Obavijesti

Promo sadržaj

U 2018. g. Hrvatska Lutrija postigla najbolje rezultate

U 2018. g. Hrvatska Lutrija postigla najbolje rezultate
1

Poslovne aktivnosti u 2018. godini bile su fokusirane na zadržavanje i jačanje stabilne pozicije Hrvatske Lutrije na tržištu, a društveno odgovorne aktivnosti pridonijele su naglašavanju komparativnih prednosti Hrvatske Lutrije

Rast dobiti i prometa 

Nakon prošle, iznimno uspješne poslovne godine, ostajemo i nadalje vodeći društveno odgovorni priređivač igara na sreću u Republici Hrvatskoj, ponosni na činjenicu da nas od ostalih konkurenata na tržištu izdvaja upravo naša društvena odgovornost – istaknuo je predsjednik Uprave Hrvatske Lutrije, gospodin Mario Musa. 

Prema izvješćima za 2018. g., Hrvatska Lutrija ostvarila je dobit prije oporezivanja u iznosu od 64,04 milijuna kuna, što je za 11,7% više od dobiti ostvarene u 2017. g. U usporedbi s Planom, ostvarena je dobit veća za 39,3%. Rezultat je to snažnih prodajno-marketinških aktivnosti i širenja mreže dostupnosti usluga.  Od priređivanja lutrijskih igara i igara klađenja ostvareni su prometi u iznosu od 1.232

milijuna kuna, što je u odnosu na prošlu godinu više za 12,27%, a u odnosu na planirano više za 4,64%. U 2018. godini u lutrijskim igrama, igra Eurojackpot bilježi najveći promet čime drži poziciju najznačajnije lutrijske igre. Igra Loto 7 zadržava i nadalje drugo mjesto, a srećke stabilno treće zahvaljujući odličnim rezultatima koji su veći od planiranih vrijednosti i realizacije u prethodnoj godini, što je u najvećem dijelu posljedica kontinuiranog razvoja proizvoda i unapređenja prodaje. U 2018. godini uvedena je nova igra Keno - brzih 35, koja od samog početka ostvaruje mjesečne promete veće od planiranih; igra Loto 7 značajno je modificirana, dok je Loto 6/45 od ožujka prošle godine „ubrzan“ pa tako sada ima dva izvlačenja tjedno, što je utjecalo na rast prometa.  

45 godina sreće 

2018. godinu obilježio je veliki broj lijepih događaja kako za igrače Hrvatske Lutrije tako i za društvo u cjelini. Prošle je godine Hrvatska Lutrija obilježila 45 godina postojanja, a u tih gotovo pola stoljeća ostvaren je velik broj značajnih dobitaka ukupne vrijednosti gotovo 9 milijardi kuna. U tih 45 godina izdvojeno je 2,5 milijarde kuna za društveno korisne djelatnosti, a još jedan od načina za isticanje one najvažnije uloge Hrvatske Lutrije – društvene, je i javni natječaj da dodjelu donacija, ukupne vrijednosti 450.000 kuna. Tom rođendanskom gestom, Hrvatska Lutrija je podsjetila korisnike na svoju 'ruku podrške' koja je tradicionalno usmjerena prema društvu i zajednici te je i tom prigodom podržala ukupno 55 projekata iz pet programskih društveno korisnih područja. 

Doprinos Državnom proračunu iznosi 310,15 milijuna kuna 

Slavljenička godina zaokružena je još jednom lijepom gestom, podrškom projektu 'Za dostojanstven život' koji provodi Hrvatski crveni križ. Donacija u vrijednosti 140.000 kuna namijenjena je podizanju kvalitete života starim i nemoćnim osobama, koji su ostali sami.  

Hrvatska Lutrija kroz svoju djelatnost generira značajna financijska sredstva koja uplaćuje u državni proračun za potrebe financiranja humanitarnih, sportskih, kulturnih i sličnih organizacija te je za ove namjene ostvareno 92,09 milijuna kuna što je za 13,6% više u odnosu na prošlu godinu. Doprinos Državnom proračunu za 2018. godine iznosi ukupno 310,15 milijuna kuna, što je za 16,9% više u odnosu na 2017. godinu.  
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve