Show

Komentari 0

Meghan pobijedila u sudskom sporu s britanskim tabloidom: 'Napravili su mi veliku štetu...'

Meghan pobijedila u sudskom sporu s britanskim tabloidom: 'Napravili su mi veliku štetu...'

Njezin odvjetnički tim zaigrao je lukavo u ovom postupku. Tvrdio je na sudu da je Meghanino pismo autorsko djelo jer je pisano rukom, a ne na kompjutoru te da Meghan zato ima autorska prava. Upalilo je

Britanski sud potvrdio je presudu u korist Meghan Markle (40), vojvotkinje od Sussexa, u parnici protiv novinskog izdavača koji je objavio dijelove njezinog privatnog pisma koje je slala svom ocu Thomasu Markleu (77) u kolovozu 2018. godine.

POGLEDAJTE VIDEO:



Associated Newspapers Limited (ANL), je pored ostalog izdavač tabloida 'Daily Mail' i 'Mail on Sunday', a njihova MailOnline web stranica, ima dnevno više od dva milijuna jedinstvenih posjetitelja. Izdavači su uložili žalbu na prvotnu presudu iz svibnja ove godine, koja je također bila u korist Meghan Markle. U toj presudi je pisalo da je bilo razumno očekivati da vojvotkinja ima privatnost, čemu se izdavač tabloida protivio. Žalbeni sud je u četvrtak prvostupanjsku presudu ipak potvrdio.



ANL i tabloid grupa, 'The Mail on Sunday', ranije su rekli da ostaju pri odluci da objave dijelove rukom pisanog Meghaninog pisma i da će energično braniti slučaj. U četvrtak se oglasila Meghan ne krijući da je presretna zbog presude u njezinu korist. Rekla je da se nada da će ta presuda promijeniti ponašanje tabloida u Velikoj Britaniji.

- Ovo je pobjeda ne samo za mene, već za svakoga tko se ikada bojao zauzeti se za ono što je ispravno. Iako je ova pobjeda presedan, najvažnije je da smo sada zajedno dovoljno hrabri da preoblikujemo tabloidnu industriju koja ucjenjuje i traži od ljudi da budu okrutni, i profitira od laži i boli koju proizvode - poručila je Meghan.



Njezin odvjetnički tim zaigrao je lukavo u ovom postupku. Tvrdio je na sudu da je Meghanino pismo autorsko djelo jer je pisano rukom a ne na kompjutoru, i da joj nitko nije pomagao u sastavljanju tog pisma, te da Meghan zato ima autorska prava, a tabloid je objavio pismo bez njezine privole.

Najčitaniji članci