Pred tobom je jedinstvena mogućnost za kupovinu koju ne smiješ propustiti! Obnovi svoju kolekciju ljetnih modnih komada i otkrij -50% popusta. Odaberi atraktivne ljetne artikle i omiljene poznate brendove
Vrijeme za kupnju kvalitetnih komada - ljetni popusti iz snova u trgovinama Sportina Groupe
Ako želiš uvijek biti dobro odjeven(a), kupuj na sniženjima. A sada je pravo vrijeme za to. Predlažemo da prije odlaska u trgovinu pogledaš svoj ormar i odlučiš što ti nedostaje. Rasprodaje su idealna prilika za kupnju klasičnih komada koji će ti uvijek dobro doći poput čizama, balonera, sakoa, poslovnih hlača i kompleta, ali i dizajnerskih imena. Zaviri i u ‘dizajnerske’ dućane, možda uloviš baš nešto jeftino, neki klasičan komad ili modni detalj.
A ovaj je tjedan jedinstvena mogućnost upravo za to. U lovu na najbolje modne artikle Sportina Group nudi -50% popusta na kupnju 2 ili više artikala!
Samo od utorka 28.7. do petka 31.7., u Sportina Group trgovinama očekuju te najzanimljiviji popusti do sada! Ulovi zadnju priliku za shopping uz čak -50% popusta na kupnju 2 ili više artikala i odaberi atraktivne ljetne artikle i omiljene poznate brendove.
Podijeli ovu super vijest i pozovi prijatelje u nezaboravan shopping!
Ne propusti modne ulove iz snova uz -50% popusta!
Provjeri najbližu trgovinu: XYZ, XYZ JEANS, BURBERRY, ARMANI EXCHANGE, SUPERDRY I SPORTINA čekaju da ugrabiš super komade.
Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve