Ideja postoji duže vremena, ali prvi smo je put sada realizirali. Išli smo s tim da povežemo dvije manifestacije koje su poznate u Europi i povezane sa Zagrebom, rekao je Luka Perić, voditelj prodaje u Dinamu
Moro i Sosa postali prodavači: 'Dolaze ljudi iz cijelog svijeta'
Prvi put nešto prodajem, haha... Svi znaju kakav je Advent u Zagrebu, najljepši u Europi i možemo se samo ponositi njime i uživati. I da nisam tu, prošetao bih po Tomislavcu, Zrinjevcu, po gradu... Gdje god odeš, stvarno je prelijepo, rekao nam je Nikola Moro koji je na svoj imendan u Ledenom parku na Tomislavovu trgu u središtu Zagreba promovirao Dinamove proizvode u prigodnoj suvenirnici.
"Modri" su napravili marketinški iskorak i prvi se put pojavili na Adventu u Zagrebu, koji iz godine u godinu privlači sve više ljudi i jedan je od prepoznatljivih simbola glavnog grada.
- Ideja postoji duže vremena, ali prvi smo je put sada realizirali. Išli smo s tim da povežemo dvije manifestacije koje su poznate u Europi i povezane sa Zagrebom, a to su Dinamo kao nogometni klub i manifestacija Advent u Zagrebu, odnosno Ledeni park - kazao nam je Luka Perić, voditelj prodaje u Dinamu.
Reakcije posjetitelja jako su pozitivne. Neki od njih kazali su da su napokon dočekali tako nešto.
- Organiziramo evente, druženja, da se ljudi poslikaju s igračima. Dolazi puno ekskurzija ovdje, turisti iz cijele Hrvatske, grupice djece. Ima dosta Rusa, Amerikanaca, Kanađana... Nismo išli ciljano na neku zaradu, nego da to bude promotivnog sadržaja, da radimo na promociji kluba, manifestacije, povezivanja grada i kluba - dodao je Perić.
Realizacija projekta bila je kompleksna, kažu nam u Dinamu, i trebalo ga je početi planirati mjesec dana unaprijed.
- Za vrijeme trajanja Adventa u Zagrebu htjeli smo našim navijačima, koji ovdje dolaze pozdraviti naše igrače, osigurati neke pogodnosti. Imamo svaka dva-tri dana "flash sale", akciju tijekom koje, u sat vremena, kupci imaju određeni popust na sve artikle. Za vrijeme toga uvijek su tu igrači prve momčadi - kaže Iva Cigrovskij iz odnosa s javnošću.
Baš su na svetog Nikolu proizvode promovirali Nikola Moro i Borna Sosa, obojica mlade nade "modrih".
- Lijep je osjećaj jer advent je posebno vrijeme svugdje, a pogotovo u Zagrebu. Znamo da je već nekoliko puta bio najljepši u Europi i meni kao igraču Dinama iznimno je lijepo doći na ovaj štand. Vidim da se ljudi žele fotografirati, kupuju stvari i to je lijepo vidjeti. Općenito, ugođaj je predivan i stvarno je sve prelijepo - rekao nam je Sosa.