Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
6 komentara

Hej Joe, jesi li ti to šenuo, kuda si s tom kantom boje krenuo...

Hrvatske željeznice održavaju željeznički most u Zagrebu, na kojem je bilo mnoštvo grafita. Isticao se jedan koji je postao ikona - Hendrix. Radnici su ga prebojili. Ali...

Mlac
Foto: Mlac
6 komentara

Elvis je odavno napustio zgradu, ali Jimmy Hendrix ne želi sići, niti skočiti sa željezničkog mosta u Zagrebu. Naime, Hrvatske željeznice zadužene su za održavanje tog željezničkog mosta u Zagrebu. Tako su radnici prebojili mnoštvo grafita na njemu. Među njima isticao se jedan koji je bio upečatljiv - Hendrix.

- Otkad znam za sebe, a imam 41 godinu, Jimmy je bio na starom željezničkom mostu u Zagrebu. No u srijedu sam prolazio preko pješačkog mosta i vidio da su radnici prebojili njegovo ime. Ali Jimmy se ukazao na drugoj strani mosta, dosta manjih dimenzija od originalnog, ali se ipak vratio - rekao nam je Mlac, čitatelj koji je u četvrtak snimio fotografiju u Zagrebu.  

Mlac smatra da je to simboličan prikaz promjene grada, društva i njegovih vrijednosti.

- Gledajte, rock'n'roll se u zagrebačkim kafićima jako rijetko čuje. Jimmyja Hendrixa ne može se baš čuti osim ako ga netko doma ne pusti za svoj gušt. Rock'n'roll je odavno posustao i ne znam je li se čak vratio i u garaže. Onaj grafit je zapravo jedan simbol opstanka nekog drugačijeg pogleda na svijet, na grad, na društvo koje vrlo malo dijeli od ideala Djece cvijeća - kaže Mlac. 

Za željeznički most zadužene su Hrvatske željeznice i odgovorne su za njegovo održavanje.
- Ako je nestao iz kafića, Jimmy Hendrix ne da se s mosta. Valjda je to jedini javni prostor u Zagrebu gdje živi - uz smijeh kaže Mlac. 

U HŽ-u kažu kako su na Zelenom mostu u Zagrebu trenutačno u tijeku vrlo opsežni radovi ojačanja, vrijednosti 38,5 milijuna kuna. Njime će se povećati dopušteno opterećenje mosta kako bi putnički i teretni vlakovi njime mogli voziti brzinama do maksimalno 90 km/h. U sklopu radova će se zamijeniti i mosna građa, popođe i tračnice, sanirat će se telekomunikacijski i signalno-sigurnosni uređaji i kontaktna mreža te će se izvesti antikorozivna zaštita cijelog mosta, što podrazumijeva bojenje. Radovi na ojačanju mosta planiraju se izvesti do kraja 2013., a završetak svih radova planiran je za kraj srpnja 2014.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message