Največi nacinalni interes bi bio da kriminalno-izdajničku zajednicu totalno zatru iz korijena i sve koji su nakon 96 bili članovi pošalju na doživotnu robiju zbog veleizdajništva države i naroda.
ka
kamik
6.6.2016.
Odustani
i da crkvene vlasti podrže narod a ne lopine sa neprekidnom molitvom dok se ne izaberu pošteni i radišni ljudi koji će počistiti onaj nered.
jakolishe
6.6.2016.
Odustani
lako je sad pametovat...91 je bilo ziv ili mrtav . tada je postojao samo hdz kao okupljac hrvata i svih ljudi za samostalnu hr. lako je sada danas biti heroj i
jednakovrijedan. partija je tada izdala hrvatsku i od tada za hrvata partija je izdajnicka tvorevina. bolest hrvatske ! da se razumijemo ima hdz svojih losih poteza ali daleko vise kradljivaca ima u izdajnicko lazljivoj partiji !
Prikaži još ↓
ra
radišaklapun
6.6.2016.
Odustani
jakolishe crvene je prilikom izlaska iz sabornice kad se glasalo o neovisnosti odma tribalo zakonom zabraniti,a 95-e je tribala ići lustracija da se još počiste
oni što su se raspodilili po svim ali ama svim strankama da bi jedni druge zaštitili,a sada su previše otrova pustli tako da su kontaminirali cilu Lipu Našu što im je i bija cilj i nažalost tili priznati ili ne u tome su uspili
Prikaži još ↓
Smikidacho
6.6.2016.
Odustani
Sdp za razliku od hadezeta ima program. Davanje Srbima status konstitutivnog naroda, federalizacija Hrvatske, Domovinski rat proglasiti građanskim, uvesti dvoj
ezične ploče po cijeloj državi , i biti logistika velikosrpske politike s ciljem ostvarenja projekta tzv. velike srbije. Nacionalni interes hadezeta je pokupiti što više love i naseliti karibe, sejšele., mauricijus i mjesec.Nacionalni interes većine naroda je da se ne dogodi ni jedno , ni drugo.
Prikaži još ↓
ra
radišaklapun
6.6.2016.
Odustani
smikidacho volio bi da nisi u pravu al nažalost u pravu si
kosmopolit
6.6.2016.
Odustani
Čuj ovog jakoliše... Hdz i 91?????? Ti očito vidio rata nisi jer ja od prvog do zadnjeg dana na bojišnici nisam sreo niti jednog jedinog HDZ-ovca nego samo obič
ne građane, radnike, seljake itd.. Suguran sam i svoj život stvaljam kako zalog da niti jedan jedini HDZ-ovac nije vidio bojišnice nego su možda biti 200 km od bojišnice, osim kad su naftom opskrbljivali četnike (mada i tad oni nisu imali muda priči bliže pa mislim da su nekog od povjerenja poslali da pokupi novce).
Prikaži još ↓
jakolishe
7.6.2016.
Odustani
ti si sve pomijesao :) ne radi se ovdje o tome tko je direktno bio na crti i iz koje stranke ovdje se radi o tome da je dr tuđman bio šef i drzave i hdzea -dakl
e drzava je pocela i uspjela sa hdz vodstvom usprkos silnim smicalicama i podvalama partije tj sdp-a koja se svemu tome oko samostalnosti hr opirala i bojkotirala. ovo celnistvo i vodstvo tadasnjeg hadeze je jako bitno jer bi inace mi ratovali svak u svojem kvartu nekoordinirani i bez sireg cilja i strategije te bi nas yu vojska sa cetnicima domacim i uvezenim iz srbije jako brzo i lako izbrisala sa tla hrvatske. rezultat bi bio poguban-danas ne bi bilo hr. zato za mene izdajnicki sdp nikad nije ni nece postojati !!
Prikaži još ↓
kosmopolit
9.6.2016.
Odustani
Ti sine pukao ko lubenica i ne sječaš se ili si bio balav pa nisi doživio ko je prvi stao protiv Miloševićevih velikosrpksih ideja i na sjednicama rekao NE i na
pustio sjednicu zajedno sa Slovencima. Tuđman nije HDZ kao što ni Račan ili neko drugi nije SDP, prema tomu ako pišeš o pojedincu onda ok a o strankama nemaš pojma..
Prikaži još ↓
jakolishe
9.6.2016.
Odustani
toliko pojma imam da znam da je partija izdajnicka stranka i da zbog partije su samo problemi u hr. svi znamo stavove partije i rad partije od 91 i nju je treba
lo zabraniti na tlu hr.
Prikaži još ↓
jakolishe
9.6.2016.
Odustani
sto se tice sjednice kpj 1990 g nju je napustila slovenija a onda je racan reko da bez slovenaca ne mogu prihvatiti yu partiju,no sve to nije toliko bitno -bitn
o je da su tada i slovenci i skh zeljeli konfederaciju a ne samostalnost. dalje se zna kako je islo...istupila je makedonija i bih i krenula je velikosrbska agresija. u međuvremenu za odbranu i uspostavu domovine hr nikao je hdz na celu sa tuđmanom i pokrenuo odbranu i neovisnost drzave. racan na celu partije je i tada okrenuo leđa ali ovaj puta hr saboru i od tada je sdp izdajnik hrvatske-za mene- zamjeram tuđmanu sto ih nije ukinuo 91 ! no znam bila su jako teska ivremena i nije bilo snage voditi bitku sa vanjskim i unatarnjim neprijateljem i to je ipak bila mudra odluka jer smo se rijesili vanjskog neprijatelja ali do dana danasnjeg nam je ostao untarnji kojeg se tek trebamo rijesiti ili ce se vremenom sam rijesiti. sdp je stara stranka i odumire ..ali hrvat nema sta traziti u izdajnickoj partiji...tako ti je to sine kosmopolite!
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .