Ove je godine na DAMconf konferenciji “angažiran” i digitalni domaćin koji je posjetitelje vodio kroz program – chatbot Damotron na Viber messengeru
Saznajte sve o ChatBotu koji postaje marketinški hit
ChatBotovi ili digitalni sugovornici kreirani s ciljem simuliranja ljudskog razgovora u svrhu ostvarivanja poslovnih ciljeva, pružaju veliku priliku za privlačenje publike na personalizirani način. Njihova daljnja evolucija i integracija s novim funkcijama gotovo su iza ugla kao što su naručivanje i plaćanje roba te usluga unutar aplikacije – a tko ne bi voli znati više o budućnosti?
Ove je godine na DAMconf konferenciji “angažiran” i digitalni domaćin koji je posjetitelje vodio kroz program – chatbot Damotron na Viber messengeru, koji se savršeno uklopio budući da je tema chatbota jedna od najzanimljivijih u digitalnom svijetu. Na tu su temu na konferenciji govorili i sami Viberovci pa je tako Zarena Kancheva, Viberova marketing i PR managerica srednjoistočne Europe, odgovorila i na nekoliko dodatnih pitanja – kakva je sadašnjost, a kakva budućnost Vibera, ChatBota, Sitckera…
- Koje Viber usluge najčešće koriste tvrtke?
Danas većina korisnika pametnih telefona troši oko 80% svog vremena koristeći najviše 5 mobilnih aplikacija, što znači da Viber - jedno od najpopularnijih digitalnih odredišta - predstavlja izuzetno atraktivno okruženje za razvoj uspješne marketinške strategije. Naša platforma pruža mogućnost brandovima da postignu svoje rezultate kroz integrirani set instrumenata koji se mogu prilagoditi različitim namjenama.
Najčešći i najuspješniji pristup (Viber for Business) kojeg tvrtke koriste uključuje pokretanje Viber Public Accounta, dijeljenje vrlo zanimljivog sadržaja sa svojim sljedbenicima, integraciju Chat Bota koji daje dodatnu vrijednost za korisnike te promociju putem vlastitih kreativnih Sticker Packova i raznovrsnih formata oglasa dostupnih na Viberu.
- Možemo li reći da su tvrtke u srednjoistočnoj Europi rano usvojili “Viber for Business “?
Primjećujemo neke uistinu inovativne tvrtke iz spomenute regije koje su se okrenule Viberu i u vrlo kratkom vremenu uspjele izgraditi jake zajednice na našoj platformi. Ako postoji jedna stvar koja je relevantna za svih 14 tržišta, to je pristup temeljen na rezultatima - i drago nam je što možemo surađivati ​​s našim partnerima kako bismo maksimalno povećali rezultate. Danas imamo Viber Public Accounte u srednjoistočnoj Europi koji broje više od 1M sljedbenika i brojka neprestano raste. Imamo i primjere u kojima lokalni partneri pokreću pilot-kampanje na nekoliko tržišta srednjoistočne Europe, a zatim ih implementiraju na globalnoj razini. Radimo s velikim portfeljem tvrtki - od telekomunikacija, financijskih institucija, medijskih kuća, glazbenih i sportskih marki se do slavnih osoba.
- Povrat ulaganja u marketingu je presudan. Možete li navesti tri glavna razloga zašto odabrati Viber u odnosu na druge marketinške kanale te dati savjete marketinškim stručnjacima koji imaju male budžete?
Glavne prednosti korištenja Vibera u marketinške svrhe su: širok doseg, angažirana publika i alat koji je razvijen kako bi pomogao tvrtkama da pojačaju svoje rezultate na brz i učinkovit način.
Samo prošle godine, korisnici Vibera razmijenili su više od 30 milijardi naljepnica, odnosno preuzeli 116 milijuna paketa Stickera. Razlog njihovog velikog uspjeha jest da predstavljaju zabavan način komuniciranja - koji kombinira kreativnost i emocije s korisnošću, naravno obogaćujući komunikaciju između ljudi. S gledišta marketinga, Viberovi Stickeri u različitim verzijama (statički, animirani, sa zvukom ili s dodatnom funkcijom klika) pomažu povećanju svijesti o brandu, rastu zajednice i temelje dugoročnu komunikacijsku strategiju koja uključuje različite promotivne aktivnosti - kao što su ATL / BTL, nagradne igre i slično.
Nedavno smo, primjerice, vodili kampanju za promociju Shakirine turneje "El Dorado". Njezin je tim iskoristio njezin službeni Public Account na Viberu kako bi ponudio kodove s popustom i postigao stopu konverzije od 11% u samo nekoliko dana.
- Svi vole Viber Stickere, stoga ne čudi da ih tvrtke koriste za promociju. Ali kako korisnici reagiraju na Viber Adse i Serivce Message? Koji su rezultati?
Kada se radi o Service Messageu, usredotočeni smo na tvrtke koje promiču svoje usluge, proizvode i općenito donose vrijednost krajnjem korisniku. Takva područja su bankarstvo, osiguranje i telekom transakcije, taxi usluge, dostave i sve vrste prilagođenih pretplata i ažuriranja. Koristeći takav pristup, rezultati su vrlo ohrabrujući, uz vrlo niske stope otkazivanja pretplate. Ukratko, riječ je o CTR-u većem od 15%.
- 2017 je godina botova. Koja je najbolja uporaba Viber Chat Bota u tvrtkama?
Kao i za bilo koji drugi alat, najbolje korištenje Chat Bota mora doprinjeti dodatnu vrijednost za korisnike. U srednjoistočnoj Europi imamo uspješne primjere razvijene unutar širokog raspona tvrtki, a u grubo se mogu kategorizirati u dvije skupine: rješavanje problema (financijske usluge, naručivanje taksija, isporuka hrane, prodaja ulaznica) ili pružanje zanimljivog sadržaja ( mediji, sport i glazba, potrošačke igre itd.).