Dodatna besplatna funkcionalnost je sigurna i jednostavna te štedi vrijeme korisnicima
Zaba uvela IziPay – plaćanje putem broja mobitela
Zagrebačka banka lansirala je IziPay - novu funkcionalnost unutar m-zabe koja omogućava brzo i jednostavno slanje novca kontaktu iz imenika. Ova besplatna usluga klijentima Zagrebačke banke omogućuje slanje novca neovisno o tome u kojoj banci primatelj ima otvoren račun i to bez upisivanja IBAN-a.
Aktivacija IziPaya vrlo je jednostavna. Nakon upisivanja podataka unutar mobilne aplikacije m-zaba, za slanje novca potrebno je tek odabrati primatelja i razlog uplate. Uz novu funkcionalnost m-zabe moguće je davati naloge za plaćanje bez potrebe poznavanja broja računa primatelja i banke u kojoj je račun otvoren. Dovoljno je odabrati kontakt iz imenika ili unijeti bilo koji mobilni broj. Ako primatelj još ne koristi IziPay, SMS-om će dobiti uputu kako primiti novac.
Kako bi uplata bila provedena nužno je da primatelj poveže broj mobitela i IBAN svojeg računa na koji želi da se uplati novac. To može napraviti tako da se besplatno registrira kao primatelj za IziPay plaćanja putem mobilne aplikacije m-zaba ili odabirom linka iz SMS-a za jednokratno primanje uplate putem interneta.
IziPay plaćanje je sigurno, a u svakom trenutku moguće je provjeriti sve svoje transakcije – one koje čekaju na izvršenje, kao i one koje su već izvršene.
Za detaljne informacije posjetite web stranicu Zagrebačke banke na https://www.zaba.hr/home/mzaba-izipay
Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve