Maskota „Happy“ prošetala gradom i podijelila prolaznicima prigodne poklone izmamivši osmjehe na lica
U inat najdepresivnijem danu u godini, jučer se u centru Zagreba dijelila – sreća!
Povodom tzv. najdepresivnijeg dana u godini, koji je ove godine bio 17. siječnja, Merkur osiguranje provelo je svoju Happy kampanju i odlučio depresiji uzvratiti – srećom. Sreću je omogućila službena Merkurova maskota koja se prošetala centrom grada i podijelila prigodne poklone.
Ovogodišnji „Blue Monday“, poznat u medijima i kao „najdepresivniji dan u godini“, prolaznici u centru Zagreba zasigurno neće pamtiti po lošem raspoloženju. Iako ga je britanski psiholog Cliff Arnall zbog niza razloga odredio najdepresivnijim, treći siječanj ove godine prošao je u sretnom tonu. Duh veselja osigurala je službena maskota Merkur osiguranja, prikladnog naziva „Happy“, koja je prolaznicima dijelila prigodne poklone te na taj način simbolično pobijedila depresivni ponedjeljak. Maskota Happy već je svojom pojavom mamila osmijeh na lice – sa svojim velikim, raširenim zelenim rukama i nogama – a podijeljeni pokloni i osmijesi izbrisali su svaki trag lošeg raspoloženja.
Ovu aktivaciju Merkur osiguranje provelo je u sklopu svoje Happy kampanje „Merkur osiguranje osigurava i osmijeh“ #MerkurZaOsmijeh kojoj je za cilj potaknuti sreću i pozitivno razmišljanje kao najbolji alat u prevenciji mnogih bolesti. Sreća podiže imunitet i čini nas zdravima. No ipak često zaboravljamo na važnost sreće za zdrav i ispunjen život. Iz Merkur osiguranja stoga ističu da, iako su oni tu kako bi osigurali osmijeh svojih klijenata, ponekad sreću moramo pronaći sami u malim stvarima.
„Naziv Happy za službenu maskotu Merkur osiguranja nije slučajno odabran. Prošle godine, kroz rebranding Čudo života, cijeli fokus svog poslovanja usmjerili smo na čovjeka – kao istinsko čudo života. Promatramo čovjeka i njegove potrebe kao cjelinu i brinemo o njegovoj sigurnosti. Čovjek i sve njegove životne faze čudo su života. Merkur osiguranje pruža cjelovitu sigurnost u svim fazama života, tako da naši klijenti mogu živjeti bezbrižno i ispunjeno, i biti jednostavno – happy,“ objasnila je Tamara Aye, direktorica marketinga Merkur osiguranja.
Za isticanje važnosti sretnog, ali prvenstveno sigurnog, života iz Merkur osiguranja objašnjavanju da nije slučajno odabran upravo najdepresivniji dan u godini.
„S našom Happy maskotom htjeli smo simbolično odagnati loše raspoloženje, ali i potaknuti prolaznike na razmišljanje o sigurnosti svoje sreće. Sreća je ionako u našim rukama. Uz dobro osiguranje svih faza života bit ćemo mirniji i opušteniji, a samim time će nas i sreća lakše pronaći“, nadodala je Aye.
Inače fenomen “Blue Mondaya” datira od 2005. godine, a razlog zbog kojeg je upravo treći ponedjeljak u siječnju najdepresivniji dan u godini stoji u činjenici da upravo u to doba dolaze na naplatu svi troškovi koje smo napravili tijekom prosinca. Započinje period postblagdanske depresije, a ponedjeljak je inače najdepresivniji dan u tjednu. Također, nekako u to vrijeme najveći broj ljudi odustaje od novogodišnjih odluka što nas čini dodatno depresivnima. Kad tome pridodamo kratke dane bez sunca, duge zimske noći te mjesec koji traje 31 dan, i čini se da nikada neće završiti, jasno je zbog čega upravo u ovom period razina depresije viša nego u ostatku godine.
Merkur osiguranje d.d. osnovano je u Zagrebu 1996., a svoje bogato znanje i vještine temelji na više od 224 godine europskog iskustva matične austrijske poslovnice Merkur Versicherung AG. Merkur posljednjih godina, zahvaljujući kvaliteti programa i konkurentnosti, ostvaruje brz rast privatnih zdravstvenih osiguranja pružajući tako svojim klijentima cjelokupnu zaštitu. Prepoznati su po svojem individualnom pristupu svakom klijentu i kreiranju najboljeg rješenja prilagođenog određenom trenutku.
U Merkur osiguranju posebna pažnja usmjerena je upravo na važnosti prevencije u očuvanju zdravlja. Upravo taj preventivni aspekt Merkur osiguranje podiglo je na višu razinu otvorivši vrata Merkur Lifestyle Wellness centra kao centra koji svim svojim korisnicima na jednom mjestu pruža potpuno i cjelovito wellbeing iskustvo; te Polikliniku Wellife za internu medicinu te fizikalnu medicinu i fizikalnu terapiju.
Genijalan razlog da ovog vikenda posjetite Varaždin
Klapa Intrade oduševila Zagreb u tri nezaboravne večeri u Lisinskom!
Andrija Premec odmjerio snage s najboljima na finalu Heineken® Star Quality programa