Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
Kolumna
Tomislav Birtić Nedjelja, 29.09.2019. u 09:15
9 komentara

Pogledajmo utjecaj navijača na klub i trofeje koje je osvojio

Prava lova nije kod dijela navijača koji utječu na Rijeku i Hajduk. Tu lovu još ni Dinamo nije zagrabio koliko je se nudi, a kamoli ostali. Trofeji i lova su u vođenju, a ne u povođenju

Zagreb: Atmosfera na stadionu na utakmici između Dinama i Rosenborga
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
9 komentara

Prvo, iako ću spomenuti Escobara i seriju Narcos, da odmah razjasnimo, ne smatram da su navijači dileri, ili narkomani, ili teroristi. Escobara uvodim kao ilustraciju ogromne prijetnje, ogromne silu s kojom su se suočile Kolumbija i Amerika.

Ili, da to što imam kažem mekše. Pogledajmo odnos utjecaja navijača na klub i osvojene trofeje. Pa, da se čak maknemo od sporta, pogledajmo i odnos utjecaja navijača na klub i realizirane transfere.

Gledam Bišćanov odlazak iz Rijeke, sjećam se nekih odlazaka iz Splita, i mislim si kako bi se ljudi koji odlučuju ponašali da se suoče s prijetnjom reda veličine Escobar. Mislim si što bi učinili Plenković i Kolinda da znaju da je prethodnik ubijen u atentatu. Tema je sport, ostanimo na tom terenu, ako je utjecaj navijača kakav jest, što bi bilo da vodstvo ili predsjednika kluba pritisne netko stvarno jak? Netko jači od General Motorsa, danas snažan skoro ili doslovce kao Apple. Koga ne možeš strpati u zatvor, eventualno ga možeš nagovoriti da si sam sagradi dvorac iz kojega neko vrijeme neće izaći.

Znamo, navijači su važni, bez njih nema nogometa, sporta, bla, bla, bla. Gosti restorana su važni. Ali, da gostima pustiš da kuhaju i konobare, nabavljaju hranu i piće, devedeset i devet posto si siguran da propadaš. Da gosti restorana, ili kupci dućana, stvarno znaju posao, u devedeset i devet posto slučajeva već bi imali svoj restoran ili dućan. Rijetko ti uđe Gordon, koji stvarno zna restoranski biznis…

Doista smatram da krajnji doseg hrvatskih klubova nije Hrvatska, a kamoli da bi im krajnji doseg bio županija. Prodaja Ronaldovih dresova u vrijednosti pola milijarde eura u prvih nekoliko dana od potpisivanja ugovora za neki klub, što bi bilo pet milijuna dresova po sto eura, možda nije najbolje mjerilo. Radi se o pet milijuna kupaca na pet kontinenata. Tu bi se hrvatski klubovi mogli nadati samo entuzijazmu dijaspore. Ali, što želim reći, mislim da prava lova nije kod dijela navijača koji utječu na Rijeku i Hajduk. Tu lovu još ni Dinamo nije zagrabio koliko je se nudi, a kamoli ostali.

Trofeji i lova su u vođenju, a ne u povođenju.

Naši partneri pišu
Message