Obavijesti

Promo sadržaj

Upoznajte web trgovce koji se bore za titulu najboljeg!

Upoznajte web trgovce koji se bore za titulu najboljeg!
3

5. travnja završava se prestižno ecommerce natjecanje Shopper's Mind Web trgovac godine – WTG 2017 u sklopu kojeg se već treću godinu zaredom biraju najbolji hrvatski web trgovci. Provjerite tko se bori za 1. mjesto!

U 2016. se za naziv Web trgovac godine 2016 natjecalo 50 web trgovina, a izboru pobjednika doprinijelo je 34.601 anketiranih hrvatskih online kupaca koji su podijelili svoje kupovno iskustvo u 328 domaćih i inozemnih trgovina. Ukupnu pobjedu odnijela je trgovina eKupi.hr dok je nagrade za izvrsnosti u web prodaji dobilo 13 trgovina.

Na natjecanje se do sada prijavilo već oko 40 web trgovina među kojima su podjednako zastupljene veće i manje trgovine koje svojim kupcima žele dokazati da su vrijedne njihova povjerenja. Ove godine za prestižne WTG2017 ecommerce nagrade natječu se vidaxl.hr, gume.com.hr, mobis.hr, emmezeta.hr, conrad.hr, kucanski-aparati.hr, hama.hr, lonciipoklopci.hr, salonatech.com, decathlon.hr, bijela-tehnika.com, shop.ivancica.hr, happy-dreams.hr, perfecta.hr, sonusart.hr, wow-junkie.com, muziker.hr, mall.hr, emporium.hr, gizzmo.hr, magicbaby.hr, centar-tehnike.hr, ekupi.hr, silux.hr, biobio.hr, vintax.eu, djecjakolica.eu, shop.iskon.hr, alternativa-webshop.com, partypops.hr, eva.hr, agrotoys.eu, furnitura.hr, allianz.hr, rost-sport.hr, moj-toner.com ...

Trgovci prijavljeni na WTG2017 natječu se za prestižne ecommerce titule u nekoliko glavnih kategorija i potkategorija! Sudjelovanjem u natjecanju za Web trgovca godine imate jedinstvenu priliku osvojiti vrijedne nagrade u ukupnom iznosu od 40.000 kuna.

Kako se biraju najbolji? Što može prevagnuti i tko odlučuje?

Izbor dobitnika natjecanja WTG2017 objektivan je i transparentan i temelji se na podacima najvećeg istraživanja o internetskoj kupovini Shopper’s Mind (sMind), koje se organizira jednom godišnje u Hrvatskoj i Sloveniji u partnerskoj izvedbi sMind d.o.o. i istraživačke agencije Valicon. U okviru istraživanja godišnje se prikupljaju mišljenja potrošača, u prosjeku više od 60.000 online kupaca u obje države.

Istraživanje je osnova za dobivanje ocjene u sklopu natjecanja Shopper’s Mind Web trgovac godine, a obuhvaćeni su i brojni drugi faktori, među kojima su najvažniji analiza mišljenja kupaca i tehnička usklađenost web trgovine s međunarodnim standardima sigurne online kupovine. Upravo na temelju sudjelovanja u istraživanju, kupci mogu osvojiti iPhone 7!

Uoči dodjele nagrada okuplja se i stručna komisija. Uloga komisije je analizirati rezultate istraživanja te potvrditi njihovu regularnost i legitimnost. Komisija ima mogućnost veta, a svoju odluku bilježi u zapisniku zasjedanja komisije.

Zašto ne smijete propustiti ovakvu priliku?

Ako osvojite nagradu WTG 2017, to je mnogo više od kurtoaznog pljeska na pozornici. Više od 150 drugih trgovaca i ecommerce profesionalaca vidjeti će vas na pobjedničkom postolju. Proširite svoju mrežu kontakata, radite zajedno s njima na rastu ecommerce-a u Hrvatskoj i napravite ga onim što on predstavlja u svijetu.

3. Shopper’s Mind Ecommerce Day konferenciju podržavaju Mastercard, Hrvatska pošta i Udruga eCommerce Hrvatska.

Pogledajte video i sami se uvjerite kako nam je bilo prošle godine:

Informacije za trgovce:

Informacije za potrošače:

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve
Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama
PROMO

Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama

Paneuropska banka čija je članica i Zagrebačka banka prva je bankarska grupa koja je lansirala ovu karticu za sve svoje proizvode na 12 tržišta