TV reklama koja izgleda kao da je snimana mobitelom, ''stvarni ljudi'' koji izgledaju kao da su se slučajno našli na snimanju, pura koja ušeta u kadar na lokalnom nogometnom igralištu koje se upravo kosi...
Urnebesne niskobudžetne reklame poznatog pivskog brenda
TV reklama koja izgleda kao da je snimana mobitelom, ''stvarni ljudi'' koji izgledaju kao da su se slučajno našli na snimanju, pura koja ušeta u kadar na lokalnom nogometnom igralištu koje se upravo kosi... Sve to baš i ne zvuči kao nešto što bi bilo u TV spotu poznatog pivskog brenda za najveće nogometno natjecanje na svijetu. Ali upravo tako izgledaju reklame za Karlovačko koje se emitiraju na digitalnim i TV kanalima tijekom lipnja. Glavni adut ovih niskobudžetnih spotova je humor, i bez obzira volite li nogomet ili ne, ove reklame svakako privlače pozornost.
Zašto se Karlovačko odlučilo na ovakav pristup pojasnio je Filip Rabuzin, direktor marketinga kompanije HEINEKEN Hrvatska koja proizvodi Karlovačko pivo: ''Ove nogometne godine potrošili smo čak 7 puta manje sredstava za izradu TV spotova u odnosu na nogometnu 2016. godinu. Smatramo da potrošači ne mare za visoku produkciju već im je najvažnije pivo pa smo u ovom nogometnom periodu odlučili uložiti u nižu cijenu našeg Karlovačkog. Ne moramo imati skupe TV reklame da bismo privukli pozornost potrošača i dobro ih nasmijali. Dodatno, ovakav pristup u skladu je s onim što naše Karlovačko predstavlja: uvijek nastojimo dati više, što primjenjujemo i na ostale segmente poslovanja brenda. Odličan primjer je korištenje 100% hrvatskog ječma za Karlovačko. Takve inicijative nisu uvijek jednostavne za provesti, ali smatramo da je to ispravan pristup.''
Ako još niste, svakako pogledajte ove low budget reklame.
PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje
Gala peleti i briketi ekološka su rješenja za grijanje koja objedinjuju visoku učinkovitost, financijsku dostupnost te praktičnost za svakodnevnu uporabu. Cijeli proces proizvodnje Gala peleta je automatiziranPobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?
Suočeni s intenzivnom konkurencijom na tržištu rada, poslodavci se nalaze pred jednim od najvećih izazova: kako privući i zadržati kvalitetne radnike?King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju
Zagrebački shopping centar ostat će otvoren tijekom izvođenja radova čiji je završetak planiran za jesen 2025.