Favbet kao glavni sponzor lige organizirao je Fan zone na utakmicama polufinala i finala odigranim u Zagrebu, Zadru i Splitu
Završila je sezona Favbet premijer lige – Zadar odnio pobjedu
U završnoj 1. sezoni Favbet Premijer lige, ujedno i petoj utakmici finala košarkaškog prvenstva Hrvatske, Zadar je u Višnjiku 93:66, s 27 poena razlike, pobijedio Split i tako s ukupnih 3:2 u seriji osvojio naslov prvaka, svoj drugi u nizu. Podsjetimo, prošle jeseni Favbet je potpisao trogodišnji ugovor s HKS-om o sponzorstvu košarkaške lige - naziva Favbet Premijer liga. Ugovor o suradnji potpisan je na inicijativu Favbeta koji kao međunarodna tvrtka za igre na sreću i usluge klađenja već dugo njeguje tradiciju suradnje s raznim sportskim brand ambasadorima i klubovima, te osim u promotivne svrhe, sudjeluje i u društveno odgovornim projektima.
Filozofija brenda protkana je sportskim duhom, a cilj je popularizacija hrvatskog sporta, kako na amaterskoj tako i na profesionalnoj razini. Upravo zato došlo je do suradnje FavBeta i HKS-a.
Favbet kao glavni sponzor lige organizirao je Fan zone na utakmicama polufinala i finala odigranim u Zagrebu, Zadru i Splitu. Također, i svi posjetitelji utakmica tokom ovogodišnje Favbet Premijer lige imali su prilike zabaviti se na Favbet fan zonama koje su omogućavale zabavnu i uzbudljivu atmosferu za sve, čak i prije te u stankama utakmica. Fan zone sastojale su se od brojnih igara košarkaške tematike poput košarkaške verzije igre Križić - kružić, igre gađanja i preciznosti! Osim toga, organizirane su i igre nogometni pikado, Cornhole, Subsoccer i zračni hokej u prostoru izvan dvorane te u prstenu dvorane. Na takav način su djeca i odrasli imali priliku osigurati vrijedne nagrade Favbet nagradne pakete ili kupone za piće, kokice po vlastitom izboru prije same utakmice.
Osim nagrada za one van terena, onaj najbolji na terenu dobio je nagradu MVP-a lige. MVP Favbet Premijer lige postaje igrač po izboru trenera dvanaest premijer ligaša i sportskog direktora Hrvatskog košarkaškog saveza, a koju od ove sezone dodjeljuju Sportske novosti i Hrvatski košarkaški savez.
“Filozofija brenda protkana je sportskim duhom, a cilj je popularizacija hrvatskog sporta, kako na amaterskoj tako i na profesionalnoj razini. Upravo zato došlo je do suradnje FavBeta i HKS-a. Veselimo se nastavku suradnje s HKS-om te narednoj sezoni s puno uzbudljivih i tijesnih sukoba najboljih hrvatskih košarkaških klubova. Čestitka svim pobjednicima i igračima na uspjehu i dobro odrađenoj sezoni!“ – poručili su iz Favbeta. Igre na sreću mogu uzrokovati ovisnost.
Droge ima puno, o alkoholu je ovisno 250.000, a o kocki 50.000 Hrvata! Što učiniti?
Kompare.hr korisnika nagradio novim automobilom – pogledajte video!
Samo u Oranžu: Dajemo ti kupon od 10 € za brend DiSiMi? uz još 117 € ostalih kupona