Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Zar opet, Mladene? Grdovića su zaštitari iznosili s fešte...

Pjevaču su u nedjelju ujutro zaštitari pomagali da izađe iz kluba u Senju gdje je noć prije nastupao

Komentari 211 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - Calima
    Calima

    Kako jadno snimati covjeka i slati u novine! Sramota!

    45 Ponedjeljak, 12.08.2019. u 23:04
    • Default avatar - bigpot

      bigpot: a zamislite danas situaciju gdje mrtav motociklist u Osijeku leži na cesti, dolazi hitna a neka kravetina uzima mobitel i snima kako ga pokrivaju plahtom. ološ od ljudi... gore od strvinara... sve ce napraviti za malo pažnje da dospiju u medije -.-'

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 00:32
    • Avatar raguzatigazguza

      raguzatigazguza: Calima a da ti ovako pijan zgazi nekog najbližeg dali bi onda bilo jadno ?Treba pijančinu poslat na liječenje i oduzet mu vozačku dok se ne izliječi !

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 03:13
    • Default avatar - Verre

      Verre: ....sve dok netko od tih "snimaca" ne dobije gadnu tuzbu radi ometanja privatnosti nece se opametiti....Isto gledm plavusu , nesreca na autoputu , ona ne koci da bi pomogla nego da bi snimila slicicu...pa stvarno....

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 05:58
    • Default avatar - flogger

      flogger: treba ga snimat, blatiti i sramotit dok se ne počne ponašat kao normlna osoba

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 08:05
    • Default avatar - greta guslar

      greta guslar: E pa Calima, taj isti čovjek se narolja zato što mu ti isti ljudi daju pare! Imati pare za ferrari, a nemati za vozača koji bi ga sigurno vozao okolo, za mene je škrtost samo takva. Uostalom, njegov glas je ...prikaži još! otišo i više ne može pjevati... ovo što on ispušta iz svojeg grla više nije za slušanje, sramota da se njega angažira za dan zahvalnosti ili šta je već! To je bio dernek na nivou sajamskog dana na Hreliću, a ne ono što je bilo. Djeci on pjeva... pije ferrari, a pijem i ja... i to nije nikom zasmetalo? Znači, ljudi se okome samo na neke anonimuse, a dok su u pitanju njihove "legende", onda je sve dozvoljeno i oprošteno. Ljudi su pristrani i nerealni, eto, to je! Da vam je tako pjevao neki nepoznati lik, svi bi ga popljuvali, asad ga još i branite i zagovarate!

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 08:30
    • Default avatar - smijeh

      smijeh: Ovaj koji ga snimao sigurno cilj noc pio sokice 😂😂😂 a tripper i flogger moralne vertikale u hr 😂😂😂😂

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 08:50
    • Default avatar - flogger

      flogger: moralna vertikala zasigurno nisam, ali ne idoliziram pijandure koji mlate žene i voze pijani kao ti.

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 08:53
    • Avatar tutek

      tutek: Calima, jadno je snimati pijanca, slažem se, no daleko je jadnije biti takav pijanac.

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 09:01
    • Default avatar - Verre

      Verre: Defniraj "normalno"? pa da pocnemo odatle prvo.

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 09:27
    • Default avatar - Darko Darko

      Darko Darko: Piše da ga je snimao 'gospodin'.

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 09:41
    • Default avatar - iger

      iger: Taj magarac nije prvi puta tako pijan sjeo za volan svog automobila...zašto ga ne bi snimali...svinja se prekobacila...neka se narod zabavlja!!!

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 10:15
    • Default avatar - Calima

      Calima: Da,gospodin samo fali "moralni! Svima koji to podrzavaju neka se zamisle da netko njihov tako osvane u novinama. Voznja u pijanom stanju naravno ne, ovdje nije ni tema.

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 10:24
    • Default avatar - Calima

      Calima: iger ,ako je to nekome zabava meni ga je zao .Meni je zabava nesto drugo!

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 10:26
    • Default avatar - Ouran

      Ouran: Ovaj narod, očito, nije ništa bolji od svoje korumpirane vlade, od svojih "pjevača" i ostale "elite"! Da je netko od nas tako pjevao, da netko od nas tako tetura, da netko od nas vozi pijan, da netko od nas mlati ...prikaži još! ženu... oooo, to bi bilo komentara samo što nas ne bi objesili, a on vam je još i simpatičan, "legenda" pače! Hoće li se itko zapitati kuda ovakvo društvo vodi?

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 10:28
    • Default avatar - Calima

      Calima: Ouran,nije tema , ali sretni smo da to sve radi samo on a ne "netko od nas",zar ne?

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 10:33
    • Default avatar - Ouran

      Ouran: Calima, dapače, ako nekog mojeg nađete u ovakvom stanju, treba ga sramotiti po svim portalima jer ovo nije bolest, ovo je njegovom voljom stečeno pijanstvo, dakle, svjesno se nalokao i svjesno će sjesti u auto i odvesti se doma! A ...prikaži još! ti još prozivaš nekoga tko je to snimio... da je taj isti alkos putem nekog ubio i pobjego do istrežnjenja, ovo bi bio dokaz da je bio pijan, a ne trijezan! Stidite se svi vi koji zagovarate ovakvo ponašanje jer to znači da niste bolji od njih. Znači, sram bi trebalo biti ovog koji je snimio, a ne ovog koji je nalokan pokušavao sjesti za volan i odvesti se doma, ma bravo narode! Unutar svoja četiri zida možemo bludničiti, samo da nitko to ne vidi i nezna, jel tako... ma bravo ljudi!

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 10:33
    • Default avatar - Ouran

      Ouran: Calima... ja sam tužan, žalostan, očajan... nad takvima koji ne razlikuju dobro od zla, ma od koga to dolazilo. Ovaj čovjek sreću donosi samo bjednicima koji ga prozivaju "legendom" jer on je cijeli svoj život gledao samo svoju korist i ...prikaži još! interese, a svi vi za koje je on "legenda", ma šta vam to značilo, mu u tome pomažete. On je sebi priuštio toliko skupih auta i svega drugog luksuza, koje svi vi nećete nikad ni primirisat, a nije u toj svojoj škrtosti uzeo nekog vozača koji bi ga sigurno dovozio na cilj. Samo puka sreća je da nije još nikog ubio na cesti, ali malo fali jel vidim kako pada sve dublje i glas ga više ne služi nikako, ali vi ćete još uvijek za njega imati riječi hvale i "legenda" će se dalje bahatiti. Koliko je siromašnih nahranio, nikoga, samo nalijeva u sebe i kupuje skupe aute, za koje vi imate alibi da si ih je sam zaradio... jest, s vašom pomoći! Sramota za naciju kojoj je on "legenda"!

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 10:40
    • Default avatar - Calima

      Calima: Ouran@ ponavljam,voznja u pijanom stanju NE! Visoke kazne za voznju u takvom stanju DA! Snimanje na ovaj podmukli nacin bilo koga NE! Svi pjevaci zive od publike! Odabir glazbe... ne bi o tome.Neciji luksuz me ne zanima.Koliko je nekome pomogao,ne ...prikaži još! e znas ili!? Skrenuo si sasvim u drugu temu u kojoj bi se naslo puno, puno ljudi u ovoj zemlji.Lp

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 11:02
    • Default avatar - Verre

      Verre: A kako bi bilo za pocetak da svi pocnu gledat svoja posla a ne tudja? Onako za pocetak..Da vidis kako bi bilo bolje odmah.

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 13:07
    • Default avatar - Verre

      Verre: Svi samo "ocjenjuju i osudjuju".. Ma stvarno? Aj nek prvi kamen baci onaj koji je bez grijeha ;)

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 13:08
    • Default avatar - Knez Drpimir

      Knez Drpimir: Da, baš su zli oni kaj snimaju ovu odurnu pijanduru.

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 14:38
    • Default avatar - greta guslar

      greta guslar: Ne radi se ovdje o grijehu, već o namjernom opijanju koje može rezultirati neko zlo po nekog trečeg. Treba razlikovati stvari... a šta on doma i kako sa svojima, e, to nas se ne tiče!

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 15:02
    • Avatar teaa

      teaa: A zasto ne? Taj covjek okolo vozi auto i opasnost je na ulici a i tuce zenu.

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 18:28
    • Default avatar - Verre

      Verre: Koliko se sjecam nije osudjen za nista osim za voznju pod utjecajem, znaci da je sve ostalo rekla kazala. A tu koliko vidimo ide pjesice, zar ne? Dakle , nije niciji problem osim samom sebi.

      Odgovori Srijeda, 14.08.2019. u 06:49
    • Avatar teaa

      teaa: Da sitnica vozi pijan slupa auto, opali u zid. Sta tebe toliko gonja da pravdas takve ljude pitam se pitam.

      Odgovori Srijeda, 14.08.2019. u 07:16
    • Default avatar - greta guslar

      greta guslar: teaa, valjda ti po komentarima može biti jasno tko što i zašto zagovara! Mnogima je normalno nalokavati se i sjesti za volan. Mnogima je simpatično kad se nalokava njihov "idol", dok za druge to ne važi... to je nerealno percipiranje ...prikaži još! alkoholizma. Mene najviše smeta što se za njega i njegova prava zalažu upravo oni koji mu posredno pomažu da je to što je... bogat i razularen. Ja takvima sigurno ne bih pljeskala i odlazila na koncerte. NJima treba još uzeti, a ne dati!

      Odgovori Srijeda, 14.08.2019. u 08:40
    • Default avatar - Ouran

      Ouran: Verre, kolko se ja sjećam ni Horvatinčić nije nešto jako kriv za svoje nesreće sa smrtnim ishodom, pa jel ćemo se i mi povoditi za tim što je rekao sud koji ne radi svoj posao kako treba?

      Odgovori Srijeda, 14.08.2019. u 11:14
    • Avatar nisiUpravu

      nisiUpravu: Ma dajte pustite covika vise na miru. To je jednostavno jace od njega. Recite mi nekog pjevaca, umjetnika, pisca koji nije imao neki porok !!! Mladen je institucija sama za sebe. Treba ga ili prihvatiti takvog kakav jest ili mu ...prikaži još! zabranit pjevat i onemogucit mu da se izrazava. Dajte prekinite vise s tim kad znam da pola vas koji pisu protiv njega su teski licemjeri. Znate sto drugi treba raditi, e ali pritom sebe ne bi mijenjali. Goapodo drago, prvo mijenjajte sebe, pa onda druge. To je moja poruka.

      Odgovori Srijeda, 14.08.2019. u 23:51
    • Avatar teaa

      teaa: Imali su poroke ali nisu ugrozavali ljude na cesti ni tukli partnere. Bili su losi za sebe primjer Dino Dvornik npr.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 00:34
    • Default avatar - Calima

      Calima: tea@ Zbog cega si sigurna da njihovi poroci nisu ugrozavali druge ljude ,pice,droga...? Voznja pod utjecajem droge,zar nije ugrozavanje? Zlostavljanja partnera ,obitelji pod utjecajem pica ili droge nazalost ima na sve strane o nekima se prica ostali sute.Kad si vec ...prikaži još! dala primjer,kako je djetetu odrastati uz oca narkomana?Licemjerju nema kraja.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 00:51
    • Avatar teaa

      teaa: Jedno je kad covjek ima problem drugo je kad je bahat i bezobrazan. Ovaj vozi Ferrari okolo i niko mu nis ne moze, lupa zenu, radi izvanbracnu djecu... bio je i Urban npr.ovisnik pa nismo slusali da je natuku zenu, ...prikaži još! napravio dijete pa se vratio doma itd itd. A i potrudio se da se izlijeci i da bude normalan za svoju djecu.

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 01:28
    • Default avatar - Calima

      Calima: hahaha sad za laku noc.Koji argument -kad covjek ima problem- ! Zar samo ovisnici o drogama imaju "problem"? Sad vec imas drugi primjer haha nemoj me nasmijavati.Ne zanima me ni Urban ni ................Tema je Grdovic! Inace ne rjesavam privatne zivote ...prikaži još! drugih ljudi!!! Amen!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 02:02
    • Avatar kazuki

      kazuki: Calima , kako je tvom djetetu odrastati uz tebe takvu zlobnu ,radoznalu i pokvrenu ???? Kaj su samo droge poroci ??? Veci i puno gori poroci su tracerstvo,zloba i sl. Tracanjem stetis drugim ljudima a alkoholom samo sebi .

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 14:42
    • Default avatar - Calima

      Calima: kazuki@procitaj molim te moj kom.polako i javi se ponovo! Ukazi mi u njima konkretno na zlobu,tracanje ,pokvarenost i radoznalost!!! Hvala

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 17:22
    • Default avatar - Calima

      Calima: kazuki @ nemas odgovor??? Jadno!

      Odgovori Četvrtak, 15.08.2019. u 23:52
    • Avatar teaa

      teaa: Hr.drustvo je odavno izgubilo svaki kredibilitet.

      Odgovori Petak, 16.08.2019. u 15:20
    • Avatar kazuki

      kazuki: Calima , iskreno se ispricavam ,mislio sam na "teea" .

      Odgovori Petak, 16.08.2019. u 20:59
    • Avatar teaa

      teaa: A evo neki ''Grdi'' sto brani pijane vozace. Nek sam ja zla i pokvarena meni je to kompliment kad mi ga uputi netko ko ti. Covjek pijan vozi okolo zabija se svako malo negdje ni vozacku da mu oduzmu. Danas ...prikaži još! strpali lika sa 1.5 promila automatski u zatvor a ovaj pici okolo. A to da alkoholicari stete samo sebi objesi macku o rep. Svaki drugi doma u pijanom.stanju prebije zenu i dijete.

      Odgovori Petak, 16.08.2019. u 22:46
    • Default avatar - Calima

      Calima: kazuki,sve u redu :-) Zaista mi nije bilo jasno jer se u svemu tome ne prepoznajem. Inace prihvacam kritike ali da me ovako vidis:-(

      Odgovori Petak, 16.08.2019. u 23:05
    • Avatar kazuki

      kazuki: Calima ,sorry, tipkam sa moba pa mi je ponekad preglednost smanjena i tako sam te krivo optuzio .... Teaa..no comment , ja sam rekao sto sam mislio , a takve kao ti i treba tuci ,zato nije potrebno biti pijan ....ajd bok .

      Odgovori Nedjelja, 18.08.2019. u 16:33
    • Avatar teaa

      teaa: Uopce ne sumnjam da bi ti tukao. Dapace takvi su spremni i ubit. Ko onaj sto je likvidirao 6ljudi. Jer normalan covjek ne mozes nalazit opravdanje za divljastvo ovog zavijala

      Odgovori Utorak, 20.08.2019. u 18:22
    • Avatar kazuki

      kazuki: Bestije su bestije , i treba ih tuci . Zbog bestija je i nastala ona narodna izreka" batina je iz raja izasla" .

      Odgovori Utorak, 20.08.2019. u 19:08
  • Default avatar - Viktorija0107
    Viktorija0107

    Ma ne može čovik trizan pivat....Hahaha U stvari pa neka pije samo nek ne sjeda za volan pod utjecajem alkohola i to je to.

    5 Ponedjeljak, 12.08.2019. u 22:53
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Ni prvi ni zadnji put ...al šteta čovjeka gledao sam ga uživo i legenda je

    2 Ponedjeljak, 12.08.2019. u 22:41
    • Default avatar - Calima

      Calima: Steta ,stvarno je legenda...napravi pravu festu zabavi narod.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.08.2019. u 23:18
    • Avatar pješak

      pješak: Zašto šteta!??? Pa nije mu se ništa dogodilo. Naprotiv, čovjek uživa u takvom stanju. Što je tu loše! Lijepo je biti pijan. Tad je sve drukčije i ljepše!

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 05:14
  • Avatar Tihakucanica
    Tihakucanica

    I tako...vecini ce biti zabavno dok ne nastrada necije dijete jer mu vozacku uporno ne oduzimaju...

    8 Ponedjeljak, 12.08.2019. u 22:26
    • Default avatar - morena22

      morena22: Nrki dan sam negdje procitaka da su mu oduzeli vozacku,jos nekih mjesec dana pa ce mu vratit ..

      Odgovori Ponedjeljak, 12.08.2019. u 22:31
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: @morena- o tome i pricam nakon niza “zabavnoj zgoda” pod pritiskom javnosti - ako jesu uopce?- su mu oduzeli, ovo je lik koji ce uskoro opet imati vozacku...medju nasom djecom i normalnom ljudima u prometu...a cak mu ni nove kazne ...prikaži još! nisu problem jer ima love... i tako, bitno da je “zabavan”...to je ipak najvaznije

      Odgovori Ponedjeljak, 12.08.2019. u 22:37
    • Default avatar - morena22

      morena22: @Tihakucanica slazem se s vama

      Odgovori Ponedjeljak, 12.08.2019. u 22:39
    • Avatar Messerschmitt Bf 109K

      Messerschmitt Bf 109K: Tihakucanica: Odličan komentar.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.08.2019. u 22:50
    • Default avatar - football_manager

      football_manager: džaba i da mu oduzmu kad može svejedno vozit, nije da te to automatski spriječi da voziš

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 07:31
    • Default avatar - Salamalama

      Salamalama: Ma nikakvo oduzimanje vozačke neće spriječit da ovakvi sjedaju za volan... Jedino oduzimanje vozila bi moglo

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 07:51
    • Default avatar - SINA_3

      SINA_3: A jel mozda vozi auto, kolko vidim ide pjesice. Sta odma serete po covjeku.

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 09:50
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: “Grdović je skupio preko 70 prometnih prekršaja, vozačka mu je oduzeta najduže na 4 mjeseca, ” evo pa ga pravdaj i dalje

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 10:02
  • Avatar restoran
    restoran

    Ma simpatičan mi je, ali je alkoholičar kojemu treba liječenje..

    1 Ponedjeljak, 12.08.2019. u 22:24
  • Avatar DemokratHr
    DemokratHr

    Pjevanje na stranu.. On je pijandura koja će na kraju nekoga pijan zgaziti

    4 Utorak, 13.08.2019. u 00:26
  • Default avatar - buco7
    buco7

    Snimio ga gospodin?! Nije vidio taj gospodina...

    1 Ponedjeljak, 12.08.2019. u 22:21
    • Default avatar - morena22

      morena22: Svaka cast,da je gospodin ne bi i on bio u jutarnjim satima vani,a sto je najbitnije nije uopce pjevao u klubu nego na pozornici pod satorom na zadnjoj veceri ljetnog karnevala..u svakom slucaju mogli ste prvo provjerit informaciju pa onda pisat :-(

      Odgovori Ponedjeljak, 12.08.2019. u 22:36
  • Avatar snjeska6882
    snjeska6882

    Zadarski Slavuju,samo ne diraj Brankicu i ne sjedaj za volan kad popiješ. Legenda si!

    Utorak, 13.08.2019. u 00:25
  • Avatar covekov123
    covekov123

    Veci problem su 15-16 godisnjaci, ili velki auto malo spolovilo frajeri koji ovak izlaze pa nedostatak spolovila nadoknađuju kur**njem automobilima...

    1 Ponedjeljak, 12.08.2019. u 22:59
  • Avatar Ferguson 533
    Ferguson 533

    Hahhahaahaha...zašto je zaštitaru zamagljena glava na videu?

    3 Ponedjeljak, 12.08.2019. u 22:21
  • Avatar zladi_007
    zladi_007

    Mladen je legenda, čovjek je svaku potrošenu Kunu na njega vrijedan, svaka mu čast koliko samo srcem i dušom pjeva, ne gleda na radno vrijeme, odnosno pjeva koliko mu je volja i uvijek više od dogovorenog, tako da kod njega ...prikaži još! nije sve u šoldima, a uvijek se nađu idioti koji se raduju njegovima ispadima.

    Utorak, 13.08.2019. u 06:39
  • Avatar Mellinda
    Mellinda

    Nije smisno, ovo je zalosno za vidjeti… :/

    Ponedjeljak, 12.08.2019. u 22:50
  • Avatar Jeronim B.
    Jeronim B.

    Polovica ih iz glazbene estrade uživa u drogama. On bar pije vino. Prije dva dana imao sam priliku jedno zvucno ime vidjeti i pod utjecajem droge. U prvom trenutku mislio sam da je pijan, ali on je definitivno bio drogiran.

    16 Ponedjeljak, 12.08.2019. u 22:25
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: “On bar pije vino” kao i puno njih koji pucaju ili ubijaju vozeci..ovo nije “pijenje vina” ovo je lokanje do besvijesti

      Odgovori Ponedjeljak, 12.08.2019. u 22:29
    • Avatar Jeronim B.

      Jeronim B.: Slažem se da ni jedno ni drugo nije dobro, međutim ako između dva zla biraš manje zlo, onda je to definitivno vino. Osobno u prigodnim situacijama i ja popijem vino, i zasigurno je bolje nego da uzmem neku od blažih ...prikaži još! droga poput marihuane.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.08.2019. u 22:44
    • Default avatar - milano

      milano: Jeronime nije vino manje zlo, isto je kao i droga samo na drugi način. Ajd popit malo za veselje, ali rijetko tko stane kad mu se otvori fitilj.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.08.2019. u 23:15
    • Avatar Jeronim B.

      Jeronim B.: Tko ima mjeru u piću, taj može piti koliko želi.. :))

      Odgovori Ponedjeljak, 12.08.2019. u 23:17
    • Avatar Maja Marolt

      Maja Marolt: tko je to bio, sada sam radoznala :)

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 00:01
    • Avatar Jeronim B.

      Jeronim B.: Majo, žao mi je, ali takve stvari se ne pišu i ne govore javno. To se jedino može reći nekoj pojedonačnoj osobi u koju se ima povjerenje.

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 00:23
    • Default avatar - žutizg

      žutizg: On bar pije vino????Kao to je društveno prihvatljivo a alknhol uništio,pobio najviše obitelji i ljudi opčeniti!Ali bar pije!Cccc kakvo razmišljanje,drogeraši štete sebi a alkiči cijeloj okolini di god prođu!

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 05:13
    • Avatar Jeronim B.

      Jeronim B.: Žutizg, kao prvo sumnjam da je tebi Grdović na bilo koji način naštetio. Kao drugo vjerojatno nisi imao tu priliku da naletiš na osobu, odnosno da postupaš prema osobi koju je dobro prebacila droga. Naravno da su alkoholizam i narkomanija ...prikaži još! - oboje štetni. Međutim, zakonski je alkohol dopušten, a droge nisu pa i to govori kolika je društvena opasnost jednog i drugog. Osim toga i liječenje o ovisnosti je lakše od alkoholizma. Dakle, vi koji ste u mislite da je konzumacija alkohola jednaka konzumaciji droge u velikoj ste zabludi.

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 06:20
    • Avatar serpentine

      serpentine: Nije alkohol bolji izbor od droge..voznja pod utjecajem jednog i drugog ti smanjuje sposobnosti..komentar je strasno re**rdir*n

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 08:21
    • Avatar Jeronim B.

      Jeronim B.: Serpentine, ja ću ipak svaki dan popiti čašu dobrog crnog vina nakon ručka, jer je to za mene zasigurno bolje, a ako je tebi bolja droga, ti si onda uzmi svaki dan jedan šut kokaina.

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 09:22
    • Avatar eho

      eho: Aj gle..nemojte sada. Ako to medicinski pojednostavimo, isto sr... drugo pakiranje. Neznam samo dali bih izjavila da se jedno, ili drugo lakše, ili teže liječi. Vrlo diskutabilno. Hm, ovisi od navike, oštećenosti jetre.. dužine konzumiranja, vrste alkohola, jačine opijata..tkzv. "lakših" ...prikaži još! " ili težih droga..Nema tu diskusije..i mnogo filozofije..:) Sve to dođe na slično. Šokantno je drugo, a to je daa..je svaki 10 ti ispitanik za volanom, primjera radi, u Austriji npr. bio pod utjecajem, ili jednog, ili drugog. Jedno je sigurno, sve više je toga, ali se drugo mijenja. Izjednačuje broj onih koji su drogirani sa alkoholiziranim, a od "uźivanja" i jednoga i drugoga.. u krajnjem slučaju, da se razumijemo su iglavnom iste, ili slične posljedice. Jedino se moraju postaviti granice koje količine su te, a službeni liječnik ih oficijelno mora odrediti..u svakoj zemlji, gdje naravno postoji mogućnost kada omamljenost utječe na sigurno upravljanje. Što je bez krvnoga nalaza teško ustanoviti.Sam predtest pomaže samo odluku dali uopće zvati službenoga liječnika, jer on nemože nakon 10 min od uzorka iz usta, odrefiti količinu koja se konzumirala :) Da ne govorim o postavljanju "tolerirajućih" granica, na koje bi se trebalo misliti i odrediti ih od strane Ministerijuma za saobraćaj..U najmanju ruku onako kako su postavljene i za alkohol. Neću uopće o tome, da su i ilegalne substance u pitanju..itd.U nekim zamljama postoji određena granična vrijednost za Cannabis npr. Itd...

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 13:04
    • Avatar Jeronim B.

      Jeronim B.: Meni je za sada jedino mjerilo opasnosti prodaja jednog ili drugog. Bocu dobrog crnog vina mogu kupiti slobodno na prodaji, a kokain ili neku drugu drogu ne mogu kupiti na slobodnoj prodaji. To znači da je ipak netko prepoznao, da ...prikaži još! je droga veće društveno zlo od crnog vina :))

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 15:58
    • Avatar eho

      eho: Ok.. hajd' ovo ima veze što si napisao.. Aaali. To što su velike tvornice alkohola i tabaka diljem svijeta "zašićene kroz" zakon"..je baza problema i vrlo relativno. :) O tome bi se mnogo moglo diskutirati. Jeeer....ne znači da je pravilno, ...prikaži još! s dužnim poštivanjem. Ali duga je to diskusija..Tvrdim da su podjednako opasni. I koliko god crno vino bilo zdravo, iznenadio bi se.. generalno mislim, kako se.. svaki dan čaša, dvije alkohola cijeli život.. u medicini itekako tumači kao ovisnost..

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 17:41
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: Jeronim, samo da ponovim “ovo nije “pijenje vina” ovo je lokanje do besvijesti”. Naravno da popiti casu vina nakon rucka znaci jedno a slistiti 2l i sjesti za volan znaci nesto posve drugo. Dakle, usporedjivao si nebo i zemlju

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 18:16
    • Avatar Jeronim B.

      Jeronim B.: Eho i Tiha, imate vas dvije pravo. Tebi Eho posebno hvala što si mi danas i osobno sa medicinske strane objasnila neke stvari, odnosno pružila informacije o potpuno jednakoj štetnosti alkohola i opijata. Usput da kažem, ne pijem ja baš ...prikaži još! često alokoholna pića osim prigodno. Frazu o čaši crnog vina poslije ručka upotrijebio sam za primjer jer to neki liječnici često puta opravdavaju.

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 22:40
    • Avatar eho

      eho: Molim lijepo :)

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 23:18
  • Avatar Mateo32
    Mateo32

    Nikoga nije smeta ( osim sam sebe). takvih ima na tisuće.. naškodila koja litra više ali Mladene legendo ... slušamo te uvik ...

    7 Ponedjeljak, 12.08.2019. u 22:51
    • Default avatar - Calima

      Calima: Tocno,ima ih,ali sebe ne snimaju i salju okolo.

      Odgovori Ponedjeljak, 12.08.2019. u 23:22
    • Avatar yopi

      yopi: Dok takav pijan ne sjedne za volan,nebi mu bio prvi put

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 00:08
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: Od onih 70-ak prometnih prekrsaja- da je nastradao netko tvoj? Imao bi isto misljenje? Samo pitam

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 21:21
    • Avatar Mateo32

      Mateo32: Tihakucanica: Da moglo je biti i takvih situacija kad je vozio pijan .... oduzeti mu vozačku odmah (to je pitanje sigurnosti a zašto nisu oduzeli dozvolu je drugo pitanje)... ali kad se napije i na nogama je odvedu ga u krevet ...

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 21:27
    • Avatar Tihakucanica

      Tihakucanica: Prilicno simptomaticno sve zajedno, nitko od nas ne postoji u 1 situaciji, uvijek je stvar konteksta, a ovo je vec zaista porazno lose nazalost

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 21:41
    • Avatar 85

      85: Daj razumite malo čovika, hbt kad se god doma vrati uvik ista žena ga čeka, mora sebi dati malo oduška, lakše mu bude.

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 22:09
    • Avatar Mateo32

      Mateo32: Tihakucanica: Imete pravo on je poseban takvih nema ni deset u HR kao što je šjor Grdović ... poseban je ... ali piva svaka mu čast ..

      Odgovori Utorak, 13.08.2019. u 22:20
  • Avatar Grgasaurus
    Grgasaurus

    Neka se veseli. On si je napravio da se čitav život opija i to ga veseli, Samo mu uzet vozačku zauvijek;

    Ponedjeljak, 12.08.2019. u 23:26
  • Avatar ITALO DISCO
    ITALO DISCO

    cuvaj se senjske bevande!

    Ponedjeljak, 12.08.2019. u 22:22
  • Avatar raguzatigazguza
    raguzatigazguza

    A kako je doša doma ovako janpi?????Možda ga je ovaj security odveza ili ga pustio da vozi sam ?

    Utorak, 13.08.2019. u 03:10
  • Default avatar - lynxlynx
    lynxlynx

    Pa šta! I predsjednica je pila i pjevala te su ju isto tako zaštitari ispratili pa nikome ništa.

    Utorak, 13.08.2019. u 08:56
  • Avatar Anarhosindikalist
    Anarhosindikalist

    Dosljedan.

    Ponedjeljak, 12.08.2019. u 23:39
  • Default avatar - hrvoje2
    hrvoje2

    Daj pustite covika na miru

    Utorak, 13.08.2019. u 00:45
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message