Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Kraj Davora Šukera: Izvršni odbor HNS-a okrenuo mu leđa

Predsjednik HNS-a predložio je smjenu izbornika Nenada Gračana, no svih 12 ljudi u Izvršnom odboru odbilo je negov prijedlog. To je dovoljan znak da su Šukerovi dani na mjestu predsjednika HNS-a odbrojani

Komentari 172 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - Unknown7
    Unknown7

    Smjena Gračana mu je najbolji prijedlog otkad je predsjednik, realno

    8 Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:05
    • Avatar Sandokan Janosik

      Sandokan Janosik: E vidiš to je politika...

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:22
    • Avatar nostradamus

      nostradamus: Postavio je i Dalica, investirali su u travnjake hnl-a, bilo je dobrih odluka hns-a za vrijeme Sukera da si ne lazemo. Iako nema nikakav pr

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:54
    • Avatar Shaman Shaulich

      Shaman Shaulich: Je stavili su Dalica pa se se nakon prijateljskih utakmica u americi zalagali da mu daju otkaz, ali je bilo par drugih ljudi unutar HNS-a koji su tu odluku odbili. Takoder, jako tesko izgraditi par travnjaka kada imas desetke milijuna..

      Odgovori Utorak, 20.08.2019. u 03:16
    • Avatar Istvan Serekesz

      Istvan Serekesz: I šta hoćeš reći da je te desetke miliona bolje dati u ruke hadezeovcu nego Šukeru....

      Odgovori Utorak, 20.08.2019. u 04:54
    • Default avatar - mestar

      mestar: Svima je jasno da trebaju promjene u svim drzavnim institucijama, ali na bolje, bez politike i politickih potrcka s kojim upravljaju na daljinski. Samo je problem sto takvi koji nisu nicije potrcke nemaju sansu da dodu na na neku visu ...prikaži još! isu upravljacku funkciju ako nisu neciji a tog Kustica promovira i gura netko naprijed pa upravlja na daljinski. Hrvatska je podjeljena na toliko klanova svi hoce kormilo gdje se vrti veliki novac sad je sukerova grupa izgubila zalede politike druga grupa preuzima vlast. Neke stvari ce bit bolje za neke gore jer ce izgubit privelegije koje su imali. Nije ova druga grupa nista manje bahata jer imaju dobro politicko zalede dok ne dode smijena vlade ako ti izgube vlast doce neki drugi mocniji. ne volim te politicke igrice i stvaranje neprijatelja u svojoj grupi da se podjeli javnost i izazove euforija pa onda kao oni spasili stvar i napravili sto su planirali. Oko igranja reprezentacije i ne igranja su napravili toliku euforiju isto kao da je Hajduk i Split protiv igranja a oni za, to je toliko djetinjasto izvedeno i primitivno da je za plakat.Neznam sto ce bit, ali mislim da se moramo suocit s realnosti i smanjit apetie. Ako se ne restruktruira sve od financiranja do upravljanja moze bit samo gore, jer ni jedan klub ne moze financirat toliko igraca i zaposlenika.

      Odgovori Utorak, 20.08.2019. u 07:30
    • Default avatar - mestar

      mestar: Svima je jasno da trebaju promjene u svim drzavnim institucijama, ali na bolje, bez politike i politickih potrcka s kojim upravljaju na daljinski. Samo je problem sto takvi koji nisu nicije potrcke nemaju sansu da dodu na neku visu upravljacku ...prikaži još! cku funkciju ako nisu neciji a tog Kustica promovira i gura netko naprijed pa upravlja na daljinski. Hrvatska je podjeljena na toliko klanova svi hoce kormilo gdje se vrti veliki novac sad je sukerova grupa izgubila zalede politike druga grupa preuzima vlast. Neke stvari ce bit bolje za neke gore jer ce izgubit privelegije koje su imali. Nije ova druga grupa nista manje bahata jer imaju dobro politicko zalede dok ne dode smijena vlade ako ti izgube vlast doce neki drugi mocniji. ne volim te politicke igrice i stvaranje neprijatelja u svojoj grupi da se podjeli javnost i izazove euforija pa onda kao oni spasili stvar i napravili sto su planirali. Oko igranja reprezentacije i ne igranja su napravili toliku euforiju isto kao da je Hajduk i Split protiv igranja a oni za, to je toliko djetinjasto izvedeno i primitivno da je za plakat.Neznam sto ce bit, ali mislim da se moramo suocit s realnosti i smanjit apetie. Ako se ne restruktruira sve od financiranja do upravljanja moze bit samo gore, jer ni jedan klub ne moze financirat toliko igraca i zaposlenika.Bas me briga tko ce bit samo neka rai dobro i posteno za sve klubove i reprezentaciju i biraju u strucnom sektoru strucnjake koji hoce i znaju radit dobro i posteno svoj posao.

      Odgovori Utorak, 20.08.2019. u 07:44
    • Avatar LeonCro

      LeonCro: Moze on predložiti što god hoće jer su ljudi u odboru kao i javnost napokon prepoznali što i tko je D.Šuker. otkada je sjeo na čelo hns je poput parazita koji je s Mamićem gledao samo svoju korist a na ...prikaži još! račun uspjeha kluba odnosno repke su se samo bogatili i prali lovu. Promovirali bi dinamove klince kroz repku u svijetu i zdrtali pare. Nisam ja opredjeljen Hajduk/Dinamo i odavno sam prestao pratiti tu ligu no kad ti netko navede u troskovima 2 mil kuna za struju i vodu te 50 mil kuna za putovanja vecere i mobitele je jasno svima s kojim ciljem je bio na čelu hnsa. Radi njih dvojice se i dogodilo ono što se događalo kontra repke na stadionima (mada to nikako nepodržavam i to nije način na koji se riješavaju takve stvari). Možda je Mamić vrhunski menađer ili Šuker odlican predsjednik saveza no uz to su i licemjerni lažovi i lopovi koje je trebalo odavno spremiti gdje im je mjesto.

      Odgovori Utorak, 20.08.2019. u 10:03
    • Avatar KresimirBukovski

      KresimirBukovski: treba svima njima dat otkaz.... jer to da Gracan treba dobiti otkaz vidi cijela HR osim naravno njih

      Odgovori Utorak, 20.08.2019. u 10:30
  • Default avatar - aavent
    aavent

    Cuj odbili ostavku Gracana, kakvi su onda ti drugi kada je Suker ocito najpametniji jer Gracan je k**** od trenera

    5 Ponedjeljak, 19.08.2019. u 21:55
    • Avatar tomislavk59

      tomislavk59: Istina.Suker je za njih space shuttle.kakvih sve bisera tu ima.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:15
    • Avatar Mrki Medo

      Mrki Medo: Baš sam i ja to htio napisati.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:18
    • Avatar Sandokan Janosik

      Sandokan Janosik: Koji de billi mogu stati u obranu Gračana....

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:21
    • Avatar zgb2zoran

      zgb2zoran: to je politika, trenutno ti je politička borba kakva je bila kada su pali političari u zagrebu tipa mikša i vedriš, a došli ekipa kao ivić pašalić, bandić.... kamenjari preuzimaju, znači lagana propast

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 23:07
    • Default avatar - Anonimus2017

      Anonimus2017: Nisu ostali glupi nego su protiv Šukera i branit će ako treba i Kljunu Jurčića da budu k9ntra ovome kojeg planiraju smjeniti

      Odgovori Utorak, 20.08.2019. u 00:40
  • Avatar pipolino
    pipolino

    Postavljaju Kustića za predsjednika jer je vratio reprezentaciju na Poljud!To su argumenti za izbor predsjednika?Svašta!Tip nema uspjeha u politici, pa će se pokušati probiti kroz nogomet.Koliko puta već viđen scenario.

    12 Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:03
    • Avatar nostradamus

      nostradamus: Vec je poceo provodit zakulisne igre. Dovoljno je samo reci da je u 3 kola Hajduk 3 puta poguran. Srecom, HDZ gubi izbore, jos bolnije ni sto misle ako ce se ovo ludilo nastaviti. Treba kolektivno apelirati na svim utakmicama ...prikaži još! da se glasa kontra hdz-a ako taj uhljeb dodje na vlast

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:13
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: nostradamus: Svaka greška suca je guranje određenog kluba. Samo nažalost ti vidiš greške u pogurancu Hajduka, ali ne vidiš u drugim utakmicama.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:34
    • Avatar nostradamus

      nostradamus: Znakovito je da hns sastanci sa hajdukom i da hajduk nakon toga u 3 kola im 3 poguranca. A Brbic jos nije imao niti jedno otvoreno pismo za medije sa temom suđenje. Znaci da je smiren po tom pitanju i ...prikaži još! da je kupio suce. Konacno, to se i vidi na terenu.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:42
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: nostradamus: Jako ti je razmišljanje. Koliko znam ni Dinamo se nije žalio na greške sudaca, a svi znamo zašto.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:45
    • Avatar nostradamus

      nostradamus: Jer je bio prvi, jer ima 3x skuplju momcad od najskupljeg iduceg, jer ima veci proracun od svih klubova zajedno.generalno jer je po svim parametrima daleko najvrijedniji klub u regiji. Pa valjda nije bilo potrebe stalno kukati

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:52
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: nostradamus: A sve to posta pošteno. Svaka čast na razmišljanju i sakrivanju istine.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:54
    • Avatar Misteriozni

      Misteriozni: Stimcev savjetnik

      Odgovori Utorak, 20.08.2019. u 00:33
    • Avatar smijeh

      smijeh: Lik je iz HDZ-a !!!kod nas nije bitna struka vec tri slova od stranke nazalost....pogledajte samo koliko ima politicara u 4 top lige u EU!!!niti jedan!!!!!zato i su di su !!!!

      Odgovori Utorak, 20.08.2019. u 01:34
    • Default avatar - Balancana

      Balancana: @POTPEC u hajduku je daleko veci kriminal nego u dinamu, samo sta u dinamu bar ima nekakve struke dok su u hajduku i oko hajduka ljudi koji ne znaju ni napisat rijec "nogomet", a kamoli da znaju o njemu

      Odgovori Utorak, 20.08.2019. u 02:14
    • Avatar Istvan Serekesz

      Istvan Serekesz: Koliko motaš biti glupson da usporediš Dinamo i Hajduk.....

      Odgovori Utorak, 20.08.2019. u 04:56
    • Default avatar - POTPEC

      POTPEC: Balancana: Pričaš o kriminalu, a da ni sama ne znaš koliko je Dinamo i svi naši klubovi upleteni u kriminal. Samo neki klubovi su političko kriminalni, a mnogi ne.

      Odgovori Utorak, 20.08.2019. u 10:48
    • Default avatar - Mijo Litic

      Mijo Litic: Nema uspjeha u politici, Al sigurno u lopovluku ima, i u ovoj drzavi to je jedino bitno, zar ne?

      Odgovori Četvrtak, 22.08.2019. u 14:49
  • Avatar nostradamus
    nostradamus

    “U HNS u je stiglo neko drugo, bolje vrijeme...” ok, ako ce biti onaj nakaradni hdz-ovac na celu onda bi radje gledao crnog lopova na celu hns-a. Uostalom, Suker je viceprvak svijeta, sta god mi rekli.

    17 Ponedjeljak, 19.08.2019. u 21:57
    • Avatar MODERN TALKING

      MODERN TALKING: to, moj hajdukovac iz moje novalje!

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:05
    • Avatar josip599gtb

      josip599gtb: I viceprvak i brončani kao igrać i najbolji strjelac tada....

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:10
    • Avatar Sandokan Janosik

      Sandokan Janosik: Gdje je Kustić igrao... Koliko je golova zabio za reprezentaciju..... Dali je osvojio štogod... Ili ova država ide zaista u krasni quratz... Pun mi je kufer ovih političara.... Čekam samo kad će neki političar ući u rukometni savez da sjebe ...prikaži još! rukomet i Gobca.... Političari kad su sjebali košarku onda su je dali Rađi u ruke...

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:21
    • Avatar nostradamus

      nostradamus: Kustic nikako ne moze biti rijesenje. Ako ce on biti predsjednik onda se sve navijacke skupine organizirano trebaju ukljuciti u kampanju kontra hdz-a. Da se posalje poruka. Ne trebaju politicari i nogomet shebat.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:25
    • Avatar MODERN TALKING

      MODERN TALKING: ajmoooo kusticuuuu samo ostro i na prvu sa mamicevcima! rijesavati krakove, skracivati im udove.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:25
    • Avatar nostradamus

      nostradamus: Bili sin - a tko je postavio Dalica? Tko je osigurao i ispregovarao premije sa igracima? Tko im je osigurao logistiku? Tko je pazio da reprezentativci uvijek imaju svega? Nije sve na igracima, najveci dio je, ali nije sve. Hrvatska ...prikaži još! kosarka je najbolji primjer kako nesto sto je dobro ako nema temelje moze zavrsiti ocajno

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:28
    • Avatar Sandokan Janosik

      Sandokan Janosik: Nego da nije možda Dalić...

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:28
    • Avatar Crozag_blokirani

      Crozag_blokirani: Ajde da si ja s vama složim, mada ni Šuker nije baš najbolje rješenje za predsjedinka HNS-a, bilo bi puno boljih rješenja, ali mnoge "fine guze" ne žele u tu užarenu fotelju. Slično kao i u politici...

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:33
    • Avatar nostradamus

      nostradamus: Bili sin kad netko cita tvoje komentare u najmanju ruku ispada da je uloga kompletnog saveza nepotrebna i da se sve samo i iskljucivo svodi na igrace, pa me cudi kako nam je kosarka propala? S tim u vezi predlazem ...prikaži još! da se nasi reprezentativci skupe u whatsup grupu i neka se tamo dogovaraju kako voditi reprezentaciju jer savez nam ne treba,niti nama niti bilo kojoj drugoj reprezentaciji na svijetu. 60:40/30:70 za tebe su to samo brojke a za nekoga tko razmislja o zatvaranju godisnjeg proracuna tih 10 igra veliku ulogu. Jasno netko tako banalan kao ti to ne razumije i tebi je to nesto sto se dogovori h 5 minuta na kavi. Tih 10 znaci vise novih travnjaka na pasnjacima hnl-a a kao sto znamo u vrijeme Sukera ih se nemali broj zamjenio ininvestitali su u Kantridu

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:49
    • Avatar nostradamus

      nostradamus: A sta si ti svaki dan sa Sukerom na kavici da znas kaj on radi i koliko je u sve involviran?

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:58
    • Avatar nostradamus

      nostradamus: I HNS nema novaca za graditi stadion. koliko god puno para zardilj to nije niti blizu doboljno niti se time mora baviti, neka j dalje mastave investirati h travnjke, a drzava ili sponzori neka grade stadion. Najbolje privatni kapital

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 23:03
    • Avatar zgb2zoran

      zgb2zoran: nogometni savez je bio jedna od rijetkih institucija gdje kamenjari nisu krojili, očito je i to palo, u ovoj državi sve vode kamenjari, a čega se god oni prime to propadne drugim riječima i mi ćemo propasti

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 23:05
    • Default avatar - Nogalo123

      Nogalo123: Može se o Šukeru misliti tko god i što god hoće... Ali zamislite situaciju gdje dolazi Kustic i predstavlja se kao predsjednik HNSa, tko je taj lik uopće. Šuker je otvarao jako puno vrata samo svojim imenom. Da se razumijemo, ...prikaži još! Šuker je imao x mana, al Kustic, jesmo ozbiljni?! Nadam se da to nije podilaženje onima s juga, jer oni uporno hoće sve druge srozati na svoj nivo, a ne sebe podići na viši nivo...

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 23:24
    • Avatar nostradamus

      nostradamus: Kustic da postane predsjednik njegov cilj bi bio taj da Hajduk postane prvak da u svom selu moze pricat da je on to “sredio”, hrvatski nogomet bi se svodio na to. Iako, zapamtite ove moje rijeci: uopce me ne bi ...prikaži još! cudilo da Hajduk ove sezone bude prvi. Logicno je, iduce sezone saljemo 2 kluba u LP dakle Dinamo ako ikada treba napraviti ustupak to je sada. A Kustic ce biti baja u svom selu. Uostalom, kako je krenuo drmez po sucima iz kola u kolo ne bi me cudilo.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 23:50
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Bili bas zbog toga sta ti kazes da imaju drugi ljudi za obavljanje logistickih i ostalih poslova je Suker jedan od boljih kandidata za predsjednika saveza ( iako nisam simpatizer doticnog). Jer zadaca predsjednika saveza da promovira Hrvatski nogomet i ...prikaži još! "otvara nam vrata" po svijetu, a sto se tice organizacije i drugih stvari za to se treba okruziti strucnim ljudima. Ma koliko god mi Suker nije drag, daj mi reci molim te tko je taj Kustic? I koja "vrata" u svijetu nam on moze otvoriti. Gdje se on to moze pojaviti i zastupati Hrvatske interese i koji kredibilitet u svijetu on ima za to? Za dogovaranje bilo kojeg posla ( nogomet je posao to je svima jasno) najbitniji su kontakti i mogucnost stupanja u kontakt. A Suker osobno je dio nogometne elite, opet ponavljam da je meni osobno u najmanju ruku nesimpatican.

      Odgovori Utorak, 20.08.2019. u 02:14
    • Avatar Istvan Serekesz

      Istvan Serekesz: Bili sin., za vrijeme Šukerova mandata reprezentacija je druga na svijetu.... Šta misliš da su se igači samoincijativno skupili i otišli u Rusiju osvojiti drugo mjesto....

      Odgovori Utorak, 20.08.2019. u 05:03
    • Default avatar - Mijo Litic

      Mijo Litic: Neko drugo bolje vrijeme, a osvojili 2 mjesto na SP, ne mogu jamit vis to jest dogovorit, pa će drugog posluška ubacit

      Odgovori Četvrtak, 22.08.2019. u 14:51
  • Avatar Kone21
    Kone21

    stavite BRBU za predsjednika HNS-a :D ahhahaha

    3 Ponedjeljak, 19.08.2019. u 21:57
  • Avatar domagoj264
    domagoj264

    Koje moronni mogu braniti Gračana

    1 Ponedjeljak, 19.08.2019. u 21:54
  • Avatar Sljiva_1
    Sljiva_1

    Znači dolazi još veči bandit kustič 😉

    Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:12
  • Avatar ZG U SRCU
    ZG U SRCU

    Gospodo,ne podržavam ni Šukera ni Mamića. Ali, ak predsjednik bude Kustić, plakat ćete za ovom dvojicom.

    Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:56
  • Avatar Sandokan Janosik
    Sandokan Janosik

    A gdje je igrao taj Kustić... Koliko golova je postigao za Hrvatsku... Koliko puta je osvojio zlatnu kopačku, koliko je uopće nastupio za reprezentaciju... Pun nam je quratz ovih političira koji bi se bavili svime gdje ima puno love.....

    1 Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:12
    • Default avatar - Meštar21

      Meštar21: Po tebi je znaci svaki dobar nogometaš sposoban vodit nogometni savez. Pa nisu svi kao Boban.

      Odgovori Utorak, 20.08.2019. u 08:18
  • Avatar ivan433
    ivan433

    Nakon klauna opet klaun i to jos hadezeovac...nemoj me zezati vise.

    Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:07
  • Avatar peteh
    peteh

    tko može Gračanu dat povjerenje ni tome nisu sve ovce na broju

    Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:11
  • Avatar Dak1959
    Dak1959

    Pa tu je 100% u pravu . Gračan je loš trener !

    Ponedjeljak, 19.08.2019. u 23:40
  • Avatar Sandokan Janosik
    Sandokan Janosik

    I šta će taj hadezeovac u Hrvatskom nogometnom savezu.... Hdezeovci su sjebali i opljačkali državu a kao HNS neće?

    8 Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:07
    • Default avatar - bruno1984

      bruno1984: SDP je za vrijeme Zorana Milanoviva zaduzio Hrvatsku za 70 milijardi (sto je skoro duplo u odnosu na vladu HDZ-a prije njih).. Momce, ako ovo nije najveca kradja u povijesti Hrvatskoga naroda, ne znam sta je.. pricamo o milijardama, halo

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:11
    • Default avatar - FAJDO

      FAJDO: Bruno....nije da branim SDP...apolitičan sam...ali jel uopće znaš zašto se SDP zadužio....zato što je morao vraćati kredite od prijašnje vlade HDZ-a....

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:26
    • Avatar Sandokan Janosik

      Sandokan Janosik: Ma šta ti vidiš i u Hadezeovcu i Sdepeovcu po pitanju sporta... Možda i treba smjeniti Šukera ali umjesto njega dovesti nekog drugog nogometaša ili sportaša a nikako političara jer razhebat će nogomet kao što su državu razhebali.....

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:26
    • Default avatar - bruno1984

      bruno1984: Slazem se, definitivno treba dovesti sportasa, ali pametnog

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:42
    • Default avatar - bruno1984

      bruno1984: E moj Fajdo, ili ti je netko bio u partiji ili si osnovna skola u novom zagrebu.. nema treceg

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:47
    • Default avatar - FAJDO

      FAJDO: Da Bruno....zato su mi i djed i otac bili u zatvoru za vrijeme proljeća....i zato je otac bio u ZNG od 90 do 98....zato što su bili u partiji...hebo te HDZ....uništili državu da 100 pokoljenja ne mogu vratiti njihove dugove.....ovdje ...prikaži još! nije riječ o HDZ ili SDP...nego tko bi mogao naslijediti Šukera...a to treba biti netko tko živi nogomet a nema veze sa politikom...tipa Boban...ali nije Zvone lud....

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:55
    • Default avatar - bruno1984

      bruno1984: Pa zasto onda pljujete samo po hdz-u? Svi su isti, i hns i hdz i ostali, a sdp najgori

      Odgovori Ponedjeljak, 19.08.2019. u 23:24
    • Avatar Istvan Serekesz

      Istvan Serekesz: Slažem se da su svi loši a SDP najgori...

      Odgovori Utorak, 20.08.2019. u 04:59
  • Avatar nijetebriga
    nijetebriga

    Nesto je trulo u HNS-u kad su Dario Simic i Stanic namjeravali preuzet HNS ..njih 12 je "jednoglasno" podrzalo Sukera, sad mu nema podrske, cudno..

    1 Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:55
  • Avatar sebastiansebatic12
    sebastiansebatic12

    Tako i treba. Di su pare od svjetskoga??

    2 Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:12
  • Avatar Power_charger
    Power_charger

    Dolaze neka bolja vremena za HNS, kažete? Sve se bojim poznavajući ovu kaljužetinu... Dovoljno o tome govori činjenica da se već (neslužbeno) zna tko je nasljednik. Ne postoje li kandidati i glasanje za novog predsjednika saveza?

    1 Utorak, 20.08.2019. u 01:35
  • Default avatar - dsmilja1
    dsmilja1

    Pišete da ide na bolje, a vice prvaci smo svijeta. Znači s Nenadom Gračanom koji nikad niš nije osvojio idemo po br.1 u svijetu? Bravo majstori... s mora! Politika...politika, politika.

    Ponedjeljak, 19.08.2019. u 23:14
  • Default avatar - tusam
    tusam

    Mene zanima kad cete napraviti jedan normalan, ne prevelik stadion kaj nas nebu sram pred drugima...

    1 Ponedjeljak, 19.08.2019. u 22:20
  • Default avatar - hnl_strucnjak
    hnl_strucnjak

    Tko se sica kad je osijek triba ispast iz lige pa je dobio dinama na kraju prvenstva uz komicne greske dinamovih stopera.

    2 Utorak, 20.08.2019. u 00:51
  • Default avatar - toni805
    toni805

    Pa jesu izbori blizu il nisu,moraju se negdi poeni skupljat 🤮

    Ponedjeljak, 19.08.2019. u 21:57
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message