Obavijesti

Promo sadržaj

Uspješan završetak kampanje podizanja svijesti "2. prilika"

Uspješan završetak kampanje podizanja svijesti "2. prilika"
6

Loctite Hrvatska udružio se s udrugom „Zasadi stablo, ne budi panj!“ i time podržao 4. nacionalnu sadnju stabala u Hrvatskoj.

Sadnja stabala posljednji je u nizu održivih koraka kampanje „Reci DA za Loctite“. Sa sloganom „2. prilika" Loctite je podsjetio potrošače da svoje omiljene predmete ne trebaju prebrzo baciti i zamijeniti novima, već ih je moguće održati na životu popravljanjem ili krpanjem.

Koordinatorica projekta i brend menadžerica u Henkelu, Anja Uranjek, izjavila je: „Iskreno zahvaljujemo svim potrošačima koji su svojim predmetima već dali drugu priliku s Loctite ljepilom i sudjelovali u Loctite natječaju. Kao što je obećano, Loctite će posaditi jedno stablo za svaki projekt prijavljen na natječaj.

Kako bismo još više doprinijeli očuvanju okoliša, kroz kampanju smo željeli zasaditi više stabala od broja prijavljenih projekata, stoga smo tražili dugoročniju suradnju s partnerom koji se cjelovito bavi tom problematikom. Odlučili smo podržati jedan zanimljiv projekt, a riječ je o udruzi "Zasadi stablo, ne budi panj" koja je u Hrvatskoj aktivna već četiri godine, a čija vizija ima iznimno ambiciozne ciljeve revitalizacije urbanih zelenih površina te smanjenje posljedica globalnog zagrijavanja. U svom djelovanju najviše su usmjereni na škole i vrtiće za koje, uz sve što je potrebno za sadnju stabala, organiziraju i vrlo zanimljive i interaktivne edukacije. Tako ustrajno podižu svijest stanovništva, posebice naših najmlađih, o problemima zaštite okoliša i odgovornosti prema okolišu, a pružaju i praktične savjete za uzgoj voćaka te šumskog i ukrasnog stabala. Ponosni smo što ćemo u suradnji s udrugom "Zasadi stablo, ne budi panj!" ispuniti više od obećanog i zasaditi ukupno 500 stabala u Hrvatskoj! „

Nedavno smo se uključili u sadnju drveća u Osnovnoj školi Klenovnik, zajedno smo zasukali rukave i između ostalog se pobrinuli za najzeleniju učionicu na otvorenom u kojoj će učenici uskoro moći uživati u plodovima vlastitog rada i počastiti se slatkim smokvama tijekom nastave. Zajedno i „stablo po stablo“ osigurat ćemo veću zaštitu od klimatskih promjena i čišći zrak u blizini vrtića, škola i na javnim površinama u urbanim sredinama!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

VIDEO

10 godina borbe – Svjetski dan multiple skleroze
PROMO

10 godina borbe – Svjetski dan multiple skleroze

Izgubili su zdravlje, zbog dijagnoze mnogi i posao, a sada se boje kako će im uzeti i vozačke dozvole

Svježa hrana koja će vam uljepšati dan
PROMO

Svježa hrana koja će vam uljepšati dan

Kupnja novog hladnjaka može biti vrlo složen proces. Kako pronaći pravog? Novi Gorenje samostojeći hladnjaci zasigurno će vam ubrzati rad srca.
Kampanja “Juicy brine” predstavlja omiljeni voćni sok u inovativnom pakiranju
PROMO

Kampanja “Juicy brine” predstavlja omiljeni voćni sok u inovativnom pakiranju

Juicy stručnjaci već 25 godina brinu o kvaliteti sokova proizvedenih od najboljeg voća, a ususret rođendanu predstavljena je nova kampanja "Juicy brine" koja donosi omiljeni Juicy sok u modernom re-dizajnu i održivom pakiranju.