Obavijesti

Promo sadržaj

Zazeleni svoju okolinu uz Inin Zeleni pojas!

Zazeleni svoju okolinu uz Inin Zeleni pojas!

Devetu godinu zaredom INA pokreće natječaj za sufinanciranje ekoloških projekata

Prijave traju od 1. do 31. ožujka u ponoć putem web stranice www.ina.hr/zelenipojas gdje se mogu pronaći i svi detalji o uvjetima natječaja te potrebnoj dokumentaciji

INA vam ponovno pomaže zazeleniti okolinu u kojoj živite i očuvati klimu. Ako imate odličnu ideju kako to učiniti, iskoristite priliku sufinanciranja koju INA nudi kroz svoj program Zeleni pojas. Projekti i ideje koji doprinose zaštiti okoliša i očuvanju klime mogu se prijaviti u okviru natječaja koji je otvoren do 31. ožujka u ponoć.

Program Zeleni pojas je namijenjen svim organizacijama civilnog društva, javnim i obrazovnim ustanovama, parkovima prirode i dobrovoljnim vatrogasnim društvima u Hrvatskoj. Na ovaj način je proteklih godina realizirano 123 projekta, koje je INA sufinancirala s više od 2,5 milijuna kuna, te je zazelenjen prostor veći od 98.000 m². Posebnu pažnju Zeleni će pojas ove godine posvetiti projektima koji se bave klimatskim promjenama, a odluku o odabiru projekata donijet će Inina stručna komisija pojačana stručnjacima za održivi razvoj. Kao i prošlih godina, jedan projekt će odabrati Inini fanovi na Facebooku. „INA veliku pažnju pridaje održivom razvoju i pomaganju zajednicama u realizaciji njihovih projekata. Naš program Zeleni pojas prepoznali su mnogi i u partnerstvu s Inom realizirali su svoje ekološke projekte. I ove godine veselimo se novim suradnjama koje će okoliš koji dijelimo učiniti zelenijim“, rekla je Tamara Karagity, direktorica Korporativnih komunikacija i marketinga Ine.

INA je proglasila te dodatno nagradila najbolje realizirane projekte Zelenog pojasa u 2020. i 2021. godini. Projekt udruge Smiješak za sve “Šuma nas zbližava i spaja - Integracija korisnika Centra Stančić i lokalnog stanovništva“ istaknuo se u 2020. godini. „Zahvaljujući Zelenom pojasu šuma u vlasništvu Centra za rehabilitaciju Stančić prodisala je punim plućima. U skladu sa smjernicama o očuvanju okoliša zbrinuto je 80 m3 glomaznog otpada, uređene su staze, postavljene klupe... Štićenici Centra dobili su mogućnost integracije i susreta s lokalnim stanovništvom što je za njih izuzetno važno“, rekla je Marijana Jergović, predsjednica Udruge Smiješak za sve.

Najbolje realiziranim projektom Zelenog pojasa 2021. proglašen je projekt HGSS Stanice Vinkovci “Eko akcija-čišćenje kupališta Banja“. „Projekt je realiziran u suradnji HGSS Vinkovci i Ronilačkog kluba Vinkovci, gdje smo u tri akcije čišćenja kupalište Banja očistili od sitnog i krupnog otpada. Bez Zelenog pojasa ne bismo mogli financirati ovu akciju s odgovarajućom opremom i kvalitetom. Pozivam sve da se jave na Inin poziv, jer dobra ideja će uvijek biti prepoznata“, rekao je pročelnik HGSS Stanice Vinkovci Zlatko Becić.

Inin program Zeleni pojas je kao primjer dobre prakse uvršten u Globalno izvješće o održivom razvoju za 2018. godinu jer direktno pridonosi očuvanju života na Zemlji, jednom od 17 Globalnih ciljeva održivog razvoja Ujedinjenih naroda. Zazelenimo Hrvatsku zajedno!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve