Od Dubrovnika do Pule, tragovima najljepše hrvatske glazbene tradicije
Večer klapske glazbe
Ovogodišnja sezona koncerata u Puli počinje spektakularnom večeri klapskog pjevanja. Ova tradicionalna hrvatska vokalna glazba, koju je UNESCO uvrstio na popis nematerijalne baštine Europe, 18. lipnja oriti će se pulskom Arenom. Klape koje će zapjevati neke od najljepših pjesama su jedna od najslavnijih klapa Cambi, izvrsna klapa Šufit iz Splita, slavna Klapa Iskon, dubrovačka klapa Kaše, Sv. Juraj Hrm također iz Splita, riječka Luka te Vinčace iz Novog Vinodolskog.
„Glas je najljepši ljudski instrument, a naše klapsko pjevanje nema konkurenciju i zato je od izuzetne važnosti da produciramo i promoviramo ovakve koncerte i njegujemo hrvatsku nematerijalnu kulturnu baštinu. „ rekao je Tomislav Kašljević, producent ovog klapskog spektakla.
Klapsko pjevanje je najprepoznatljiviji hrvatski autohtoni glazbeni izričaj koji se već stoljećima njeguje u Dalmaciji kao izvorištu, a s vremenom se popularnost klapa proširila na ostatak Hrvatske kao i na svijet. Stoga ne čudi da je klapsko pjevanje postalo toliko popularno i među turistima, dok je za domaću publiku to uvijek bila glazbena oaza opuštanja i vraćanja staroj hrvatskoj tradiciji.
Ovaj dvosatni program pod voditeljskom palicom Branka Uvodića pretvoriti će pulsku Arenu u malo mediteransko mjesto, a posjetitelje odvesti na glazbeno putovanje hrvatskom glazbenom tradicijom od Dubrovnika do Pule.
Ulaznice su u prodaji putem sistema Eventim.hr i MojeKarte.hr.
Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve