Odvažno, blistavo, oversized i upečatljivo! Tako bi najbolje opisali fantastičnu novu kolekciju koju je upravo izbacio najjači hrvatski brand kada se radi o luksuznom nakitu - ZAKS
Zaks - trendovi s modnih pista - Nova kolekcija za zimu 2019/20
Kolekcija pršti od bold trendova koji se nose na najglamuroznijim revijama, a ono što nas posebno oduševljava su cijene koje su u ovoj priči pristupačnije nego ikad.
BOJE SVJETSKIH TRENDOVA
Impresivna poslastica kolekcije zima 2019/20 je eksplozija boja koju Zaks donosi kroz brojne naušnice, ogrlice, prstene i narukvice. Ovaj je trend zaludio svjetske modne piste, a mi ne možemo odlučiti izgleda li bolje uz crne outfite ili one u boji. Osim snažnih colora, ovaj nakit opisuje i oversized statement izgled zbog čega jedva čekamo vidjeti kako će ga nositi hrvatske fashionistice.
LANČANA REAKCIJA STILA
Još jedan neodoljiv trend koji donosi ovaj poznati brand nakit je ispleten u karikama. Uz klasične narukvice i ogrlice, ove se sezone imamo priliku istaknuti i prstenima i naušnicama u istom stilu.
BISERI I IZAZOVNE LINIJE
Kao točka na “i” ove priče dolaze idilični biseri i nakit izazovnih linija koji modnu igru vodi na novu razinu odvažnosti, prkoseći zimskoj statičnosti i bacajući minimalizam u zaborav. Osim predivnog zlata i dijamanata, nove Zaksove detalje ukrašene cirkonima možete pronaći i u srebru.
UVIJEK PRISUTNA TRADICIJA U NAJLJEPŠEM IZDANJU
Kad pomislimo na tradicijski nakit prvo se sjetimo Zaksa! Naušnice poput Konavoka, Rećina, Botuna i (na slici) Dalmatinka, kao i narukvice, ogrlice i prsteni u pripadajućim kompletima profinjen su izbor za svako doba, a obogaćeni bijelim biserima i crvenim detaljima savršeni su za blagdanske evente.
Iskoristite BLACK FRIDAY pogodnost 35% na zlatni nakit i dijamante i 50% na srebrni nakit u svim Zaks poslovnicama od 25.11. do 1.12.
Andrija Premec odmjerio snage s najboljima na finalu Heineken® Star Quality programa
Slavonija i Podravina: Adventski vikend s prijateljicama u plemićkom stilu
Godišnja Skupština HUDI-ja: Borba za održivost hrvatske medijske industrije