Obavijesti

Promo sadržaj

Uključili lokalno stanovništvu u promociju destinacije i spojili glazbu s prirodnim ljepotama

Uključili lokalno stanovništvu u promociju destinacije i spojili glazbu s prirodnim ljepotama

Turistička zajednica Bol godinama unazad pokazuje izvanredne rezultate i kvalitetne kampanje, a za to biva nagrađena brojnim nagradama i priznanjima na domaćoj i svjetskoj razini.

Iako se suočila s nizom izazova za vrijeme pandemije, kreativni djelatnici su ponudili nove priče i potaknuli nove trendove u promociji ove destinacije.  

Na čelu s direktorom Markitom Marinkovićem, 2020. godine napravili su iskorak i uključili lokalno stanovništvo u promociju Bola.  

- Odlučili smo krenuti s projektom i filmom „Naše bolske priče.“ Okupili smo naše lokalce, a oni su pričali svoje životne i otočke priče. Ne samo da smo proizveli kvalitetan i emotivan sadržaj, već smo i za to nagrađeni nagradom Golden Interstas Award za zapažen doprinos ukupnosti turizma Brača i Splitsko-dalmatinske županije te priznanjem na 23. Međunarodnom Tourfilm festivalu u Solinu – objašnjava direktor TZ Bol.  

No, to je bio tek početak jer je film „Naše bolske priče, Windsurf“ osvojio i međunarodno priznanje. Treće mjesto u kategoriji kategoriji City na 21. Golden City Gate 2021, Tourism Multimedia Award, međunarodnomu festivalu turističkoga filma koji je održan u sklopu turističkoga sajma ITB Berlin. 

Turistička zajednica Bol napravila je još jedan iskorak kada je riječ o turističkim filmovima.  

- Ove smo godine osvojili nagradu Zlatni medvjed u kategoriji „Art & Culture“ za turistički film  „Bol & Culture“ koji je povezao tri atraktivne priče o Zmajevoj špilji, Dominikanskom samostanu i Galeriji Branislava Deškovića – kazuje Marinković koji je izuzetno ponosan na sve uspjehe Turističke zajednice i samog mjesta. Već trideset godina Bol je dobitnik nagrada poput Zlatnog sunca, Turističkog cvijeta, Velikog zlatnog sunca, Plavog cvijeta, Sunčanog cvijeta i drugih.  

Za svoje uspjehe 2021. godine nagradom Interstas nagrađen je i sam direktor Marinković. 

- Ovo je uspjeh svih djelatnika Turističke zajednice Bol koji već godinama rade sjajan posao, a u tom tonu nastavljamo i dalje – ističe direktor.  

Posebno važna suradnja za Turističku zajednicu Bol je i ona s violončelisticom Anom Rucner koja svake godine boravi na otoku Braču. U pandemijskom razdoblju Rucner i Marinović odlučili su lokalnom stanovništvu i turistima ponuditi posebnu glazbenu priču koja na veličanstven način povezuje muziku i ljepote Bola.  

Bolska rapsodija s Anom Rucner“ stvorila je sedam glazbenih priča na poznatim bolskim lokacijama, a time i ostavila značajan trag u promociji ovog mjesta. Osim toga, razvio se i koncert „Adio lito“ kao još jedan od načina promocije Bola putem glazbe.  

Domišljatim kampanjama i vrijednim radom djelatnici Turističke zajednice Bol žele privući što veći broj posjetitelja, a priznanja i nagrade samo su jedan od razloga motivacije. Do sada su se turističke brojke pokazale izuzetno dobrima te se nadaju novim uspjesima i ove sezone.  

- Nova sezona već sada pokazuje odlične rezultate. U Bolu trenutno boravi 1300 gostiju, a predviđamo brojke slične onima iz rekordne 2019. godine. Za vrijeme pandemije trudili smo se zainteresirati naše goste i pružiti im osjećaj sigurnosti. Prošle smo godine bili prvi koji smo na otoku imali antigensko testiranje – govori Marinković i dodaje:  

- Nije nam bilo svejedno zbog situacije u Ukrajini, ali rezervacije stižu i to nas raduje. Hvala svim našim djelatnicima, lokalcima, stalnim i novim gostima koji nam pomažu u stvaranju naše bolske priče. Hrvatska zaista pokazuje koliko ima potencijala da bude turistički lider. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve