, poslodavci se nalaze pred jednim od najvećih izazova: kako privući i zadržati kvalitetne radnike?
King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju
PROMO

King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju

Zagrebački shopping centar ostat će otvoren tijekom izvođenja radova čiji je završetak planiran za jesen 2025.