Istraživanje TNS-a za YouTube: Najjači digitalni brendovi u Hrvatskoj su YouTube i Facebook, a odmah uz njih je 24sata kojeg svaki dan posjećuje 39 posto korisnika
24sata najjači digitalni brend u Hrvatskoj uz YouTube i Fejs
Prema istraživanju koje je za YouTube radio TNS, vodeća svjetska agencija za istraživanje tržišta, 74 posto građana Hrvatske koristi internet, a od tog broja čak 83 posto koristi YouTube.
Nakon, YouTubea naravno, pa Facebooka, njihovi korisnici najviše koriste i prepoznaju upravo brend 24sata.
24sata najbolji od hrvatskih digitalnih brendova
YouTube i Facebook svaki dan posjećuje više od 50 posto korisnika, a među hrvatskim brendovima najviše posjećuju 24sata i to svaki dan - 39 posto, tjedno 24 posto i mjesečno 18 posto.
Korisnici imaju najbolje mišljenje o YouTubeu sa 46 posto dok Facebook voli 23 posto korisnika. Odmah iza njega je 24sata o kojemu 21 posto korisnika ima pozitivno mišljenje.
U istraživanju koje YouTube koristi u promotivne svrhe ima zanimljivih podataka o korištenju njihove platforme te oglašavanju.
Pokazuje vremena korištenja YouTubea u usporedbi s TV-om i doba dana.
Prime-time sve manje pripada televiziji
Večernji prime-time sve manje pripada TV-u, a sve više sadržaja konzumira se na YouTube platformi vrlo često istovremeno. Daljnji rast gledanja video sadržaja putem YouTubea i interneta ozbiljno će uzdrmati TV industriju koju publika sve manje konzumira.
YouTube je nedavno potpisao sporazum sa HDS ZAMP-om kojim će hrvatskim i inozemnim glazbenicima, skladateljima i nositeljima prava koje ZAMP zastupa, omogućiti da ostvaruju prihode od YouTubea u Hrvatskoj. Naknadu će dobivati nakon što njihova glazba generira prihod od reklama prikazanih prije ili unutar nekog video sadržaja.
Pročitajte cijelo istraživanje