Obavijesti

Promo sadržaj

Zdravoljupci svojom popularnošću osvojili Hrvatsku

Zdravoljupci svojom popularnošću osvojili Hrvatsku
2

Konzumova kampanja ponovo bilježi uspjeh - prodaja ovogodišnjih igračaka u tri mjeseca je nadmašila prošlogodišnju za 12 posto te je danas u hrvatskim domovima ukupno više od 1,2 milijuna ovog plišanog voća i povrća

U prodavaonicama diljem Hrvatske posebno označeno voće i povrće ostvarilo je rast prodaje od 10 posto, a više od 3 milijuna pregleda videospota na Youtubeu, više od 640.000 prodanih plišanaca te 45.000 slikovnica potvrđuju kako je riječ o jednoj od najuspješnijih Konzumovih kampanja u povijesti.

Nakon što je prvo izdanje Konzumovih Zdravoljubaca dostiglo nezabilježenu popularnost za jedan program vjernosti u Hrvatskoj, prodaja ovogodišnjih igračaka u tri mjeseca je nadmašila prošlogodišnju za 12 posto te je danas u hrvatskim domovima ukupno više od 1,2 milijuna ovog plišanog voća i povrća.

Video spot u kojem Limun Šimun, Bundeva Blaženka, Šljiva Štefica, Karfiol Karlo, Lubenica Luce, Ananas Ante i Celer Cvjetko pjevaju o važnosti redovite konzumacije voća i povrća na dijalektima karakterističnima za različite krajeve Hrvatske, do danas je zabilježio više od 3 milijuna pregleda, gotovo 40.000 sati gledanja te preko 12.600 lajkova i više od 700 komentara na Youtube platformi.
O tome koliko su Zdravoljupci oduševili ne samo najmlađe, već i odrasle, najbolje govore i ostali pokazatelji poput 120.000 preuzimanja aplikacije Zdravoljupci 2 po čemu je u prvim danima kampanje bila broj 1 na Play Storeu i App Storeu. Nadalje, prema Google Trendsu Zdravoljupci su 2. najpretraživaniji pojam uzimajući u obzir sve kategorije u posljednja tri mjeseca, a istoimeni stickeri su u istom periodu zabilježili čak 6.5 milijuna prikaza. O velikom uspjehu kampanje koja se provodila i na tradicionalnim i na digitalnim kanalima svjedoči i nagrada koju je TCC Global grupacija nedavno u Marrakechu dodijelila Zdravoljupcima u kategoriji „Best Digital Campaign 2019“.


U kućanstvima više od 290.000 kupaca diljem Hrvatske svoj je dom pronašlo preko 640.000 plišanaca i 45.000 slikovnica Zdravoljupci 2, a najprodavaniji su bili Karfiol Karlo, Lubenica Luce i Ananas Ante. Kupci su u prosjeku kupili 2 Zdravoljupca, njihova tjedna potrošnja u Konzumu rasla je za 21 posto, a za 10 posto je porasla i prodaja posebno označenog voća i povrća uz čiju se kupnju dobivala dodatna naljepnica za kupnju Zdravoljubaca po akcijskoj cijeni.
Kao i prošle godine, Konzum je popularnost Zdravoljubaca iskoristio s krajnje pozitivnim ciljem te je u suradnji s Udrugom roditelja „Korak po korak“ pokrenuta humanitarna akcija. Dio plišane ekipe Zdravoljubaca postala je Rajčica Rajka, koja je pridružena s ciljem osvješćivanja javnosti o problemu međuvršnjačkog nasilja. Rasprodana je cjelokupna količina  Rajke čime je prikupljen iznos od 204.580 kuna, koji je doniran Udruzi za pokretanje savjetovališta za roditelje i djecu pod nazivom #BullyFreeZona.

„Prošle smo godine s prvim izdanjem Zdravoljubaca nadmašili sva očekivanja, a njihovo je najveće postignuće bilo što smo pokazali da se na zabavan i zanimljiv način može zainteresirati djecu u Hrvatskoj i potaknuti ih na promjene u prehrambenim navikama. To nam je bila motivacija i misao vodilja za ovogodišnji projekt koji je u dosta pokazatelja bio još uspješniji od lanjskog, zbog čega sam jako sretna. Iskoristili smo ga i za daljnje poticanje redovite konzumacije voća i povrća, s naglaskom na domaće u čemu je Konzum oduvijek bio predvodnik u Hrvatskoj.“, izjavila je Dunja Delić, direktorica marketinga Konzuma. 

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

JGL nudi više radnih mjesta u novim pogonima u Rijeci
PROMO

JGL nudi više radnih mjesta u novim pogonima u Rijeci

JGL, vodeća farmaceutska kompanija u domaćem vlasništvu, oglasila je veći broj radnih mjesta na različitim pozicijama. To su: Operater pripreme materijala za proizvodnju, Operater u farmaceutskoj proizvodnji i Operater na poslovima čišćenja i dezinfekcije u sterilnoj proizvodnji.

Vidovnjakinja Sandra nas vraća na „pravi put“
PROMO

Vidovnjakinja Sandra nas vraća na „pravi put“

Ako vas more ljubavne, financijske, zdravstvene ili poslovne brige, znajte da je vidovnjakinja Sandra ovdje za vas! Bilo da ste u Hrvatskoj ili inozemstvu, Sandrinom „kirurški preciznom“ Daru vidovitosti neće promaknuti fini detalji iz vaše prošlosti, sadašnjosti i budućnosti!
Uzbudljive vijesti iz Zagreba – Grand May Texas Hold'em turnir
PROMO

Uzbudljive vijesti iz Zagreba – Grand May Texas Hold'em turnir

Ukoliko ste strastveni ljubitelj pokera i u potrazi za nezaboravnim turnirskim iskustvom, ne propustite priliku da se pridružite Elitnoj seriji Texas Hold’em Pokera u Grand Casinu Admiral!