Obavijesti

Promo sadržaj

Ulovi 150.000 kuna uz Germania Bet Race

Ulovi 150.000 kuna uz Germania Bet Race

Priključi se zabavi i budi pobjednik jer Germania dijeli čak 150.000 kuna.

Svakog dana od 14.6.2022. do 17.7.2022. odigraj listić od minimalno 20 kuna i čekaju te bogate novčane nagrade. Nemoj propustiti vrhunsku priliku za dobitke jer sve što trebaš je sudjelovati svaki dan. Svi sudionici koji dovrše Bet Race osvajaju vrijedne bonuse, a dodatne nagrade čekaju i top 50 najvještijih igrača s najvećim zbrojem tečajeva na pogođenim listićima. 

Uz vrhunske novčane nagrade koje čekaju igrače, uvijek je spremna i fenomenalna ponuda sportskog klađenja, a dok čekaš start utrke za 150.000 kuna, ulovi priliku da se ukrcaš u avion za Katar!  

U Germaniji 365 dana u godini možeš pronaći najveće tečajeve koji će dodatno povećati tvoj dobitak. Ako i promašiš jedan par, bez brige – samo u Germaniji svakodnevno možeš naplatiti promašaj i dobiti bonus za gubitni listić.  

Nemaš što čekati, požuri na germaniasport.hr i budi pobjednik.  

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve