Prošle godine Zubak Grupa predstavila je svojim zaposlenicima potpuno novi bonus sustav koji se odnosi na svih 600 djelatnika u 8 zemalja u kojima danas posluje (Hrvatska, Austrija, Italija, Slovenija, BiH, Crna Gora, Sjeverna Makedonija i Srbija)
Zubak Grupa isplatila 25% dobiti djelatnicima
Bonus sustav uzima u obzir financijske kriterije, ali i kriterije internih procesa te angažiranosti odnosno zadovoljstva djelatnika kao jednih od najvažnijih strateških ciljeva poduzeća.
2021.g. za Zubak Grupu bila je uspješna te su neto prihodi u odnosu na godinu prije porasli za 18%. Na osnovu tih rezultata i drugih kriterija, 17.3.2022.g. djelatnicima je isplaćeno ukupno 4,4 milijuna kuna bonusa što čini 25% dobiti od redovnog poslovanja, odnosno 20% ukupne dobiti. Svim djelatnicima koji su bili zaposleni cijelu proteklu godinu isplaćen je iznos od 3.090,17 kuna neto po djelatniku, dok je ostalima isplaćen razmjerni dio u odnosu na broj mjeseci koliko su radili. Management kojeg danas čini 107 voditelja, direktora i članova Uprave, dobio je veće iznose i do nekoliko mjesečnih plaća, a sve sukladno zadovoljenim pojedinačnim kriterijima.
„Danas je bio jedan od najponosnijih dana u karijeri članova mog užeg tima i mene osobno te me veseli da su nam rezultati omogućili da nagradimo sve naše djelatnike. Protekle godine puno vremena uložili smo i u razvoj nefinancijske motivacije te smo povećali broj dana godišnjih odmora, ali i uveli jednu od najmodernijih aplikacija za interno komuniciranje te još mnogo drugih aktivnosti. Sretan sam kad vidim da nam se sve to uloženo vraća kroz dobre rezultate. Ove godine očekujemo nastavak rasta prihoda za 10%, odnosno 8% rasta u Hrvatskoj i 58% rasta na inozemnim tržištima.“ – izjavio je ovom prigodom Ivan Zubak, predsjednik Uprave Zubak Grupe.
Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sveGrupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama
Paneuropska banka čija je članica i Zagrebačka banka prva je bankarska grupa koja je lansirala ovu karticu za sve svoje proizvode na 12 tržišta