Obavijesti

Promo sadržaj

Zadivljujući interijer poslovnice Zlatarne Dodić

Zadivljujući interijer poslovnice Zlatarne Dodić
12

Nina Badrić zaštitno lice premium brenda Dodić, zablistala na otvorenju novouređenog prodajnog mjesta

U zagrebačkom City Centeru one West vrata je otvorila novouređena poslovnica Zlatarne Dodić i izgleda odlično! Osim iznimno bogate kolekcije vrhunskog nakita za sve prigode, zahvaljujući redizajniranom prostoru svim posjetiteljima omogućeno je iskustvo kupnje iznad svih očekivanja.

Smješten na samom ulazu u centar, novouređeni prostor odražava koncept luksuznog maloprodajnog mjesta s namjerom da se kupcu osjeti toplim i privlačnim za kupovinu. Novi prostor će zasigurno zapeti za oko svim kupcima zahvaljujući mramornoj teksturi na podu te impresivnoj floralnoj instalaciji koja izgleda kao da lebdi iznad staklenih vitrina. Velika pažnja posvećena je mjedenim detaljima koji odražavaju ugodan dekor cijelog prostora. Svi elementi novouređenog interijera djeluju u skladnoj harmoniji s kristalnim predmetima i luksuznim nakitom.

Preuređenje, od visine stropova do odabira boja i vrsta kvalitetnog materijala, odražava činjenicu da se "koncept fizičkog maloprodajnog prostora stalno razvija i mijenja", rekao je Franjo Dodić - pretvarajući njihove poslovnice u gostoljubive prostore koje pozivaju posjetitelje bez obzira kupuju li nešto ili ne. Renovirana lokacija mješavina je moderne estetike glatkih ploha, sjajnog mramornog poda i vitrina koje istodobno djeluju suvremeno, ali i pomalo retro. Novouređeni prostor pruža razinu modernog elegantnog luksuza koju današnji potrošači traže.

Novouređeni prostor i proljetnu kolekciju nakita došla su vidjeti i mnoga poznata lica koja iznimno cijene i nose nakit s potpisom brenda Dodić. Tom prigodom svoje favorite odabrale su Jelena Glišić, poznata televizijska voditeljica, influencerice Tatjana Drmač, Matea Ibanez, Anđela Rončević i Petra Bulić, a posebna gošća večeri bila je pjevačica Nina Badrić. Nina je ujedno ambasadorica najnovije kampanje Dodić Diamonds koja slavi autentičnost, glamur i tradiciju, a svaki komad u kolekciji povezuje jedina ambicija - potaknuti samopouzdanje i osjećaj slobode.

12
| Foto: M. Malenica

Zlatarna Dodić izuzetno se raduje što može poželjeti dobrodošlicu svakom kupcu, no, prava privlačnost je u onome što je u izlozima s čime se složio i Filip Dodić. "Luksuzni brendovi stalno razmišljaju o novim načinima za poboljšanje svojih usluga i pažnje prema s klijentima “, rekao je Filip te dodao: “To je koreografija koja se stalno dotjeruje.”

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Vrbovsko zove na doček nove godine u podne - bit će to vrhunska zabava za sve uzraste!
promo

Vrbovsko zove na doček nove godine u podne - bit će to vrhunska zabava za sve uzraste!

Ispraćaj stare godine počinje 31. prosinca u 10 sati, a središnje slavlje je, naravno, odbrojavanje u podne, uz vatromet konfeta, nakon kojeg slijedi ljubavni valcer na otvorenom. Zbog sigurnosti djece, ali i četveronožnih ljubimaca, neće biti pirotehnike
Revolucija u njezi kože: Prirodni proizvodi koje morate isprobati!
PROMO

Revolucija u njezi kože: Prirodni proizvodi koje morate isprobati!

Francuski brend Florihana, poznat po vrhunskim organskim proizvodima za aromaterapiju i njegu kože, poput esencijalnih ulja i hidrolata, dostupan je u Hrvatskoj zahvaljujući tvrtki Bio Terra
Elit Premium kućanski pomoćnici: Savršeni pomoćnici kakve bi i Djed Božićnjak poželio ispod bora
PROMO

Elit Premium kućanski pomoćnici: Savršeni pomoćnici kakve bi i Djed Božićnjak poželio ispod bora

Elit Premium kućanski pomoćnici osvajaju svojom funkcionalnošću, inovacijama i estetikom, čineći svakodnevne zadatke jednostavnijima i ugodnijima