Obavijesti

Show

Piknik na prvi dan proljeća. Silicijska dolina stiže u Zagreb

Piknik na prvi dan proljeća. Silicijska dolina stiže u Zagreb
1

Piknik je novi program pokrenut s ciljem modernizacije komunikacija, medija i marketinga. Piknik je edukacija, inspiracija i zabava na jednom mjestu. Prvi će se održati 21. ožujka u kavani Johann Franck

Na dan kada kalendarski počinje proljeće Zagreb dobiva novo mjesto susreta komunikacijske industrije, marketinga, medija i businessa. Ime mu je Piknik, a u svom prvom izdanju u ponedjeljak, 21. ožujka dovodi goste iz Silicijske doline koji će ispričati zašto je Silicijska dolina nastala u Kaliforniji i što treba napraviti da se uskoči u taj brzi vlak.

Svoja iskustva sa svima koji dođu na prvi Piknik podijelit će Russell Siegelman, koji više od 20 godina radi u Silicijskoj dolini kao investitor i direktor kompanija te je profesor na jednom od najprestižnijih američkih fakulteta, Stanfordu. Siegelman je 11 godina bio parter u u Kleiner Perkins Caufield & Byers, jednom od najpoznatijih fondova u Kaliforniji, a radio je i u Microsoftu na lansiranju niza proizvoda. Investitor je u više od 40 tehnoloških start up kompanija. Na Piknik uz Siegelmana stižu i polaznici poslijediplomskog MBA programa na najprestižnijim američkim poslovnim školama, Stanforda i Yalea.

Iza projekta Piknik stoje agencije 404 i Pepermint, organizatori najvećeg komunikacijskog festivala u regiji, Weekend Media Festivala. „Želimo istraživati trendove i prilike, učiti od najboljih, slušati inspirativna predavanja, upoznavati ključne ljude, razmjenjivati mišljenja, govoriti o problemima, zabavljati se, družiti, zajedno optimistično gledati naprijed – i sve to na jednom mjestu. Piknik će okupljati marketingaše, PR-ovce, medijske profesionalce, čelne ljude kompanija, ali i sve koji vole komunikacije i industriju oko komunikacija“, poručuje direktor agencije 404, Nikola Vrdoljak.

Piknik je zamišljen u dva dijela: prvi dio se sastoji od predavanja i rasprava o aktualnim temama, a drugi dio je party i networking, odnosno zabava i druženje.

„Piknik je kombinacija zabave, edukacije i networkinga. Takav zabavan networking nam je potreban kako bi se pametni i kreativni našli na jednom mjestu, razmijenili ideje, inspirirali se i dobro zabavili“, izjavio je Tomo Ricov, direktor agencije Pepermint.

Piknik će se u Zagrebu održavati svaka dva mjeseca, a novosti možete pratiti na Piknik Facebook eventu

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Karla Miklaužić (17) pobjednica je druge sezone Superstara!
ODNIJELA NAGRADU

Karla Miklaužić (17) pobjednica je druge sezone Superstara!

U finalu druge sezone 'Superstara' za pobjedu su se borili Ema Bubić, Karla Miklaužić, Benjamin Hasanić i Marko Stanković