Povodom 30. rođendana lansirana nova kampanja brenda Tommy
Tommy svojom novom kampanjom #TvojeMisto slavi povezanost sa svojim kupcima
Povodom 30 godina poslovanja trgovački lanac Tommy, maloprodajni tržišni lider u Dalmaciji i jedna od najuspješnijih tvrtki u Hrvatskoj, lansirao je novu komunikacijsku platformu i marketinšku kampanju naziva #TvojeMisto.
Kampanja već na prvi pogled obuhvaća upravo ono po čemu se Tommy već dugi niz godina izdvaja na tržištu – povezanosti s kupcima i nedvojbeno toploj interakciji koju, posebice Dalmatinci, gaje prema ovom brendu - danas 6. trgovačkom lancu u RH s kontinuiranim rastom tržišnog udjela.
Kampanja #TvojeMisto autentična je i direktna, ali s pravom dozom topline i emocija, jednako kakva je i, kako kažu u Tommyju, 'svaka Dalmatinka koja direktno kaže ono što misli, ali čini to s dozom šarma, humora i iskrenosti: ponosna je na svoje porijeklo te zna da u dalmatinskom načinu života postoji puno vrijednosti i znanja koja vrijedi očuvati i prenijeti novim generacijama'.
Iako je prema podacima AZTN-a Tommy maloprodajni tržišni lider u čitavoj Dalmaciji, prepoznat je i diljem Hrvatske kao pouzdan partner koji jedinstvenom brigom o kupcima daje pozitivan doprinos njihovim svakodnevnim životima, posebice kroz učestale suradnje i mnogobrojne donacije lokalnoj zajednici.
Stoga ne čudi da je ovaj trgovački lanac percipiran destinacijom koja nije samo trgovina, već i omiljeno mjesto susreta i stvaranja uspomena. Trgovački lanac Tommy, tijekom 30 godina, razvio je mrežu od čak 229 prodajnih mjesta rasprostranjenih u devet hrvatskih županija i gradu Zagrebu.
Tommy nikada ne bi mogao postati #TvojeMisto bez kvalitete koju nudi, prije svega kroz bogat asortiman domaćih proizvoda i baš zato je zastupljenost hrvatskih proizvoda u Tommyju viša od 70%, a potpora domaćoj proizvodnji strateška odrednica te trajni interes ove kompanije. Asortiman koji nudi na prodajnim mjestima strukturiran je prema željama i potrebama kupaca, a posebna pozornost posvećena je ponudi svježih namirnica. Proizvodi koje Tommy nudi imaju svoju emotivnu komponentu jer često dolaze upravo od lokalnih dobavljača što kupcima jamči svježinu i kvalitetu namirnica.
Tako je u godini obilježavanja važne 30. obljetnice, lansirana i nova robna marka T! koja obuhvaća veliki broj artikala u raznim kategorijama i, najvažnije, predstavlja optimalan omjer cijene i kvalitete proizvoda. Većinu asortimana pod robnim markama za Tommy proizvode renomirani hrvatski proizvođači. Navedeno, osim gospodarskog značenja, nosi i komponentu društvene odgovornosti, a kupcima istovremeno jamči svježinu, sigurnost i kvalitetu o kojoj danas brine više od četiri tisuće zaposlenika.
'Ovom kampanjom inspiriranom našim kupcima, djelatnicima i dobavljačima želimo im zahvaliti i upravo njih slaviti. Želimo im javno poručiti ono što već i sami odavno žive i znaju: Tommy je uistinu njihovo misto i ponosni smo na našu povezanost. Kako Tommy kupcima u svakom pogledu nudi vrijednost i povjerenje cilj kampanje je na jednostavan i prihvatljiv način dodatno približiti Tommy našim mnogobrojnim vjernim kupcima i kontinuirano unaprjeđivati taj odnos jer je za nas kupac uvijek na prvom mjestu', poručuju iz Tommyja.
Genijalan razlog da ovog vikenda posjetite Varaždin
Klapa Intrade oduševila Zagreb u tri nezaboravne večeri u Lisinskom!
Andrija Premec odmjerio snage s najboljima na finalu Heineken® Star Quality programa