Obavijesti

Promo sadržaj

Zadivljujući interijer poslovnice Zlatarne Dodić

Zadivljujući interijer poslovnice Zlatarne Dodić
12

Nina Badrić zaštitno lice premium brenda Dodić, zablistala na otvorenju novouređenog prodajnog mjesta

U zagrebačkom City Centeru one West vrata je otvorila novouređena poslovnica Zlatarne Dodić i izgleda odlično! Osim iznimno bogate kolekcije vrhunskog nakita za sve prigode, zahvaljujući redizajniranom prostoru svim posjetiteljima omogućeno je iskustvo kupnje iznad svih očekivanja.

Smješten na samom ulazu u centar, novouređeni prostor odražava koncept luksuznog maloprodajnog mjesta s namjerom da se kupcu osjeti toplim i privlačnim za kupovinu. Novi prostor će zasigurno zapeti za oko svim kupcima zahvaljujući mramornoj teksturi na podu te impresivnoj floralnoj instalaciji koja izgleda kao da lebdi iznad staklenih vitrina. Velika pažnja posvećena je mjedenim detaljima koji odražavaju ugodan dekor cijelog prostora. Svi elementi novouređenog interijera djeluju u skladnoj harmoniji s kristalnim predmetima i luksuznim nakitom.

Preuređenje, od visine stropova do odabira boja i vrsta kvalitetnog materijala, odražava činjenicu da se "koncept fizičkog maloprodajnog prostora stalno razvija i mijenja", rekao je Franjo Dodić - pretvarajući njihove poslovnice u gostoljubive prostore koje pozivaju posjetitelje bez obzira kupuju li nešto ili ne. Renovirana lokacija mješavina je moderne estetike glatkih ploha, sjajnog mramornog poda i vitrina koje istodobno djeluju suvremeno, ali i pomalo retro. Novouređeni prostor pruža razinu modernog elegantnog luksuza koju današnji potrošači traže.

Novouređeni prostor i proljetnu kolekciju nakita došla su vidjeti i mnoga poznata lica koja iznimno cijene i nose nakit s potpisom brenda Dodić. Tom prigodom svoje favorite odabrale su Jelena Glišić, poznata televizijska voditeljica, influencerice Tatjana Drmač, Matea Ibanez, Anđela Rončević i Petra Bulić, a posebna gošća večeri bila je pjevačica Nina Badrić. Nina je ujedno ambasadorica najnovije kampanje Dodić Diamonds koja slavi autentičnost, glamur i tradiciju, a svaki komad u kolekciji povezuje jedina ambicija - potaknuti samopouzdanje i osjećaj slobode.

12

Zlatarna Dodić izuzetno se raduje što može poželjeti dobrodošlicu svakom kupcu, no, prava privlačnost je u onome što je u izlozima s čime se složio i Filip Dodić. "Luksuzni brendovi stalno razmišljaju o novim načinima za poboljšanje svojih usluga i pažnje prema s klijentima “, rekao je Filip te dodao: “To je koreografija koja se stalno dotjeruje.”

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Mystery Lux nakon ludnice u Osijeku stiže u Zagreb: Sada se očekuju još veće gužve
PROMO

Mystery Lux nakon ludnice u Osijeku stiže u Zagreb: Sada se očekuju još veće gužve

Nakon što je u Osijeku izazvao apsolutnu navalu i rasprodao stotine paketa u samo nekoliko dana, međunarodni koncept otvaranja neisporučenih paketa MysteryLux od 15. do 21. prosinca stiže u Garden Mall Zagreb
Pokloni s cvatućim božićnim zvijezdama
PROMO

Pokloni s cvatućim božićnim zvijezdama

Božićna zvijezda nije samo biljka – to je poklon koji zrači toplinom. Svojim raskošnim, živopisnim pricvjetnim listovima unosi radost i boje u najtmurnije zimske dane. Uz maštovito pakiranje ili kao dio kreativnog aranžmana, ova čarobna zimska biljka lako postaje poseban poklon. Bilo da tražite nešto elegantno, maštovito ili sasvim prirodno – stručnjaci iz inicijative Stars for Europe (SfE) donose kreativne ideje za darivanje.
Glow u pokretu: nova JN Beauty kolekcija za svaku priliku
PROMO

Glow u pokretu: nova JN Beauty kolekcija za svaku priliku

U svijetu brzih dana i kratkih pauza trebamo proizvode koji prate naš ritam. Makeup koji se prilagođava nama, a ne obrnuto zato JN Beauty donosi novu kolekciju - luksuznu, praktičnu i stvorenu za žene u pokretu