Obavijesti

Promo sadržaj

Vesna i Ivana brendom Melli Aromatica mijenjaju svijest ljudi o važnosti očuvanja prirode

Vesna i Ivana brendom Melli Aromatica mijenjaju svijest ljudi o važnosti očuvanja prirode
4

Vesna Sirovina i Ivana Grčić, majka i kći iz Samobora, zajedničkim su snagama od male kućne radinosti stvorile brend Melli Aromatica i to s ciljem promjene svijesti ljudi o važnosti očuvanja prirode

Kada je Vesna sinu počela spravljati prirodne pripravke kako bi mu olakšala disanje, u njoj se ponovno probudila ljubav prema izradi prirodnih proizvoda. Odlučila je završiti školu aromaterapije i tako krenuti u veću proizvodnju.

Nakon rođenja Ivaninog djeteta, zajedno su počele tražiti prirodne deterdžente i omekšivače koji će biti nježni za kožu unučice. I tada je Vesna odlučila isprobati različite mješavine i u konačnici kreirati svoje proizvode. U njihovom se asortimanu tako danas nalaze EKO deterdžent i EKO omekšivač za rublje, izrađeni od prirodnih sirovina, kao ostvarenje ideje o kojoj Vesna i Ivana već godinama promišljaju.

Riječ je o proizvodima u čijoj se recepturi nalaze biljna ulja masline i kokosa, prirodna sapunska baza, limunska kiselina i ostali blagi sastojci. Nose oznaku VEGAN koja garantira da proizvodi ne sadrže sastojke životinjskog porijekla, kao i da nisu testirani na životinjama. Temeljeni su na biorazgradivoj recepturi i nježni su prema koži, odjeći, kućanskim aparatima i prirodi. Ne sadrže parabene, sulfate i bojila, a istovremeno djeluju vrlo učinkovito. Zbog njegove guste i kremaste teksture, već je mala količina deterdženta dovoljna za pranje rublja. Može se koristiti za ručno i strojno pranje na temperaturama od 30 do 90 °C. Svojim decentnim mirisom pamuka, koji priziva najljepša sjećanja iz doba kada se rublje sušilo u dvorištima te momentalno vraća u djetinjstvo, oduševljava i omekšivač za rublje.

Vesna i Ivana nisu imale proizvodni pogon ni potrebne certifikate. Ipak, imale su plan i viziju očuvanja okoliša. Priliku za realizaciju svoje ideje prepoznale su u prijavi na društveno odgovorni projekt “Startaj Hrvatska”, koji su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV kako bi inovativnim hrvatskim poduzetnicima i startupima pomogli u plasmanu njihovih proizvoda na police velikog trgovačkog lanca. 

Nakon što su, uz pomoć stručnog tima kompanije SPAR Hrvatska, uspjele dobiti sve potrebne certifikate, dozvole i isprave, kao i usavršiti svoj proizvodni pogon, SPAR je naručio 4000 komada deterdženta i 2000 komada omekšivača s potpisom Melli Aromatica

Proizvodi se nalaze na posebnim “plavim policama” u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima diljem Hrvatske. Uz životnu i poduzetničku priču Vesne i Ivane, gledatelji kroz dinamične emisije nedjeljom u 18.15 na Novoj TV mogu pratiti razvoj još sedmero kandidata, koji su uz projekt “Startaj Hrvatska” dobili jedinstvenu priliku za ostvarenje svojih poduzetničkih snova.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Ana Lokas nova predsjednica uprave Tifona
PROMO

Ana Lokas nova predsjednica uprave Tifona

Ana Lokas imenovana je novom predsjednicom Uprave Tifona. S više od dva desetljeća snažnog iskustva u financijskim i poslovnim sektorima, u svoju novu ulogu na čelu tvrtke donosi bogatu stručnost i dokazano iskustvo u vodstvu.

Nutricionistica otkriva kako pravilnom prehranom unaprijediti mentalno zdravlje
PROMO

Nutricionistica otkriva kako pravilnom prehranom unaprijediti mentalno zdravlje

Očuvanje mentalnog zdravlja istaknuta je tema u današnjem užurbanom i stresnom suvremenom svijetu. Svakodnevno suočavanje sa izazovnim situacijama i zanemarivanje mentalnog i fizičkog zdravlja mogu imati ozbiljne dugoročne posljedice.
Nadzorni odbor potvrdio Godišnje izvješće Grupe Petrol i društva Petrol d.d. Ljubljana
PROMO

Nadzorni odbor potvrdio Godišnje izvješće Grupe Petrol i društva Petrol d.d. Ljubljana

Grupa Petrol u 2024. planira čistu poslovnu dobit u iznosu od 156,5 milijuna eura