Obavijesti

Promo sadržaj

Komentari 2

U 20 dana rasprodan koncert Urban & 4 u Tvornici kulture

U 20 dana rasprodan koncert Urban & 4 u Tvornici kulture
1

Nakon što su ekspresno, u svega 20 dana, rasprodali prvi koncert Urban & 4 nastupiti će u zagrebačkoj Tvornici kulture i u subotu 8. prosinca. Ulaznice za nastup u subotu u prodaju kreću u utorak, 6. studenog

VIDEO

Tradicionalan predbožićni dolazak Damira Urbana i njegove Četvorke u Tvornicu ove je zime izazvao vjerojatno najveći interes do sada. Nastup najavljen 7. prosinca rasprodan je za manje od tri tjedna ostavivši nekoliko tisuća zainteresiranih bez ulaznice. Stoga je dogovoren još jedan koncert, na istoj pozornici, ali večer kasnije.

Ulaznice za nastup u subotu 8. prosinca u prodaju kreću u utorak, 6. studenog po cijeni od 100 kn u pretprodaji te 120 kn ako ih eventualno ostane na dan koncerta.  Službena prodajna mjesta su Dirty Old Shop (Tratinska 18), Rockmark (Berislavićeva 13) i Aquarius CD Shop (Varšavska 13), na svim prodajnim mjestima Eventima i online na www.eventim.hr

 

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 2
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve