Obavijesti

Promo sadržaj

Veliko Huawei istraživanje - Hrvati najviše vole rock i metal

Veliko Huawei istraživanje - Hrvati  najviše vole rock i metal

Navike konzumiranja glazbe su različite, a oko 64 posto ispitanih preferira korištenje slušalica. Huawei ima FreeBuds 3 bežične slušalice koje su osvajile čak 11 nagrada na prošlogodišnjem IFA sajmu u Berlinu

Vole ih Hrvati glazbu? Slobodno možemo reći potvrdno. Huawei je proveo online istraživanje na preko četiri tisuće ispitanika kako bi dobio uvid u navike slušanja glazbe kod Hrvata. U anketi je sudjelovao širok raspon dobnih skupina iz cijele zemlje, a neki od dobivenih rezultata su iznenađujući.

Najveći broj ispitanika je iz Zagreba te spada u dobnu skupinu 46+, a slijedi dobna skupina 35 do 45. Čak 80% ispitanika je potvrdilo da im je glazba izrazito važna u životu, a zanimljivo je da gotovo četvrtina ispitanika više od četiri sata dnevno provede uživajući u glazbi. Najviše vole slušati rock i metal.

Glazbu uglavnom slušaju preko streaming servisa, no radio je i dalje važan jer gotovo trećina ispitanika omiljene pjesme sluša upravo preko radio postaja. Rezultat je moguće pripisati čestom slušanju glazbe tijekom vožnje, ali i nešto iskusnijoj grupi ispitanika. Anketa je pokazala i kako su glazbeni servisi zauzeli visok udio korištenja u Hrvatskoj – više od trećine ispitanika sluša glazbu kroz neki od digitalnih glazbenih servisa.

Da Hrvati ne samo da vole glazbu već je i cijene pokazuje činjenica da ih je više od pola odgovorilo da ne skidaju glazbu ilegalno što pokazuje da su svjesni i važnosti poštivanja glazbenika i glazbene scene.

Navike konzumiranja glazbe su različite, a oko 64 posto ispitanih preferira korištenje slušalica. Ipak, gotovo 30 posto ispitanika istaknulo je kako im na vlastitim slušalicama najviše smetaju zapetljani kablovi, drugim najvećim problemom pokazala se neudobnost, a visoko se pozicionirala i loša kvaliteta zvuka. Četvrtina ispitanih je istaknula kako, osim slušanja glazbe, slušalice najčešće koriste za obavljanje telefonskih razgovora, dok ih druga četvrtina koristi za gledanje filmova i ostalih video sadržaja.

 Zanimljivo je i kako se nošenje slušalica nerijetko povezuje s izbjegavanjem neželjenih razgovora, no važno je naglasiti kako više od polovice ispitanika ipak uzima u obzir ljude oko sebe kada odluči nositi slušalice, što pokazuje da su Hrvati ipak okrenuti uživanju u druženju. Oni koji se odlučuju na bežične slušalice ističu da im je brza i stabilna veza na njima od presudne važnosti.

Huawei je, poučen ovakvim iskustvima svojih korisnika, odlučio ponuditi svoje FreeBuds 3 bežične slušalice kojima rješavaju najčešće pritužbe korisnika, a koje je još jednom potvrdilo i istraživanje. Tehnološka suvremenost, koju je četvrtina ispitanika označila važnom, posebno dolazi do izražaja na Huaweijevim FreeBuds 3. Četvrtina ispitanih ističe kako im slušalice služe za umanjivanje buke ili kako bi ih drugi manje ometali, a i na tom području FreeBuds 3 rješavaju njihove probleme zahvaljujući aktivnom poništavanju buke kojim je moguće upravljati pomoću uparenog pametnog telefona.

Opremljene su Kirin A1 čipsetom posebno razvijenim za nosive gadgete, a zahvaljujući njemu osigurana je autonomija baterije od preko 20 sati reprodukcije. Inteligentno smanjivanje buke korisnike rješava svih nepoželjnih vanjskih zvukova, dok su same slušalice dizajnirane kako bi savršeno sjedale u uho. Recenzenti i stručnjaci iznimno su pozitivno reagirali na Huawei FreeBuds 3, što je rezultiralo osvajanjem čak 11 nagrada na prošlogodišnjem IFA sajmu u Berlinu.
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve