Obavijesti

Promo sadržaj

Ušli u osmu godinu sa 600 milijuna piksela!

Ušli u osmu godinu sa 600 milijuna piksela!
11

Prvaci outdoor oglašavanja u Hrvatskoj samouvjereno kroče kroz osmu godinu. U poslovni poduhvat ušli su na zdravim temeljima, njegujući načelo održivosti. Možda je to razlog zašto su kriznu sedmu godinu prošli jači, bolji i uspješniji nego ikad?

Krenula je osma godina njihovog poslovanja, a u nju su ušli sa izgrađenih impresivnih 600 milijuna piksela. Sretna osmica, reklo bi se! Izvukli su televiziju van iz domova, pa tako njihovih 340 najsuvremenijih i tehnički najnaprednijih digitalnih interaktivnih ekrana možete gledati svuda po hrvatskim gradovima: Splitu, Osijeku, Zagrebu, Rijeci, Dubrovniku... I, ne samo gledati, već i slušati, omirisati, dotaknuti. Onim najvećima se možete samo diviti, dok s onim najmanjima možete čak i komunicirati. Zapazili ste ih već negdje u prolazu? Oni su Go2Digital, prvaci Hrvatske u outdoor oglašavanju.

11
| Foto: Dario Belic

Članovi su IAB, najpriznatijeg europskog udruženja za digitalni marketing i oglašavanje. Prošle su godine u svom prvom izlasku na natjecanja osvojili čak 15 nagrada u raznim kategorijama – najveći je to broj nagrada koji je ikad osvojio jedan hrvatski medij. Fotografija njihovog digitalnog citylighta snimljena u Varšavskoj ulici u centru Zagreba koju prati priča o nagrađivanom projektu Dogvertising stoji na glavnoj globalnoj stranici Mediacom-a, vodeće svjetske organizacije za oglašavanje. Upravo za potrebe te kampanje razvili su poseban Dogvertising algoritam, jedini i prvi u svijetu.

Pratimo li život suvremenog čovjeka i društva sa antropozofskog gledišta, Go2Digital završio je prvi sedmogodišnji razvojni ciklus. Moglo bi se reći da su uspješno savladali sve izazove koje to razdoblje donosi: postavili su zdrave temelje, naučili se suvereno kretati i vrhunski komunicirati, a socijalizacija im je omiljena disciplina: putem površine od gotovo 1.900 m² ekrana komuniciraju svakodnevno sa 1.500.000 ljudi!

Što im donosi sretna osma godina? Istražuju nove trendove u outdoor i indoor oglašavanju koji donose još uzbudljivija rješenja. Jedno od njih je 3D Illusionscreen koji zahtijeva preciznu tehnologiju ispravnog pozicioniranja i „prelamanja“ objekta kako bi iluzija bila vjerna i stvarna – ona je prozor u druge svjetove, proširuje postojeću arhitekturu ili stvara dojam lebdećih tijela. Ovo je nova dimenzija oglašavanja koja oduševljava i oglašivače i publiku; stvorena je za one koji se zaslužuju predstaviti na najbolji mogući način jer i najuobičajenije kampanje pretvaraju u nešto nesvakidašnje i posebno. Ako još niste, sigurno ćete ju uskoro zapaziti na glavnim gradskim trgovima ili u najvećim shopping centrima. U pripremi već čekaju novi ekrani za nove lokacije u drugim gradovima, kao i 12 novih projekata – za svaki mjesec po jedan.

Možemo reći da era crtanja brkova i rogova po papirnatim plakatima završava i ustupa mjesto novim tehnologijama: video animacije, AI (umjetna inteligencija), computer vision, kontrola pokreta, 3D anamorfne iluzije, prepoznavanje vozila i lica, a sve to na visokokvalitetnoj infrastrukturi, posebnoj dodatnoj opremi i odličnoj IT i kreativnoj podršci.

Najbolji brendovi zaslužuju zablistati na posebnom mjestu, uz vrhunsku i nagrađivanu tehnologiju i inovacije. U konačnici, isti vrhunski tretman revolucije outdoor i indoor oglašavanja zaslužuju publika i krajnji korisnici u Hrvatskoj. Počastite ih!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Bujanje tržišta nekretnina na Kvarneru: Opatija u fokusu
PROMO

Bujanje tržišta nekretnina na Kvarneru: Opatija u fokusu

Opatija i Kvarner postaju nekretninska oaza. Blizina mora, bogata kultura i rastuća ponuda privlače pažnju investitora i ljubitelja mediteranskog načina života

Trijumfalno deseto izdanje Dana komunikacija
PROMO

Trijumfalno deseto izdanje Dana komunikacija

Deseto izdanje ovog festivala obilježeno je punim festivalskim dvoranama i fantastičnom energijom, a racionalna iracionalnost, predvidiva nepredvidivost i zapečatili su dojmove s ovog tipično-netipičnog festivala.
Imate masnoću u krvi? Ovo je hrana koja smanjuje kolesterol
ZA ZDRAVO SRCE I ŽILE

Imate masnoću u krvi? Ovo je hrana koja smanjuje kolesterol

Povišene masnoće glavni su uzročnik bolesti srca. Često je dovoljno dva do tri mjeseca da se uz zdrave navike regulira razina kolesterola pa jedite skušu, srdele i povrće, a uživajte i u čokoladi...