Obavijesti

Show

Bez konkurencije: JoomBoos je najjači medijski brend za mlade

Bez konkurencije: JoomBoos je najjači medijski brend za mlade
1

JoomBoos se bliži brojci od pola milijuna YouTube pretplatnika, a povodom toga, voditelj JoomBoos projekta najavljuje pravi spektakl...

Srpanj je za JoomBoos donio još novih rekorda – više od 1.500.000 stvarnih korisnika zabavljalo se uz originalni sadržaj na JoomBoos YouTube kanalu, a JoomBoos web portal posjetilo je rekordnih  274 931 stvarnih korisnika. Tako je JoomBoos samo potvrdio svoju poziciju kao najjači medijski brend za generaciju Z i millennialse.
 

Time je JoomBoos na YouTubeu dosegao čak 500 tisuća više stvarnih korisnika nego u prethodnom mjesecu, a da je riječ o lojalnoj publici govori podatak da je svaki od tih korisnika pogledao u prosjeku devet videa, što je gotovo trećina svih videa objavljenih u srpnju. 
 
Istodobno, prema podacima Gemiusa, JoomBoos portal odskočio je od prvog konkurenta za čak 152.438 stvarnih korisnika. Ukupno vrijeme provedeno na portalu iznosi gotovo tri godine (2 godine i 357 dana) dok je prvi konkurent zabilježio jednu godinu i 274 dana.
 
Trenutno je u prodaji i JoomBoos Videostar magazin, koji je u Washingtonu osvojio i nagradu kao najinovativniji print proizvod na svijetu, čija će naklada od 15 tisuća primjeraka uskoro nestati s polica kioska.
 

JoomBoos se bliži brojci od pola milijuna YouTube pretplatnika, a povodom toga, voditelj JoomBoos projekta najavljuje pravi spektakl.
 
- Čestitam cijelom JoomBoosu, kao i timu 24sata koji je prepoznao želje generacije Z i millennialsa te im donosi inovativan i originalan sadržaj na dnevnoj bazi. Uskoro se bližimo brojci od 500 tisuća pretplatnika i pripremamo vam pravi spektakl -  rekao je Matej Lončarić, voditelj JoomBoosa i video odjela 24sata.
 
To je ujedno i najava za nove projekte koje JoomBoos sprema za nadolazeći period, a za prvi od njih ćemo saznati već krajem ljeta.

 
U srpnju je objavljena i zadnja epizoda druge sezone najpopularnije YouTube serije koja je osvojila mnoštvo međunarodnih priznanja u sklopu koje je objavljen i jedan od najpolularnijih videozapisa na YouTubeu u Hrvatskoj u srpnju.
 
Pjesma «Tko se boji vuka još» u manje od mjesec dana prikupila je preko 2.500.000 pregleda i odmah osvojila uši, ali i srca publike.
 


 
-  Ovo nije zadnji hit, očekujte uskoro još toga. Prvenstveno bih se htio zahvaliti publici koji je prepoznala ovu stvar, ali i cijeloj produkcijskoj ekipi koja stoji iza ovoga, izjavio je Layz.

Podsjetimo, Layz je u suradnji s poznatim hrvatskim reperom Stokom na JoomBoosu objavio i navijački hit «Moja Croatia» koji se bliži brojci od 4 milijuna pregleda, a navijačke majice iz spota su se, tijekom SP-a u Rusiji, rasprodale u potpunosti.
 

 Treba istaknuti da je i JoomBoos omogućio svojim YouTuberimaput u Los Angeles, koji su pratitelji mogli pratiti na svim JoomBoos platformama, a stvorio je i najpopularniji «YouTube par» čiji skečevi svaki petak nasmijavaju više od 150 tisuća gledatelja.
 

Već krajem ljeta možete očekivati nove projekte, a na jesen kreće Videostar, treća sezona prvog YouTube talent showa na svijetu. Podsjećamo, najavljen je i spektakl povodom 500 tisuća YouTube pretplatnika o čemu ćete uskoro saznati više.


VIDI OVO: Penis toliko velik da se vidi iz svemira.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Brena objavila snimku trenutka kada je snimatelj pao na nju...
OZLIJEĐENA NASTAVILA PJEVATI

Brena objavila snimku trenutka kada je snimatelj pao na nju...

'Nastavit će se', poručila je Lepa Brena putem Instagrama, nakon što joj je na trećem koncertu ozlijeđena noga radi čega je otkazala dva koncerta