Kakvo smeće,kakvi loši busevi?Ljudi nemojte pisati gluposti Mercedesov citaro je jedan od najboljih,ako ne i najbolji gradski autobus.Sve kaj se vozi to se i kv
ari i troši.A i zamisli kvarova,ovo kaj ste vi nabrojali se događa svako malo na svim autobusima i kamionima.Hebote gibljiva cijev i zračni jastuk,ispada za one koji se u to ne kuže da su svi za generalku.
Prikaži još ↓
PD
Phil DannyLion
6.12.2012.
Uređivanje komentaraOdustani
Mercedes-Benz Citaro ima nagradu "Bus of the year 2007" i "Bus of the year 2013" i ne pada mi na pamet od kuda takve greške i kvarovi. Uz to Citaro je najprodav
aniji gradski bus u Europi i nitko se ne žali kao mi
Evo dokaza da je proglašen autobusom godine da nebi bilo da lažem (iako je ovo najnoviji model"
http://www5.mercedes-benz.com/en/vehicles/buses/bus-of-the-year-2013-citaro-euro-vi-blue-efficiency-power-buses/
Prikaži još ↓
Legende
6.12.2012.
Uređivanje komentaraOdustani
stvarno žalosno...nama se uvijek uvali neko smeće koje ne mogu nikome prodati...evo zašto smo interesantni EU...da bi se mogli rješavati smeća
Al
AlanHeigl
6.12.2012.
Uređivanje komentaraOdustani
Mercedes Citaro je najprodavaniji autobus u EU (gradski). I dobar je i jako skup bus. Ne budite naivni da se na javnim nabavama kupuje najjeftinije. Kupuje se o
no sto se dogovori izmedju kupca i dobavljaca, a kasnije se JN napravi sukladno tome te se tehnickim karakteristikama iskljuce svi ostali. Auti, autobusi, kamioni, sve tako ide.
Pouzdano znam jer sam zastupnik kineske tvornice autobusa, a ne mozemo se vec godinama niti javiti na natjecaje. :) Pozdrav svim kolegama :)
Prikaži još ↓
SKY1
6.12.2012.
Uređivanje komentaraOdustani
Baš sam nedavno čuo razgovor između nekih ZET-ovaca i kažu da je netko sigurno pobrao dobru lovu jer autobusi uopće ne valjaju, pogotovo za uzbrdice...
bb
bbbdado
6.12.2012.
Uređivanje komentaraOdustani
Vjerujete li da je kvarove ZET-ovih autobusa pokrila leasing kuća ?
Ša
Šarlota
6.12.2012.
Uređivanje komentaraOdustani
Što to riječki Autotrolej i zagrebački ZET pokušavaju? Opravdati nelikvidnost i tražiti sanaciju iz gradskog proračuna, ili pak privatizirati prijevoznike, a sv
e u režiji poznatih financijera? Do pred nekoliko godina riječki 3.maj bio je najjače brodogradilište, dok je Uljanik bio pri dnu ljestvice, a danas taj Uljanik kupuje 3. maj. Tko kupuje Autotrolej i ZET. Kome su namijenjeni? Brodogradilišta su namijenjena za ministre financija, a za koga su namijenjeni prijevoznici?
Prikaži još ↓
an
andreyyko
6.12.2012.
Uređivanje komentaraOdustani
S obzirom na stanje prometnica uopce necude takvi kvarovi, po tim rupama u Zagrebu i Rijeci dobro da se cijeli ne raspadnu.....
Al
AlanHeigl
6.12.2012.
Uređivanje komentaraOdustani
mozda bude vise srece s Iveco busevima na plin koji dolaze u Rijeku, cijena od 330.000 euro /bus je iznenadjujuce visoka ako se uzme u obzir da su kupljeni solo
busevi.
Prikaži još ↓
Ge
Gemmini
6.12.2012.
Uređivanje komentaraOdustani
Ti kvarovi nastaju radi loših cesta i harnonika prije semafora i bus stajališta !
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .