
Dobar poklon ne mora biti luksuzan. Dovoljno je da ostavi trag, da ga se koristi, pamti i poželi ponovno. A upravo takvi darovi danas postaju nova pravila poslovnog darivanja
Dobar poklon ne mora biti luksuzan. Dovoljno je da ostavi trag, da ga se koristi, pamti i poželi ponovno. A upravo takvi darovi danas postaju nova pravila poslovnog darivanja
U vremenu kada se sve bilježi klikom, ono što se zaista pamti su trenuci. A trenuci često počinju, ili ostaju zabilježeni, kroz pažljivo odabran poklon. I zato poslovno darivanje više nije formalnost, već alat za stvaranje pravih, trajnih veza.
Svi smo barem jednom primili poklon koji nismo znali kamo s njim. I tu je ključna razlika - dar koji se koristi postaje dio svakodnevice, podsjetnik na odnos, brand, doživljaj. A upravo to žele postići tvrtke koje danas biraju poklone: da ne budu nužnost, nego poruka.
Uredski set s personaliziranim logotipom, boca za vodu koju nosite svaki dan, ruksak koji je i praktičan i estetski privlačan, svi oni postaju tiha, ali snažna marketinška poruka.
Više nije važno samo imati poklon, nego imati pravi poklon. Onaj koji odgovara prigodi, osobi i svrsi. Dobar poslovni dar pokazuje da tvrtka misli unaprijed, da poznaje svoje partnere i da poštuje vrijednost odnosa.
Pokloni su se pretvorili u alat brendiranja, internog nagrađivanja, pa čak i zbližavanja s klijentima. Ponekad jedna korisna sitnica, ako je dobro osmišljena, vrijedi više od bilo koje kampanje.
S obzirom na rast potražnje, danas postoji cijeli svijet proizvoda posvećen upravo poslovnim poklonima. I ne, više se ne radi o klasičnim USB stickovima i kemijskim olovkama. Radi se o stvarima koje traju, koje se nose, koriste, pokazuju. I koje govore.
Zato nije dovoljno imati katalog proizvoda. Potrebno je imati partnera koji razumije razliku između “još jednog poklona” i stvarnog dojma.
Platforma b2bpokloni.hr okuplja više od 2500 proizvoda - od tehničkih dodataka, boja i tekstila do uredskog pribora, torbi, prijenosnih baterija, promotivnih setova, pa i ekološki prihvatljivih rješenja.
Uz čak 15 različitih tehnika tiska, svaki proizvod se može prilagoditi brendu, kampanji ili čak događaju. Sve to dolazi uz podršku stručnog tima koji zna što funkcionira, što traje i kako se sve može isporučiti točno, brzo i s jasnom namjenom.
Iza ove profesionalne priče stoji nešto vrlo osobno. Fredi & Co, tim koji danas stoji iza web stranice b2bpokloni.hr, krenuo je iz svijeta personaliziranih poklona.
Prva ideja bila je Magična Šalica, proizvod koji je korisnicima omogućio izradu vlastitog dizajna. Prvi u Hrvatskoj ponudili su mogućnost pregleda personalizirane šalice u 360° prikazu, čime je kupac mogao vidjeti kako će njegov poklon izgledati prije same izrade.
Iz tog jednostavnog, ali emotivnog pristupa razvila se i stranica personalizirani-pokloni.hr, posvećena poklonima za rođendane, godišnjice, krštenja, useljenja i druge privatne trenutke.
Danas je isti tim taj osjećaj prenio i u poslovni svijet, gdje se pažnja ne izražava riječima, nego darovima koji imaju smisla.
Ako želite nešto više od generičkog dara, nešto što će stvarno govoriti o vama, vašem brendu i vašim vrijednostima, pravo je vrijeme da istražite ponudu na b2bpokloni.hr.
Bez obzira trebate li jedan savršeni poklon za važnog klijenta ili stotinu njih za cijeli tim – ovdje ćete pronaći ono što se koristi, ono što se pamti i ono što stvara novu razinu odnosa.
Jer najbolji pokloni nisu oni koji se najviše sjaje. To su oni koji govore bez ijedne riječi.
Regionalni hard&heavy bend "Osvajači" stiže po prvi puta u Zagreb!
Erste Plava liga oduševila Zadarske osnovnoškolce
Pogledajte gdje je Luka Nižetić snimao Južinu