Direktor korporacijskih komunikacija BBC-a tijekom svojega je izlaganja pohvalio HRT-ovu komunikacijsku i imidž-kampanju pripremljenu u povodu prošlogodišnje velike obljetnice
John Shield: 'Javni medijski servisi obogaćuju društvo'
U Republici Hrvatskoj prošloga je vikenda boravio direktor korporacijskih komunikacija BBC-a John Shield. Gostovao je na konferenciji koja okuplja domaće i međunarodne stručnjake za odnose s javnošću PRO.PR Conference, a tijekom svojega izlaganja te u razgovoru za Dnevnik Hrvatske radiotelevizije (HRT) podijelio je svoja iskustva povezana s radom u najutjecajnijem javnom medijskom servisu na svijetu.
Istaknuo je da gotovo ne postoji kućanstvo u kojemu se ne gleda barem nešto od BBC-jeva programa, čiju publiku čini približno 350 milijuna gledatelja diljem svijeta. Pojasnio je i kako u idućih pet godina u BBC-ju planiraju doseći pola milijarde korisnika.
- Nema sumnje da se svijet medija mijenja, no televizija se u njemu pokazala nevjerojatno otpornom na te promjene. BBC, naravno, nije više samo konvencionalna postaja, sadržaje nudimo i na zahtjev. Prosječna britanska obitelj tjedno provodi 18 sati uz BBC, a iz tjedna u tjedan naš program doseže do 97 % populacije - istaknuo je prvi čovjek zadužen za imidž britanskoga medijskog diva BBC-a. Unatoč neizmjernoj snazi ni BBC nije, kao ni jedan drugi javni medijski servis, pošteđen kritike.
Izvorni članak pročitajte OVDJE.