Jedna inspirativna priča o važnosti obitelji i radostima života u malom mjestu stiže iz Dalmatinske zagore
Znate li gdje nastaje kozmetika s magarećim mlijekom?
Ondje se, nakon što je prošla gotovo cijeli svijet i okušala se u različitim profesijama, preselila Brankica Borović i s obitelji okrenula prirodi. Iako početak nije bio lagan, tim više što su i ona, i suprug bili „gradski ljudi“ te bez imalo znanja o poljoprivredi, hrabro su krenuli u savladavanje izazova koje rad i život na selu sa sobom nose. Brankica je prvo s obitelji krenula s uzgojem ekološkog smilja, a potom i farme magaraca. U međuvremenu je, uz godine rada i truda, stvoren brend prirodne kozmetike Viktoria, nazvan po kćeri i životnoj pobjedi koje su postali svjesni kada su u svom domu u Radučiću ostvarili privatni i poslovni raj. Užurbani životni tempo zamijenio je suživot s prirodom.
Kao rezultat toga, u asortimanu brenda Viktoria nalaze se dva proizvoda koja u bazi imaju 100 posto domaće magareće mlijeko iz vlastitog uzgoja. Krema za lice s magarećim mlijekom nježne je i glatke teksture. Zahvaljujući aloe veri, shea maslacu i maslinovom ulju, ova krema hidrira, hrani i osvježava kožu, uz citrusni miris pomiješan s cvijećem smilja. Uz to, brzo se upija i ne ostavlja težak osjećaj na licu. Tu je i gel za tuširanje mirisa gardenije i šumskog voća koji regenerira i hidrira kožu čineći je mekom i podatnom. Može se koristiti i za pranje kose. Njega je to u kojoj bi zasigurno uživala i Kleopatra, s obzirom na to da se, prema poznatoj priči, i sama kupala u luksuznom magarećem mlijeku kako bi održavala svjež i mladenački izgled.
Kada je riječ o kreiranju prirodne kozmetike brenda Viktoria, proizvodi su posebni i po tome što nastaju unutar zatvorenog, kontroliranog lanca što omogućuje praćenje svih faza razvoja svakog proizvoda. Sljedivost je važan pokazatelj kvalitete i sigurnosti proizvoda kako za zdravlje, tako i za okoliš. Sve se to događa u njihovu malom, ali odlično opremljenom laboratoriju i svi su proizvodi dermatološki testirani i pogodni za sve uzraste i tipove kože, čak i one najosjetljivije.
Iako Brankicu život nije mazio, danas s obitelji uživa “punim plućima” u Radučiću. Kako bi ostvarila svoju poduzetničku viziju, Brankica je trebala još bolje upoznati tržište kojem bi predstavila svoje proizvode i usavršiti administrativni dio proizvodnog procesa. Priliku za to dobila je prijavom na društveno odgovorni projekt “Startaj Hrvatska”, koji su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV kako bi inovativnim poduzetnicima i startupima pomogli u plasmanu njihovih proizvoda na police velikog trgovačkog lanca. Uz pomoć stručnog tima kompanije SPAR Hrvatska, prikupila je potrebne dokumente za laboratorij prirodne kozmetike i certificiranje proizvoda, čime je zadovoljila stroge uvjete plasmana na police velikog trgovačkog lanca. SPAR je ostvario njezine snove narudžbom 5000 komada kreme za lice s magarećim mlijekom i 3000 komada gela za tuširanje s magarećim mlijekom.
Ovu najnježniju prirodnu kozmetiku s krša i kamena Dalmatinske zagore moguće je pronaći na posebnim “plavim policama” u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima diljem Hrvatske. Uz Brankičinu životnu i poduzetničku priču, gledatelji kroz dinamične emisije nedjeljom u 18.15 na Novoj TV mogu pratiti razvoj preostalih kandidata koji su uz projekt “Startaj Hrvatska” dobili jedinstvenu priliku za ostvarenje svojih poduzetničkih snova.
Genijalan razlog da ovog vikenda posjetite Varaždin
Klapa Intrade oduševila Zagreb u tri nezaboravne večeri u Lisinskom!
Andrija Premec odmjerio snage s najboljima na finalu Heineken® Star Quality programa