Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

'Nekima se gadi igrati HNL, a svi žele igrati velike utakmice'

Više ne želim nikoga u svojoj kabini, nikakve individualne razgovore, to sam igračima rekao u svlačionici. Mjerilo je teren, tko se pokaže na treningu, taj će igrati, ljutito je pričao Bjelica...

Komentari 262 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - kopoddrugimjamukopanos
    kopoddrugimjamukopanos

    i da su igrali ovi od srijede bilo bi isto. to su dvije podjednake postave možda samo olmo, oršić i livaković odskaču. to je taj naš mentalitet. potpuno isti slučaj slovačka pa azerbejdžan. pa i da mi amateri nekog jakog ...prikaži još! dobijemo na haklu i za tri dana igramo s levatima imali bi problema. takvi smo i gotovo

    8 Subota, 21.09.2019. u 21:54
    • Avatar __Che__

      __Che__: Nemozes balkancu glavu promjenit i gotovo 😁

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 22:13
    • Avatar OLUJA 1995.

      OLUJA 1995.: Mislis Hrvatu*

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 22:18
    • Default avatar - babayo

      babayo: Znaci NK Varzdin su levati ? Lijepi kompliment . Pa sta onda rade levti u 1. HNL .? Ne smije se nikog podcjenit jer onda sipas bodove. A Bjelica ih je sa ovom B ekipom ocito podcjenio.

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 22:58
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Nije to samo Hrvatski problem, pogledaj Real (zasicenje). Imas primjera reprezentacija koliko hoces koje osvoje i onda iduce natjecanje katastrofa. Sto se tice klubova isto tako cesta pojava da europska natjecanja odigraju vrhunski i onda vikend katastrofa ili obrnuto. Ali ...prikaži još! slazem se da je kod nas to jos malo naglasenije. Ljudi su kao prvo ljudi (emocionalna bica), a tek onda profeainalci. Tako da je normalno da se ne moze odigrat protiv Atalante ili Slovacke isto kao protiv Varzdina ili Azera. Ja osobno imam veliki problem u zivotu s motivacijom, tako da razumijem takve stvari.

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 23:00
    • Avatar mestar

      mestar: Kad se netko umisli da je predobar tako prode kad naleti na ras[olozenu ekipu, Gledao sam prosle i ove godine nije ta ekipa toliko dobra kolko su ti drugi losi i nepripremljeni;

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 02:27
    • Avatar nostradamus

      nostradamus: da smo igrali u najjacoj postavi dobili bi ih. Ovi decki su podbacili i nije prvi put. U odnosu na proslu sezonu imamo 20% manje bodova. Decki u HNL-u igraju lose i Bjelica mora procistiti svlacionicu jer ce uskoro krenut ...prikaži još! sapunat treneru, ako to vec i ne rade. Po meni (ali nemam uvid sta se dogadja u svlacionici), na zimu out: Majer, GVranovic, Hajrovic. Iz B ekipe povuci Giru i dovesti napadaca. Majera se moze prodati za 5-6 miliona siguran sam...

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 06:45
    • Avatar Europa1

      Europa1: I jos samo ti odskaces od ostalih jer si jako pametan😂😂

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 08:51
    • Avatar mestar

      mestar: Neznam sto se dogada, ali normalno da svi zele igrat i dobit priliku da se pokazu pa da se osiguraju financijski er imaju samo nekoko godina da to ostvare.U HNL u rijetko koji moze to ostvarit pa ni u dinamu ...prikaži još! mu koji je ima vise novca nego skoro svi skupa u ligi.ti neki igraci nisu nista losiji nego ovi sto igraju u euronatjecanjima pa naravno da i oni misle da su podcjenjeni i da nemaju buducnostako zavrse u nekom klubu HNL a. Bolje rotirat nego ne rotirat ali nije isto igrat u Varazdinu ili u Manchesteru. Nije isto igrat u sklepanoj ekipi ili prvoj postavi s ujednacenom klasom na svakoj poziciji. Jos kad nadodas atmosferu na stadionu, ekipu i motivaciju onda je to velika razlika.

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 10:12
  • Default avatar - anelo35
    anelo35

    Slažem se... Ja nemam brige za dinamo kad bjelica je na klupi a ne kao oni prošli treneri ako se ih tako može nazvat

    8 Subota, 21.09.2019. u 21:42
    • Default avatar - toni805

      toni805: Tako je!!

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 21:57
    • Default avatar - madara

      madara: Vaha je bio trener vrijedan poštovanja ali ga uprava nije poštovala , mamić mu je upadao u svlačionicu i radio scene ,a on nije Jurčić ili Tv serviser da to trpi. Navijači su mu zahvalni na energiji koju je ostavio u klubu.

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 22:22
    • Avatar sux_zgd

      sux_zgd: Zvucat cu jako, jako glupo, ali mislim da Hajduk osvaja ove sezone. Pogotovo ako Dinamo prezimi u EL/LP.

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 22:26
    • Avatar wolfl

      wolfl: Najbolji je bio Marton Bukovi.

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 22:27
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Madara ajmo realno sad. Nisam ljubitelj tv servisera, ali realno bolji je trener od vecine. A zamisli kako je raditi kad ti javnost sroza autoritet na nulu. Da Bjelici ili Dalicu to sad naprave vjeruj mi isto bi bili smjesni. ...prikaži još! I ne kazem sad da je Cacic neki vrhunski trener, ali bolji je od vecine ( i zato je ovo win win situacija i dalje Mamic drzi konce u onome sta dobro radi, ali ga nema fizicki prisutnog vise, jer on je ubijao autotitet trenera). Uglavnom puno je bolji nego sta ga mediji predstavljaju i sigurno bolji od 90% HNL trenera. Pa pogledajte Niku Kovaca u repki. Ne mogu se sjetiti tko je bio izbornik ( mislim da Stimac), ali znam da se igrala prijateljska u Rijeci i da su odredjeni igraci na poluvremenu dogovarali izlazak u ZG.

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 22:53
    • Avatar Istvan Serekesz

      Istvan Serekesz: Čačić je bolji od obojice spomenutih zajedno....

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 00:00
    • Avatar usvakomkukoljuimazita

      usvakomkukoljuimazita: Čačić je uzeo lovu i boli ga Ćošak .. Jurčić treba preuzeti dinamo !!

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 00:10
    • Default avatar - smijeh

      smijeh: Sori ali zoki je isto jako dobar trener,pa on je imao jako veliki dio za izgradit Olma...nevezano za lopovluk od strane brace,ali on ga prvi stavio u "vatru"gledao ga ) jednom u Rovinju na zimskim pripremama,Olmo nije nes napravio kako ...prikaži još! treba i Zoki ga doslovno poslao u kantun za kaznu(ko dijecu kad se slalo u kut...)bez rijeci odradio kaznu i opet igrao!!!nikada nije bio ko Coric ili Halilovic!!!novine su ih uzdizale i sa 18 su se vec bunili zasto neigraju!!!a sad vidimo di su!!u 2 ligi!!!

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 00:57
  • Default avatar - amsterdam10
    amsterdam10

    Nista strasno ovaj poraz nista ne znaci.bolje za ligu da je ovako da ne bude dosadno.dinamu liga nije napeta al to ne umanjuje trud drugih klubova i njihovih pobjeda.

    Subota, 21.09.2019. u 21:42
  • Avatar nostradamus
    nostradamus

    Mislim da je Bjelica ti najvise govorio o Majeru. Jer se u medijima tog decka uvjerljivo najvise gura...

    15 Subota, 21.09.2019. u 21:55
    • Default avatar - 03041

      03041: Ti je i ivanušec i još neki

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 21:57
    • Avatar nostradamus

      nostradamus: Ivanuseca je Bjelica forsirao da dodje i obecao mu je ocito minutazu. Sumnjam da se radi o njemu, mislim Majer, Gavranovic, Hajrovic, mozda i Beli iako za njega sam cuo da je solidno odigrao...

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 22:00
    • Default avatar - madara

      madara: Mediji guraju Majera kojem daje priliku na kapaljke. Al on samo gura Hajrovića i Gavranovića koji su pokazali jedno veliko 0 ove sezone. Pa tko te Bjelica tjera da stavljaš njih u momčad? Menađeri? Mamić?

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 22:01
    • Avatar wolfl

      wolfl: Majer igra sve utakmice domaće lige. Igrao je danas, igrao je protiv Intera, igrao je protiv Istre. O kakvoj ti kapaljci govoriš. A zašto ne igra Evropu valjda ti je jasno.

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 22:11
    • Avatar li15

      li15: @madara mislim da Hajro igra na staroj slavi ali ovako nece jos dugo. Gavro isto tako. Uz to je reprezentativac i najskuplje placen Dinamovac. Kako ga zakucati za klupu?? Nije to bas tako lako. Majer ima finu tehniku, pas i ...prikaži još! prekide i bas bih volio da uspije. Ali strasno kasni u duelima, previse alibi dodavanja, rame o rame pada svaki put, nije srcan, nije ratnik a Bjelica upravo to trazi od igraca. Ukoliko ne promijeni pristup mogao bi otici.

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 22:20
    • Default avatar - madara

      madara: wolfl Da jasno mi je Hajrović je bolji ,daj si pet , pet put u vugla.

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 22:33
    • Default avatar - madara

      madara: Ja sam rekao za Majera prije mjesec dana da je najbolje da otiđe iz dinama , prvenstveno najbolje za njega.

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 22:34
    • Avatar P0WK

      P0WK: Majer je jedini koji se trudi, i uvijek njega stavi u nebitnim utakmicama dok igra s ovim losijima i nemotiviranima koji su daleko slabiji od prve postave i onda na kraju ispasta Majer koji igra super svaku utakmicu, al nema ...prikaži još! rezultata..dali su 2 m, a sikaniraju ga, neka ga posude Rijeci il Hajduku brzo ce se predomisliti tipa Kramaric...

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 23:15
    • Avatar Istvan Serekesz

      Istvan Serekesz: Šta je Majer kriv što napadači ne mogu zabiti.... Ispromašivali su se u Varaždinu čudo jedno....

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 00:10
    • Default avatar - LOLNeki

      LOLNeki: Ma dajte molim vas kakav Majer, toliko su ga hvalili prije nego je došao u Dinamo a ja od njega ništa nisam vidio od kada je tu kada je igrao. Još ovaj neki lik kaže kako on uvijek odigra super, ...prikaži još! de nemoj me jeb..., šta je to on odigrao večeras, jednu veliku nulu kao i svi ostali. Možda da malo više pažnje obrati na svoju igru a manje na frizuru možda bude bolji.

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 00:22
    • Avatar Little Tut

      Little Tut: Hajru i Gavranovića pod hitno uvljati nekome!

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 00:22
    • Avatar nostradamus

      nostradamus: Majer je vec dugo u Dinamu i jos slovi kao igrac sa ogromnim potencijalom. Price da dobiva minutazu su obicna glupost, igra vise od recimo Olma, nominalno slabije utakmice i nema nikakvu statistiku niti individualnu niti momcadsku. Izgubili smo vise ...prikaži još! utakmica u HNL-u nego u Europi. Stvarno sramota i vise nemam zivaca za njega. Na zimu Bjelica treba procistiti svlacionicu inace ce na proljece imati problema velikih unutar ekipe. Nezadovoljne treba jednostavno maknuti da ne truju druge...

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 06:15
    • Avatar ante kone 2.1.6

      ante kone 2.1.6: VI svi sve te gurate u reprezentaciju !!! U petak vam je ta druga momcad za "pregazit HNL", sad "igrala je druga momcad" !! Podcjenjujete sve ostale igrace u HNLu !! U petak ste se izrugivali Burica jer je rekao ...prikaži još! ekao da je Zapresic neugodan, a covjek ich pohvalio !! Sprdali se sa Gzira Zapresic !! Dobili ste Gziru u Varazdinu !!! Bice Toga jos, ovi sa zacelja se polako uigravaju, slazu svoj mozaik, pa vec su vam i pokazali !! Samo sto vi pisete "laganini trening", je,, malo morgen, namucili se sa svima !! Jos da vam sirka bojna negleda kroz prste...

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 07:43
    • Default avatar - VK Staljingrad

      VK Staljingrad: Pravilo 8, baja jaja, koliko ćeš nickova promijeniti nesretni vođinaćki farmeru. Nešto mi se opet uzmuvao i raskokodakao. Drži se japanka-jogurt seljačke zadruge hvataj se svinjaca i kokošinjaca i poštedi nas svojih komentara.

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 07:51
    • Avatar chelseafan

      chelseafan: i ja sam mislio na prvu da prica o majeru, ali mi se sve vise cini da je izet i gavra u pitanju... imaju "velike" menađere i pokusavaju si ozivit karijeru, a ne igraju ni u dinamu

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 11:44
  • Default avatar - madara
    madara

    Treba nešto poduzet u vezi tih mendažera i ostalih koji rade pritiske na trenere , nije to samo dinamo već svi klubovi kod nas.

    3 Subota, 21.09.2019. u 21:58
    • Avatar Istvan Serekesz

      Istvan Serekesz: Zato je tu bio Maminjo u Dinamu... Al sada ga nema... A kad nema mačka mševi kolo vode... Za godinu dvije evo i Dinama u prosjeku....

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 00:02
    • Avatar nostradamus

      nostradamus: Istina je da ce Bjelica imat pritisak od managera, nadam se da ce se oduprijet. Valjda ce ga i klub zastotiti

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 06:47
    • Default avatar - madara

      madara: Mamić ili menadžeri svejedno je. Treneri nemaju zadnju riječ i točka. Mamić je forsirao hrpu igrača koje treneri nisu htjeli imati u momčadi.

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 11:12
  • Default avatar - Vladovladić_1
    Vladovladić_1

    Žao mi je ona dva dijamanta Majera i Ivanušeca. Ne znam zašto me podsjećaju na Ćorića i Halilovića.

    2 Subota, 21.09.2019. u 23:54
  • Avatar fantazist
    fantazist

    Varaždinci bi pregazili Etihad kao plitak potok

    1 Subota, 21.09.2019. u 21:52
  • Default avatar - hrvoje14
    hrvoje14

    Nije mi jasno zašto rotacija kad sljedeći tjedan nema Champions lige

    3 Subota, 21.09.2019. u 22:19
  • Avatar NEOPISIVO
    NEOPISIVO

    Samo dva igrača Majer i Ivanušec su bili krivi igrači u postavi jer bez njih a sa bilo koja dva druga Dinamo bi glatko dobio utakmicu. Činjenica je da Gavranović i Hajrović nisu u formi i da Pinto i Moubadje ...prikaži još! nisu prave zamjene za Stojanovića i Leovca, ali organizacija igre je klučna i ako tu imaš čak dvojicu koji su nedorasli zadatku onda ne možeš nikako dobiti, a i svi drugi u timu izgledaju lošije. Meni je tu najčudnije da Bjelica njih dvojicu nije mijenjao kada je bilo toliko očigledno da je samo u njima problem.

    2 Subota, 21.09.2019. u 23:58
  • Avatar Plava Krv
    Plava Krv

    Ovaj govor je trebao odrzat poslje utakmice sa hajdukom i sutnit Hajrovica u dupe jel se vuce po terenu cijelu sezonu. Hajro ispucao si sve kredite i ako se neotreznis letis iz Dinama! Sve mislim da nas kosta to sto ...prikaži još! smo pustili Sunjica a nismo imali igraca da ga zamjeni da pokrene momcad. Ivanusec i Majer nazalost nisu napravili nista previse krivih dodavanja i izbjegavanja duela. Mislim da Bijelica mora isterat minimalno jednog igraca kao upozorenje iz kluba kao sto je to napravio sa Ljecjakom. Bjelica imas puno povjerenje nas navijaca radi sta mislis da je najbolje! Ajmmmoooooo

    1 Subota, 21.09.2019. u 22:01
    • Default avatar - madara

      madara: ON kao trener može i protjerat I Oršića i Olma ako mora. I on na to mora imat pravo. Ne smije se nitko nit uprava, menađeri ,bake,žene i ostali uplitati. On mora imat autoritet , a igrači moraju znati da ...prikaži još! nemaju zagarantirane minute , pa Olmo je ove godine od svih još najmanje igrao pa se ne žali.

      Odgovori Subota, 21.09.2019. u 22:25
  • Default avatar - biberrr
    biberrr

    Dinamo je satro Atalantu presingom u sredini terena,Oršić,Ademi,Moro i Olmo to je dinamova najjača snaga,još kad onako zaigraju bekovi Leovac i Stojanovič nitko im ne može parirati. Ovdje nitko nije igrao,a Ivanušec kada je ušao protiv Atalante mi smo se ...prikaži još! raspali,sve lopte je izgubio,nije njemu mjesto u Dinamu.Treba ga vratiti u Lokomotivu i trampiti za Samira.

    2 Nedjelja, 22.09.2019. u 01:27
    • Default avatar - bruno1984

      bruno1984: Sjeti se za tri godine sta si pisao dok Ivanusec bude u repki.. Decko je savrsen igrac, i definitivno nije kriv za jucer, a protiv hajduka je bio jedan od najboljih igraca. Ako netko nije za Dinamo to su Gojak, ...prikaži još! Antiwen, Majer i Hajrovic

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 07:42
    • Default avatar - biberrr

      biberrr: Ne znam za jučer,ne znam ni Ivanušeca,ono što sam ga vidio je protiv Atalante zadnjh15 ak minuta,nije se snašao,bio je daleko najgori u Dinamu. To ne znači da neće postati velika zvijezda,ali još nije igrač za velike utakmice.

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 10:33
  • Avatar POTPEC
    POTPEC

    Ljudi moji pa ovo je realnost kod Dinamovih igraća. Kad igraju u EL ili LP igrači se rastrče po terenu i igraju fantastično. U našoj ligi kad bi na isti način igrali teško da bi im bilo ko moga dat ...prikaži još! at gol, a kamoli pobjedit. ALI zato igrači Dinama stupaju na scenu sa svojom realnošću. . Laganini igra i očekuje se pobjeda. ALI ne ubog toga šta ne znaju, nego zato šta ne mogu dvi utakmice odigrati u istom ritmu bez obzira koliko rotirali igraće....Dinamo ima super odlične igrače za našu ligu, ali nemaju mtivaciju. Njihova motivacija je samo prodaja zato u LP pružaju daju svoj maksimum od sebe

    1 Nedjelja, 22.09.2019. u 09:43
    • Avatar POTPEC

      POTPEC: bruno1984: Kad nema pravog odgovora gleda se na pismenost. I ne vriđaj "Tovara" jer je to vridna i pametna životinja za razliku od tebe i mnogih drugih sličnih koji traže greške drugima, a svoje ne vide,

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 10:23
  • Avatar eems
    eems

    Bravo Nenade...nemoj dozvoliti da Ti se itko mijesa u posao, samo tako naprijed!

    Nedjelja, 22.09.2019. u 09:00
  • Avatar NEOPISIVO
    NEOPISIVO

    Greška sa dovođenjem Majera i Ivanušeca biti će veliki teret Bjelici i ubuduće. Davanje minuta njima samo da bi se opravdalo njihovo dovođenje kvari ubija motivaciju kod drugih igrača koji su bolji, spremniji i angažiraniji kada dobiju priliku.

    Subota, 21.09.2019. u 23:57
  • Default avatar - AntunSklepič
    AntunSklepič

    poslje atalante ste poletjeli u nebesa sad ste se spustili u blato toliko o igri.

    Nedjelja, 22.09.2019. u 06:17
  • Default avatar - medved12
    medved12

    Jednostavno pošteno i jasno od Bjelice. Svaka čast!!

    Nedjelja, 22.09.2019. u 05:27
  • Avatar centarfor
    centarfor

    Varaždinci. Nemojte sada ponoviti Dinamovu pogrešku. Igraju ludo i pobijede Atalantu a onda se umisle i izgube protiv vas. Da se i vama ne dogodi isto jer bi mogli pomisliti, kada smo pobijedili Dinamo, druge pobjede će doći same od ...prikaži još! sebe. Inače Dinamo je i u utakmici prije Atalante igrao s Interom i jedva jedvice pobijedio i to greškom obrambenog igrača Intera. Dobro kaže Bjelica, Za neke igraće Dinama HNL nije interesantan ali bi svi htjeli igrati ligu prvaka da bi se bolje prodali.

    Nedjelja, 22.09.2019. u 08:39
  • Avatar zera
    zera

    Dinamo ih podcjenio i izgubiio kao šta je Atalanta podcjenila Dinama

    Nedjelja, 22.09.2019. u 00:07
  • Avatar Exterminator
    Exterminator

    Bravo Bjelica vidim Ivanušec se razletio na terenu protiv Varaždina i Hajduka u dva prvenstvena poraza + dobio je 20 min protiv Atalante ? Neznam baš kakve su njegove posebne zasluge I kvalitete iznad recimo Majera i Kadziora koji su ...prikaži još! u se oboje pokazali kao vrsni igrači na pripremama i početkom sezone i odjednom su samo nestali sa radara ? Pogotovo L Majer , kakvi su razlozi većina javnosti to želi znati / čuti a Bjelko je zakopčan do grla !! Da li je do njega ili se to sje**lo dolaskom Z Mamića otvoreno je pitanje ...meni Ivanušec svakako nebi igrao u prvom planu kao tek pridošli igrač pored onih 2 navedenih

    1 Nedjelja, 22.09.2019. u 03:11
    • Default avatar - bruno1984

      bruno1984: Ivanusec je vrh za nasu ligu, ocito se ne razumijes bas u nogomet a sumnjam da si gledao utakmicu. Kadzior i pogotovo Majer ne rade razliku na terenu, uz to je Majer kukavica

      Odgovori Nedjelja, 22.09.2019. u 07:39
  • Default avatar - kliman
    kliman

    Svaka bahatost dođe na naplatu...

    Subota, 21.09.2019. u 22:41
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message