Zanimljivo je to s "koncesijom" istarskog Y. Hrvatska plaća koncesionaru. Hrvatska svojim novcima gradi istarski Y. Nama lažu da je koncesija nešto od čega država ima koristi. Kako država može imati koristi od koncesije za istarski Y, kad svake godine plaća francuzima više od tri milijarde kuna za dvosmjernu cestu i sama gradi svojim novcima drugu cestu paralelnu s postojećom koju smo izgradili mi, našim novicima pa su ju članovi hdz - ovaca prodali francuzima čim su se dokopali vlasti 2003.g.
Da
DavorBajić
18.12.2020.
Odustani
Očiti da su se dobro udružili vođeni istim interesima
max2017
18.12.2020.
Odustani
truba trubi mi smo rodoljubi..............
st
strumfasticnababa
18.12.2020.
Odustani
to je sad uzasno bitni za ovaj clanak
Prcko_Vitaminčić_
18.12.2020.
Odustani
Izgrade cestu našom lovom i onda im još moraš dodatno plaćati.. staro novo normalno
be yourself
18.12.2020.
Odustani
Hrvatska nikad nije htjela Istri napraviti autoput iako je najrazvijenija hrvatska regija. Onda su Istrijani našli Francuze koji su ga napravili i sad naplaćuju
i ubiru cestarinu. Tako ni sad ne gradi država ništa jer novac dobiva koncesionar Bina Istra od Europske komisije s tim da se ugovor produžuje s koncesionarom umjesto do 2034. do 2039. jer EU ne financira 100% od investicije u iznosu 197 miliona eura tako da će ostatak pokriti Francuzi a samim time i produžiti konccesiju. Hrvatska će imati koristi jer će raditi hrvatske firme. Hrvatska ne gradi ništa u Istri iako je apsurd da su nerazvijenoj Lici i Dalmaciji završili autoput 2007 g. a kroz Istru i Kvarner nisu nikad namjeravali napraviti autoput odnosno sad ga radi koncesionar 14 godina kasnije a bit će gotov 18 godina kasnije samo zato što nisu nikad glasali za HDZ.
Prikaži još ↓
Ni
Nisam
18.12.2020.
Odustani
Valjda si htio reci obicna dvotracna a ne dvosmjerna. Samo je manji dio Y na dvije trake (Cerovlje-Ucka, a i to se upravo gradi punom parom) a sve ostalo je dob
ra autocesta s 4 trake kojoj doduse fali zaustavna traka pa je ogranicenje 110.I ja tvrdim da bez te koncesije, ma kako losa bila, Hrvatska u Istri nikad to ne bi izgradila.
Prikaži još ↓
Ni
Nisam
18.12.2020.
Odustani
Osim toga za dio Y gdje su samo 2 trake, cestarina se NIKAD nije naplacivala.
gdejepecat
18.12.2020.
Odustani
Ali zato je Hrvoje Šarinić (HDZ) dobio najviša priznanja Francuske republike nedugo nakon što su francuzi dobili koncesiju! Koja slučajnost, ha?!
be yourself
18.12.2020.
Odustani
I ne samo priznanja ...
Vi
Vito1
18.12.2020.
Odustani
Malo čudno da se nije nikad naplaćivala. Možda sebi nije naplaćivala, ali meni je naplaćivala punu cijenu autoputa, a vozio sam se samo jednom trakom jednako ka
o po staroj cesti prije. Ako su ju proširivali, onda smo to proširivanje plaćali mi, Svi stanovnici Hrvatske, čitaj novine, a francuzi su samo "ubirali vrhnje" i niti lopatu nisu kupili u Hrvatskoj, a hrvatska im je vlast svake godine donirala milijune na račun "koncesije".
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .