Barcelona i Real drže monopol po snazi nogometnih brendova, ali po vrijednosti su iza Manchester Uniteda koji je procijenjen na milijardu i 551 milijun eura što je 300 milijuna više od španjolskog dvojca
Barca najjači nogometni brend svijeta, United je najvredniji...
Rastuća popularnost i uspjeh na domaćoj sceni zaslužni su za promjene u vrhu nogometnih brendova.
Prema istraživanju britanske kompanije Brand Finance, koja se bavi procjenom brendova u nogometu, Barcelona je zasjela na prvo mjesto kao najjači sportski brend svijeta skinuvši Real Madrid s prvog mjesta.
Barceloni je porasla popularnost u Kini i Sjedinjenim Američkim Državama gdje je popularnost nogometa u brzom porastu. Real je dosad bio najjači s koeficijentom 96.2., ali Barcelona ga je pretekla i s 96.6 zasjela na prvo mjesto.
Na trećem mjestu je Manchester United, slijede Bayern, Liverpool, Arsenal, Chelsea, Juventus, Manchester City i Tottenham.
U prvih 10 klubova čak šest su iz Premierlige.
Najjači nogometni brendovi:
- Barcelona 96.6
- Real Madrid 96.2
- Manchester United 94.6
- Bayern 93.1
- Liverpool 92.2
- Arsenal 90.4
- Chelsea 89.5
- Juventus 88.9
- Manchester City 88.6
- Tottenham 84.3
Najjači, ne i najvredniji
Barcelona i Real drže monopol po snazi nogometnih brendova, ali po vrijednosti su iza Manchester Uniteda. Vrijednost engleskog giganta procijenjena je na milijardu i 551 milijun eura što je 300 milijuna više od Barcelone i Reala.
Od 2017. godine United je povećao vrijednost za tri posto. Jedan od glavnih razloga što je United ovako jak na ovom području, iako rezultatski i igrački daleko iza Barce i Reala, su astronomske cifre od televizijskih prava.
Najvredniji nogometni brendovi:
- Manchester United 1,5 milijardi eura
- Real Madrid 1,288 milijardi eura
- Barcelona - 1,237 milijardi eura
- Bayern - 1,151 milijardi eura
- Manchester City - 1,090 milijardi eura
- Liverpool - 986 milijuna eura
- Chelsea - 978 milijuna eura
- Arsenal - 887 milijuna eura
- PSG - 748 milijuna eura
- Tottenham - 626 milijuna eura