Tko o čemu - Hrvati o Maji Šuput, ona o novoj pjesmi, pa o Štrumpfovima. Stara škola showbiznisa. Uz nju je i prijatelj Marko Grubnić, koji glas daje Licku. Za 18. srpnja zakazana je svečana zagrebačka premijera
Ti dam, ti dam, ti dam. Maja žari kao domaća Štrumpfeta
U slučaju projekta najnovijeg animiranog filma "Štrumpfovi" ujedinile su se čak četiri produkcijske kuće. Paramount Animation u partnerstvu s Nickelodeon Movies, LaFIG Belgium i Peyo Company, no nisu otkrile koja je cijena Rihannina angažmana na projektu. Megazvijezda je posudila glas Štrumpfeti, zbog koje je lik već tjednima u fokusu medija, influensera, ovakvih, onakvih priča...
Odjednom se, opet, ozbiljan biznis vrti oko malih plavih stvorova koji nose bijele kapice na glavama. No vidi se iz a-a-aviona da je pjevačica tu kalkulaciju itekako posložila sebi u korist jer se njezino ime navodi i među pojedinačnim producentima holivudskog blockbustera i da računa na ozbiljnu cifru u džepu nakon što je film krenuo s prikazivanjem po kinodvoranama diljem svijeta.
Osim što u ozbiljnom stupnju treće trudnoće vojnički odrađuje sve moguće obveze oko promocije, čas u Belgiji, čas u Americi, Rihanna modnim odabirima jasno daje do znanja koliko je posvećena projektu.
Štrumpfovima je posvećena točno toliko da je sinove RZA-a i Riota neki dan odjenula u mini opravice najnovije muške kolekcije Dior s potpisom Jonathana Andersona koje je novi kreativni direktor prije svega nekoliko tjedana predstavio na Pariškom tjednu mode. Pjevačica, glumica, producentica i beauty mogul poduzetnica je, pak, odjenula "custom look" Saint Laurent: čokoladno-smeđu haljinu s detaljima od čipke i voluminoznom suknjom, preko koje je prebacila kožnatu jaknu za paradiranje crvenim tepihom na premijeri u Los Angelesu jer - zna se - tko će ti donijeti tu vrtoglavu zaradu ako ne animirani kinohit namijenjen najmlađima...
U originalu belgijski junaci, simpatični Štrumpfovi privukli su pozornost i u Hrvatskoj i već se mjesecima priča o njihovoj najnovijoj filmskoj inačici. U sinkronizaciji se kopipejstao poslovni model originalnog projekta - Štrumpfeti će glas dati u tom trenu najpopularnija pjevačica. U okvirima Lijepe Naše odabir je pao na Maju Šuput.
Nije sporno ni da je Maja takvu priliku itekako uspjela kvalitetno utržiti te zaraditi pristojnu cifru za angažman pred mikrofonom, ali i njezine su obveze prema promociji projekta sve sličnije Rihanninim.
I ona s fanovima na društvenim mrežama dijeli ugođaj dječjeg oduševljenja njezina sina oko gledanja animiranog filma, jako se uživjela u ulogu Štrumpfete pa sebe čak naziva jednom jedinom hrvatskom Štrumpfetom.
Za petak, 18. srpnja zakazana je zagrebačka premijera pa tek trebamo vidjeti vrijedi li i Maji projekt nošenja Saint Laurenta ili... No šalu na stranu. Šuput, bez obzira na visinu jednokratnog honorara od projekta "Štrumpfovi", dobila je infrastrukturnu pozornost od filma koju je spretno okrenula na svoj mlin i tjedan dana prije filmske premijere naciji servirala premijeru spota za novu stvar kojom planira žariti i paliti na sve strane ovog ljeta, kad je pjevačima, baš kao i turističkim djelatnicima, špica sezone.
Hrvatska Štrumpfeta ujedinila je snage s “Gospodinom Savršenim” Šimom Elezom i zasluženo zaintrigirala te dobila želje i pozornost i medija i publike, i to gotovo puna dva tjedna. U komadu. Tko o čemu - Hrvati o Maji Šuput, a ona o svojoj pjesmi, pa o Štrumpfovima. Stara škola showbiznisa. Maja odlikašica. Uz nju je i prijatelj Marko Grubnić, koji glas daje, a kome drugome, nego Licku.
Dosadašnji filmovi o Štrumpfovima pokazali su se kao itekako unosan posao.
Prvi film, “The Smurfs” iz 2011., globalno je zaradio 563 milijuna američkih dolara, a nastavak, “The Smurfs 2” iz 2013., inkasirao 347 milijuna dolara širom svijeta. Treći film, “Smurfs: The Lost Village” iz 2017., zaradio je nešto skromnijih 197 milijuna dolara, no i dalje je potvrdio da brend ima publiku.
Za najnoviji nastavak holivudski insajderi procjenjuju da bi mogao ostvariti svjetsku zaradu između 300 i 400 milijuna dolara, a optimisti čak vjeruju i više, ovisno o rezultatu na velikim tržištima poput Kine i SAD-a. Očito je da se, osim plavih kapica i bijelih hlača, iza Štrumpfova i dalje krije ozbiljan financijski potencijal koji im već desetljećima osigurava mjesto na svjetskoj pop kulturnoj sceni.