Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Apple u problemima: Vidjet ćemo što će biti s iPhoneom X

Apple je planirao proizvesti i prodati 40 milijuna iPhonea X do kraja godine, ali zbog problema u proizvodnji taj će broj biti oko polovice. Tim Cook kaže da rade sve što mogu da povećaju proizvodnju

Komentari 143 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - Dennyy
    Dennyy

    Nije razlog ne čekanja u redovima za kupnju taj što ekipa čeka iPhone X nego zato što se veliki broj ljudi osvjestio i skužio da taj mob ne vrijedi toliko i da im boljih.. a ove fore sa duplo manjom ...prikaži još! proizvodnjom su mazanje očiju, razlog manje proizvodnje je vjerojatno zato što su procjenili i da će biti manji br zainteresiranih ljudi nego prijašnjih godina. Otkad je Steve Jobs umro, idu silaznom putanjom po pitanju revolucionarnosti.. sve od tada što su napravili je već viđeno i kaskaju za nekim drugim proizvođačima i pali su na to da im je Samsung jedan od proizvođaća dijelova sa iPhone

    83 Utorak, 24.10.2017. u 15:59
    • Avatar fiondica

      fiondica: U potpunosti se slazem. Nekad sam i ja kupovala nove iphone sve dok mi prva petica nije napravila problem sa garancijom. Onda sam kupila prvi samsung s5, pa s6 edge, pa sad imam s7 edge. I sad razmisljam o s8+, ...prikaži još! ali vjerojatno ne tako skoro jer je ovaj 7edge fantastican. Jednostavno mi je neshvatljivo da je dizajn iphona stalno isti. Dosadni su i predvidljivi. I brate mili sa tim utorom za handsfree slusalice...ono halo obicne slusalice. Mislim za te pare hocu da mi pjeva sam po zelji, a ne da ne mogu slusalice ugurat unutra. Jako jako lose. Nisam znala ovo da im samsung radi djelove.

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 16:06
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: A sta su to revolucionarno izbacili drugi proizvodjaci za kojima kazes da kaskaju? Od kada su to pali da im Samsung proizvodi dijelove za iPhone? Samsung im oduvijek proizvodi dijelove jer drugi nitko nema tolike kapacitete da im stignu to ...prikaži još! sve napraviti koliko njima treba. Hrpa ljudi ceka iPhone X jer iPhone 8 nije neka razlika od 7, a i svi proizvodjaci su poceli izbacivati nove modele svako malo pa i zato vise nema tih redova cekanja jer jos nisam ni upoznao novi mob, a oni vec izbacuju noviji

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 16:11
    • Default avatar - dosla.mala

      dosla.mala: Lg i Samsung i.aju tehnologiju za ekrane koju oni trebaju...pa im ipak radi samsung a ne Lg

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 16:16
    • Avatar fiondica

      fiondica: Modeli su drugaciji i izgledom atraktivni. Barem to. Moj prigovor na samsung je samo da su prestakleni. Pao mi je edge 7 na pocetku o mj. Platila sam zamjenu 1950 kn. Strasno. Sve ostalo je za nijansu bolje od iphona ...prikaži još! koji su vremenski iz vrsnjaci. Baterija je izdrzljivija, slike prednje kamere puno ljepse, nema ogranicenja u play storu jer ne ovisim o uvjetovanom instaliranju apple aplikacija, i ponavljam "slušaliceeeee". Meni dovoljno, a i izgled samsung s7edge, s8 i s8+ ...meni su predivni.

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 16:17
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: LG ima tehnologiju ali ne i kapacitet koji je potreban apple-u...sad apple ulaze novce u LG kako bi povecali kapacitet pa da i od njih mogu narucivati da ne ovise samo o samsungu....samsung mobiteli su isto skoro svaki isti sa ...prikaži još! vrlo malom razlikom....to sto su tebi prekrasni ne znaci da su svima. Ljepota je u oku promatraca i kako je tebi prekrasan tako je nekome odvratan i to je ok...zato i postoji hrpa dizajna i proizvodjaca. U play storeu je hrpa Malwarea sto je gotovo nemoguce u app storeu. Slusalice??? pa zasto su sad vec ostali proizvodjaci poceli izbacivati utor za slusalice? za godinu dvije kad te netko bude vidio da imas slusalice na zicu smijat ce ti se kao sto se sad ljudi smiju kad im netko da slike na cd-u ili dvd-u. Ne znam di da stavim vise taj cd :)

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 16:31
    • Avatar Klan

      Klan: Ja ga bas cekam

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 16:38
    • Avatar fiondica

      fiondica: Pa kada ga vise ne bude bilo prilagodit cu se. Zasto tebe ljuti sto se nekome nesto svidja ili ne svidja. Slusalice sluze i za po kuci. Ne vjerujem da bi neke slusalice izdrzale slusanje dok cistim 3-4 sata, a ...prikaži još! da ne idu na punjenje. Iphone jednostavno posrce i to je ocito sa svakim novim modelom. Dok se prodaja konkretnog samsunga povecava. To su podaci i nemaji veze sa time da li se meni i tebi svidjaju. Tako da.... Ne kazem ja da iphone ne valja. To je vrhunski telefon, ali ovakvim ulaganjem u novosti nece dugo izdrzati da ih pretrce i gori od samsunga i njih samih. Jednostavno stagniraju bez ideje.

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 16:38
    • Default avatar - Vegas_3

      Vegas_3: Dapace uopce me ne ljuti dali se nesto nekome svidja ili ne. Ljuti me kad ljudi kazu da je nesto bolje jer se to njemu vise svidja. Slusalice itekako izdrze i vise od 3-4 sata bez punjenja. Mislim da nemas ...prikaži još! bas dobre podatke sto se tice prodaje jer apple i dalje vodi u prodaji telefona: Apple on top as iPhone 7 sales beat Samsung's Galaxy Apple's iPhone 7 and iPhone 7 Plus had a combined overall market share of 20.1% Samsung Galaxy S8 and S8+ only had 8.1%, which is less than last year's variants....nisam bas siguran da stagniraju jer trenutno sto imaju tehnologiju za prepoznavanje lica je daleko bolja od bilo cije od drugih proizvodjaca pa i strucnjaci kazu da ce ostalima trebati barem 2 godine da stignu na ovaj nivo koji sad apple ima. Da se razumijemo da su i jedno i drugo i trece odlicni mobiteli ali reci da apple stagnira bez ideje i da ih stizu svi ostali je totalna glupost

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 17:16
    • Avatar sol

      sol: Huawei napreduje ali i poskupljuje i oni ce kikxati, u pocetku bili prihvatljivi a sad neka lazna brzina, bespotrebna!

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 17:27
    • Avatar sol

      sol: vegas: kao hrpa majuna koji cekaju banane, a kake su, kaj te briga imaju me!

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 17:29
    • Avatar sol

      sol: Iphone prestaje biti in, i zbog izgleda i baterije,

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 17:33
    • Default avatar - Galbatronix

      Galbatronix: A što je to Steve Jobs revolucionarno napravio? :D

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 17:36
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Samsung uz zaslone im proizvodi i čipove, znaci Samsung tehnologija 10 nm, design by Apple, made by Samsung...tko ne vjeruje sve mu pise na netu

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 18:17
    • Avatar Klan

      Klan: Mana Samsunga je Android koji je pisan za sve mobitele, a ios samo za apple, isto kao i kod mac-a. Usporedi isti pc po hardveru sa win i mac os

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 19:04
    • Avatar be yourself

      be yourself: Nije, unazad 2 godine Samsung plaća Googleu prilagođene verzije Androida za njihove telefone. Malo ti je prestara informacija.

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 19:09
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: @ Vegas_3 Apple ima veći prihod, ali kada se gleda profit Samsung ima veći nego Apple, Dok ukupni broj prodanih telefona (drugi kvartal 2017, za treći mislim tek trebaju biti objavljeni brojevi) opet ide u korist Samsungu (23%), pa Apple ...prikaži još! (12%) i treći je Huawei (11%). Tehnologija za prepoznavanje lica im je bolja na papiru, još nije ništa testirano. Tehnološki je čak IRIS ispred FaceID-a, ali sve je to rekla kazala. Zapravo poprilično stagniraju i Apple i Samsung jer više inovacija se može vidjeti kod manjih proizvođača koje kasnije ovi divovi samo ukomponiraju u svoje proizvode.

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 19:12
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: da, trebalo je ljudima dugo da shvate daje taj mobitel debelo preskup i da se moze kupiti android bolje kvalitete za tri put manje novaca

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 19:18
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: @klan...pa kod Iphonea si totalno u pravu, fluidniji je os, bolje reagira... dok za mac os se nebi složio pogotovo za iMac. U poslu sam koristio i macove i windowse te smo već odavno prešli samo na windowse bas zbog ...prikaži još! brzine, ali također ako se usporedi šta se dobije za uloženi novac, iMac pro je preskup za ono šta se dobije. Moj workstation je koštao malo više nego iMac pro, a performansama ga doslovno ubije.

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 19:20
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: @ Barbarella73 u tome jest problem. Ljudi se nisu osvjestili, Apple će svejedno prodati popriličan broj uređaja, pogotovo u SAD-u. Ali također...koji je to android bolje kvalitete za triput manje novaca?

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 19:24
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: ti kao da si s marsa pao..................iphone 8 ima samo 2 giga rama a kosta od 5500 do 7000 kuna.................imas samsungovih i sonijevih androida za 1200 kuna iste brzine i jos boljih specifikacija

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 19:50
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: ajfon uopce ne podrzava sve aplikacije i mnoge moras placati da bi ih imao....................precijenjeno za snobove

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 19:51
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: prvo..zašto je bitna količina rama? Kinez s 6gb rama radi slabije od ijednog iphonea, samsunga ili recimo lg-a. Nije bit samo u količini već i o vrsti, frekvenciji rama, koji je čip uparen s ramima, koliko je software optimiziran, koliko ...prikaži još! stvara procesa u pozadini. Nijedan telefon od 1200, pa i 2000kn se nemože mjeriti s flagshipovima bilo po kvaliteti izrade, kvaliteti ekrana, čipovima (većina jeftinijih radi na Snapdragonu) koji nemaju dobar omjer snaga/potrošnja struje. Aplikacije...90% ih ima i na androidu i na iosu, a šta se tiče plaćanja aplikcija, ja i na androidu ponekad kupim aplikaciju. Kao prvo plaćene aplikacije ne sadrže dosadne oglase, a kao drugo obično se radi o dosta kvalitetnijim aplikacijama. Šta se telefona tiče, mogu se neki zavaravati koliko hoće, ali jednostavno top modeli su daleko ispred niže cjenovne klase. A sad, drugo je pitanje zbog čega ih ljudi kupuju, koliko uopće koriste te telefone ili su oni samo statusni simbol.

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 20:27
    • Avatar fiondica

      fiondica: Od kad sam odlucila da cu kupovati samo te "skupe mobitele za snobove" moram priznati da ne pamtim kada sam uzela doma tablet ili laptop u ruke. Apsolutno sve sto mi treba mi je na mobu. Ako dobro upoznas svoj ...prikaži još! telefon i to te zanima imas na njemu sve uz pomoc aplikacije. I kako je receno u komentaru iznad mene, poneku dobru aplikaciju i platim i u kombinaciji sa telefonom ja sam sretan snob. Nikad vise neki telefon za 1000-2000 kn. Nadam se da necu morati. I ne mislim nista lose o onima koji ih nemaju niti ja vise vrijedim jer ga ja imam. Auto mi moze biti krš, telefon nikako. Ravnoteža

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 20:33
    • Avatar thedarkside

      thedarkside: ja osobno koristim s7 od kako je izasao,znaci otprilike godinu i 7 mj. Dan danas mob radi isto kao i prvi dan,imam sve windows aplikacije na njemu,kamera vrh,nema stekanja,pao sa 4m visine i nije mu nista bilo,sem baterije koja je ...prikaži još! oslabila mob je vrhunski ,uskoro dobivam novi kad produzim pretplatu ali ovaj mob necu prodat nikad ,bas me zanima do kad ce radit...sto se tice kineza jedini koji necemu vrijedi je Huawei.

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 21:04
    • Avatar sol

      sol: barbara: bravo, to je za frustrirane, imam ajfon aha a ti nemas aha::::)))) sta fali LG za 1200 kn, kazu ali meni treba, a radi u posti, ili u ducanu, cak i na pjacu!

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 06:25
    • Avatar fiondica

      fiondica: @zdrijebac čitajući ovaj tvoj komentar reći ću samo ...hm toliko o frustracijama. Ovoj sa pijace možda zaista i treba. Fiskalizacija i to, ali kako bi ti mogao znati. Ti si taj koji je upravo ponizio ljude koji rade u pošti, ...prikaži još! , na pijaci. Ne vrijede oni kao ti. Ipak ti radiš bolji posao "jelda"? Za tebe i nije drugi telefon. Mislim da se sa tim sposobnostima jedva služiš i sa tim Lg-om. Ispadne telefon pametniji od nekih vlasnika.

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 06:55
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: damnatorum, pravis se pametan...................da je to sto ti govoris bezveze ide u prilog to sto tocno svake godine izbacuju novi ajfon..............mogli su odmah jos prije par godina izbaciti ajfon x, ali onda ne bi mogli zaraditi na budalama. Sto ti ...prikaži još! ti vrijede ti tvoji dobro upareni cipovi ako mob ne podrzava najnovije aplikacije. I ako je to tako kao sto kazes zasto netko tko je prosle godine kupio ajfon sedam trci ove godine kupiti ajfon osam

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 08:10
    • Default avatar - Dennyy

      Dennyy: Vidim da se razbuktala tema, pa da se i ja ubacim.. koliko sam mjerodavan komentirati ovu temu? Recimo da sam bio vlasnik nekoliko modela iPhonea, Samsunga, LG, Sony xperie, pa ću dati osvrt kroz svoja iskustva.. prvo: netko je ovdje ...prikaži još! pitao što je to Jobs revolucionarno napravio pa da prvo odg na to.. revolucionarno je bilo što je napravio prvi smartphone koji je odredio budućnost mobilne telefonije.. nakon njegovog prvog iPhonea sve se promjenilo i upravo zahvaljujući njemu, danas imamo "pametne telefone" .. e kada sam ja to bio vlasnik iPhone-a? Prvi iPhone koji sam kupio je bio 3G, pa 3GS, pa 4.. zašto sam tada kupova iPhone? Zato što realno, tada je bio ispred svih ostalih proizvođaća, debelo ispred, nitko im nije bio ni blizu.. ali zatim je došao Samsung Galaxy S3.. kada sam kupio taj mob, to je za mene bila revolucija, nikad više iPhone.. tada sam zavolio tu jednostavnost Androida, rekao bi da sam se preporodio.. nikakvo korištenje iTunesa za prebacivanje glazbe, nikakv jailbreak nije bio potreban kako bi koristio free app, a o kvaliteti kamere da ne pričam, tu su pojeli iPhone.. jednostavno, u 3 klika sve napraviš.. i tu su Android uređaji uzeli veliki zamah i rekao bi da su pregazili iPhone u svim aspektima.. nakon toga mi je Samsung malo opao, koristili su jeftine materijla za izradu uređaja, ona plastika je bila katastrofalna.. i onda sam otkrio LG i njihove G modele.. prvo G2 mi je bio revolucija, tada čudo od mobitela.. pa sam se zadržao na LG neko vrijeme, do G5

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 09:50
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: ja vjerujem da je ajfon nekad bio korak cak nekoliko koraka ispred svih mobitela, ali danas to vise nije.......presibali su ga androidi

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 09:53
    • Default avatar - Dennyy

      Dennyy: tj G5 je bio zadnji LG koji sam koristio.. nakon toga sam se vratio Samsungu sa S7 Edge i moram priznati da se vidjela razlika, fluidniji je bio, imao sam office alate koji su došli s njime, a to mi ...prikaži još! je dosta bitno jer većinu poslovnih mailova razmjenjujem putem mobitela, a tu dosta zna biti word i excel dokumenata koje trebam na brzinu pregledati i po potrebi dodati nešto ili izmjeniti.. za kameru neću ni pričati, vrhunska je.. i sada sam na S8 i mobitel je sve ono što su najjavljivali.. izuzetno fluidan, odaziv je iste sekunde, otkad sam ga kupio pa sve do danas, nisam ga ni jednom restartirao, a to je neka 4 mj (inače boljka Androida je uvijek bila što bi se nakupila cache memorija pa bi s vremenom uređaj sve sporije radio pa njegovim restartiranjem se brise cache memorija i on opet brže radi) .. uređaj radi kao da sam ga tek izvadio iz kutije i upalio.. ekstra zadovoljan, kako funkcionalnostima, tako i fluidnosti i za kraj dizajnom.. nije glomazan, lijepo leži u ruci, a opet ima 5.8" ekran.. uveden je bixby asistent koji je dosta koristan, jedino što za sada još uviejk je potrebno koristiti engleski jezik za komunikaciju s njime.. odlična funkcionalnost kod tog asistenta je mogućnost slikanja nekog objekta te ti asistent prepozna što je to, da ti više info o njemu, a ako je to recimo bicikl, odmah ti izlaista na netu cijene i di ga možeš kupiti.. veoma korisna stvar..

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 09:58
    • Default avatar - Dennyy

      Dennyy: Senzor koji očitava šarenicu za otključavanje mob je odličan, veoma brz i čak ga se može koristiti u mrklom mraku, očitat će bez problema.. jedino zna biti problem na suncu, ako je jako svijetlost, onda nekada neće uhvatiti.. sve u ...prikaži još! svemu, ne vidim trenutačno jači uređaj od Samsunga S8.. pogledao sam najave novog iPhone-a, kako 8, tako i X i iskreno, nisu me ni najmanje zainteresirali, točnije, ostao sam razočaran jer se mjesecima najavljivalo sve i svašta da bi na kraju dobili gotovo ništa.. iOS je razvijen isključivo za iPhone te prilagođen njihovom hardware-u što je Androidu bilo teško pratiti i uvijek su bili fluidniji od Androida.. ali Samsung je i tu krenuo pa prilagođava Android svojim uređajima tako da ako ćemo iskreno, ono što je iPhoneu uvijek bila glavna prednost, ta fluidnost, ne mogu se više s time razmetati.. uspoređivao sam S7 edge i iPhone 7 i iskreno, razliku nisam vidio što se odaziva tiče.. i dodati ću ono što je meni dosta bitno, a iOS još uvijek nema (ili bar do ovog zadnjeg nije imao, moram provjeriti jesu to promjenili) je multitasking, točnije splitanje ekrana i korištenje 2 app odjednom.. ispast će da izmišljam, ali meni je to bitno, volim više toga odjednom koristiti, primjer odg na mailove i pri tome kontrolirati podatke u excel tablici, što iOS nije nudio, a mislim da još uvijek ne nudi.. i za kraj, držim se tih premium modela jer veliki dio vremena provodim za mobitelom iz poslovnih razloga i treba mi njegova maksimalna funkcionalnost i brzina..

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 10:05
    • Avatar fiondica

      fiondica: @Dennyy ja te kužim skroz jer i ja puno radim na mobu. Obzirom da poslovno provedem barem 10-15 dana poslovno na putu to nosanje laptopa i tableta, kablova, punjača i slicno po aerodromima, hotelima, busevima, javnom prijevozu...koma. Tu imam sve ...prikaži još! sto mi treba. Sad će nas svi ispljuvati, ali njima je ne moguće objasniti.

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 10:12
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: pa naravno ako ti mobitel treba za posao izmedjuostalog da ces uzeti ono sto ti najbolje odgovara i najboljeg i najskupljeg, ima i androida skupih ko ajfon..................ali kad vidis onu djecu u srednjoj skoli a cak i u osnovnoj s ...prikaži još! najnovijim ajfonom, prvo sto ce ga unistiti jer ga nosa svugdje a drugo nije mu potreban

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 10:18
    • Default avatar - Dennyy

      Dennyy: fiondica - normalno da će nas ispljuvati oni kojima mob služi isključivo za naslikavanje i skrolanje po fejsu te im je bitno jedino da se jabuka nalazi sa stražnje strane kako bi sub navečer u gradu mogli odložiti mob na ...prikaži još! stol i pokazati da je baja.. ali takve neću komentirati niti uzimati za ozbiljno

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 10:22
    • Default avatar - Dennyy

      Dennyy: barbarella73 - što se tiče dijece u srednjim školama s najnovijim iPhoneom, tu je najveća greška roditelja što takve stvari kupuju djeci.. ali eto, ako si to njihovi roditelji mogu priuštiti, samo neka izvole.. mojim roditeljima je bilo bitnije poslati ...prikaži još! me na faks i omogućiti najbolje mogće školovanje u Hrv i na tome sam im i dan danas zahvalan.. a nekim roditeljima je izgleda bitnije da im dijete ima najnoviji iPhone

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 10:26
    • Avatar thedarkside

      thedarkside: Denny sta mislis o note 8?dali se isplati dat 200 eura vise nego za s8?svidja mi se jer ima s-pen a i nikad jos nisam imo note seriju.

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 10:27
    • Avatar fiondica

      fiondica: Barbarella ok. Ima roditelja koji djetetu kupe najskuplji telefon i slazem se da je glupo. Ja mojoj nebi jer joj ne treba, ali ona ih naslijedi od mene. Ja kad sad kupim s8+ ona ce dobiti edge 7. I tako ...prikaži još! smo stalno radile. I dođe netko kao ti i vidi takav telefon kod nje i odmah misli da sam joj ga kupila jer se preseravamo. Ne. Ja za telefon svoje kceri nisam potrosila nikad ni 1000 ni 2000 kn. Zapravo ni kuna. Jer ona samo dobije onaj koji sam ja kupila ranije. Ja sam zapravo loša i škrta majka. Pa zar bih pored takvog telefona u kuci trebala njoj ici potrositi na telefon. Nedavno je razbila edge 6 i sada nema telefon. Neka čeka. Ne pada mi na pamet trositi na to jer kako kazes ne treba joj tako jako. I iz iskustva jer radim puno sa djecom iz osnovne i srednje puno je tu naslijeđenih telefona.

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 10:27
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: to je super fiondica da tako radis s djetetom, svaka cast ali nisu svi roditelji takvi...........a nije stvar ni u tom skupom mobitelu vec u tome da se djecu ne treba navikavati da imaju sve najskuplje i najbolje osim ako ...prikaži još! si sam preko ljeta radeci preko student servisa ne zaradi.....jer u zivotu ce mu rijetko kad biti da ima sve sto pozeli osim ako se dobro ne potrudi

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 10:36
    • Default avatar - Dennyy

      Dennyy: thedarkside - iskreno, nisam detaljno proučavao S8 Note.. ali koliko sam na brzaka vidio, dobar je.. e sada sve ovisi za što ti treba taj mobitel.. ako je u pitanju posao, veći ekran + s-pen su odlična kombinacija i dosta ...prikaži još! korisna.. ali ako će ti mob služiti za uobičajenu upotrebu, onda ne znam da li se isplati dati 200 eura više.. osim ako si fan ogromnih ekrana na mobitelu

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 10:36
    • Avatar fiondica

      fiondica: Odgoj je kompleksan proces. Ne određuje nju jedan skupi telefon. Recimo moja volontira u azilu za pse i mačke i uživa u tome. Ne dobija novce za to i ni da želi ne može tamo sezonski zaraditi ništa, a opet ...prikaži još! zašto takvo dijete nebi bilo počašćeno nečimeod roditelja? Ima samo 10 godina. Najmlađa je volonterka tamo. Odlična je učenica, bavi se sportom. Učimo je toleranciji bla bla. Sve što po meni rade normalni roditelji. Jedan skupi telefon kojeg je pokupila od nas usput nece je pokvariti.

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 10:40
    • Default avatar - Dennyy

      Dennyy: Ja još uvijek nemam djecu, pa ne bih znao, ali kod mene to nasljeđivanje uređaja je rijetkost, tj na prosljeđujem ga dalje nego ga uvijek prodam i dodam razliku u cijeni u kupim noviji uređaj.. ne kupujem preko telekomunikacijskih firmi, ...prikaži još! na pretplatu nego direktno u trgovini sam uređaj jer mi firma plaća pretplatu pa nema smisla.. a jedna od prednosti takve kupnje uz to što uređaj nije kodiran na određenu mrežu jer i proširena garancija.. recimo S8 sam kupio u Samsungovoj pslovnici i dobio sam garanciju na lom ekrana.. ako se uzme u obzir da novi ekran na tom uređaju košta 2500 kn, jasno je kolika je to zapravo prednost.. a HT, Tele 2, Vip ne daju takve garancije

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 10:40
    • Avatar fiondica

      fiondica: Uređaji se ne kodiraju vec neko vrijeme. Garanciju na lom ekrana ti ponude u vecini operatera. Ja sam odbila i nadrljala prosli mjesec plativsi zamjenu na edge 7 1950 kn. Meni su ok te pretplate jer si ih odbijem i ...prikaži još! stavim u trosak. Na isto mi dođe, samo možda platim malo više. Ne prodam ih poslije jer bi mi to bilo bzvz baš obzirom na dijete kojem bih opet morala kupit nešto. I samo da kažem kako nas naši deru na telefonima. U subotu u Beogradu u trg.centru Ušće u Samsungu držala u ruci s8+ i kaže žena promo cijena za gotovinu 680eura. Zašto je kod nas tako skup ne znam. Sramota.

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 10:48
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: @ barbarella73 kazes pravim se pametan, ali nazalost tvoje nepoznavanje materije i slijepo "to je za snobove". Iphone X nije mogao biti izbačen prije par god primarno zbog bazel-less designa koji nije bio moguć ranije. Također, koje to aplikacije ne ...prikaži još! podržava bilo koji flagship star i 3-4 god? Ali zato bilo koji telefon srednje ili niže kategorije neće to moći. Najbanalnije koliko je jeftinijih androida (posebno kineza) dobilo update na Oreo? I hoće li ikada dobiti? Zašto ljudi kupuju, najtužnije, iz objesti, rijetko kome treba opet novi flagship nakon godinu dana korištenja starijeg. iPhone ne kupujem, ali dobijemo ih na poslu kao službene. Mogu ljudi pljuvati, ali jako malo telefona se može mjeriti s njim, ali i s bilo kojim flagshipom.

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 11:09
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: kad sam to napisala tek si sad vidio :D mozda podrzavaju ali su prespori..............................prije cetiri godine koliko rama je imao najnoviji ajfon? 512 megabajta.....................sto ces s time. Ne kuzim se ja u mobace u detalje kao ti to je istina ...prikaži još! ali mogu skontati najosnovnije stvari d aznam sto i kako treba i koji kupiti

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 11:23
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: jbg treba raditi :) da, recimo da je imao 512mb (nemam pojma) ali to je sasvim nebitno, osim u jednoj stvari, a to su igrice. One su mi totalno nebitna stavka, nesjećam se kada sam zadnju instalirao na mob. Za ...prikaži još! obične aplikacije, ne nisu prespori, jer aplikacije prvo ne gutaju toliko rama, a drugo sam OS i aplikacije se rade da mogu potegnuti sve to (ok gubi se fluidnosti ali nista previše) . Realno u zadnjih nekoliko god proizvođači najviše rade na tome da utrpaju što više rama, što više jezgri cpu i što jaču kameru. Meni osobno je najbitnije da mogu otvoriti sve vrste dokumenata, multitasking, remote desktop. Čak za posao mi ni netreba flagship, ali privatno...prvo lud sam za tehnologijom, koristim stvarno podosta funkcija samog telefona, tako da mi nije žao platiti.

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 11:43
    • Default avatar - Dennyy

      Dennyy: fiondica - kao što rekoh, ja nemam djecu pa nemam kome prosljeđivati mobitel, jedino možda mlađem bratu, ali i on si kupi noviji uređaj tako da mi ovaj bzvz ostaje.. bolje ga prodati pa koliko dobio, dobio za njega.. kada ...prikaži još! sam G5 prodavao u 4. mj ove godine, dobio sam 2400 kn za njega.. bolje nego da mi je ostao doma skupljati prašinu.. barbarella73 - što se tiče RAM memorije, ona nije uvijek mjerilo brzine nekog uređaja jer sve ovisi o uređaju tj hardwareu i OS-u i njihovoj optimizaciji.. prevedeno, mob sa 1 Gb RAM memorije može bolje i fluidnije raditi nego neki uređaj koji ima 2 ili 3 Gb RAM-a.. ne bi ja gledao baš isključivo prema tim specifikacijama.. kao što mi i nema smisla kada vidim uređaje od 6 Gb RAM memorije, nije mi jasno di ćeš to iskoristiti jer kada pogledam na svom S8 koji ima 4 Gb RAM-a i otvorim statistiku i skužim da koristi malo više od pola, znači nekih 2 Gb, stvarno mi nije jasno ovo od 6 Gb, osim da privuče ljude koji se nešto slabije kuže u te stavke.. više bi trebala obratiti pozornost na procesor, on je bitniji u toj čitavoj priči

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 11:48
    • Avatar sol

      sol: fiondia: imas skoro pravo, da sam ponizio nisam, to su primjeri, samo brokeri trebaju te brzine fiskalizacije ne, drugo ja bi trebao imati u HS brzi poziv da javim da je neko poginuo ili da treba hitno krv, ili ti ...prikaži još! da javis mami kupila sam, spagete, ajde ne preseravajte se, 100 ljudi u hr treba neku brzinu na mobitelu ostali rade na mrezama, kompa! sta se mene tice jos nisam isukao mobitel stavio na stol a ga se vidi a upravo to sa ajfonom rade, sitne dusice!

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 15:46
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: ja izvadim telefone na stol jer kad sjednem me neugodno pritišću u džepu :)

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 16:12
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: mobitel od jedne gige rama ne moze nikako ni u kojem slucaju biti brzi od moba s dvije gige rama i to je cinjenica.................nije stvar u igricama, imas viber, imas internet (s mobom od 512 mb rama pol sata otvara ...prikaži još! stranicu kao 24 sata ili index dok s ene pootvaraju sve reklame, ne mozes nista s njime).......................a ako je tebi mob od prije 4 godine isti kao i sadasnji onda definitivno ne moras kupovati nove

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 18:34
    • Avatar thedarkside

      thedarkside: barbarella73 mani se corava posla,nije tehnologija za tebe...

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 18:47
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: veliki filozofi oko mobitela koji je napravljen da ga koristi najveci glupan na planeti................isto kao i sutanje nogometne lopte.....da ne pricam o prckanju po motoru i autu...............pravi muskarci.............:D..............o drkanju na sise i guzice iz erotike, to je tek prica za ...prikaži još! sebe, prava filozoska

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 18:58
    • Avatar sol

      sol: Barbarela: trci kupiti aj, 8 zato sta je bedak i hoce pokazati nekaj kaj mu fali , morti pisa? ili samopuzdanje da upeca macku? nista t ne stoji sve pada u vodu, nisi in sa ajfonom shvaca se polako tko ...prikaži još! ga vuce tu tesku kantu, i puni dvaput na dan ha ha ha ha!

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 19:45
    • Avatar sol

      sol: Damna....: a sta to ti koristis na j, mobitelu? i to na ajfonu, pa sat ne mozes biti na fejsu ili yu tubu ode baterija, a nemas komp, ili lapitopi? mas a reseš!

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 19:48
    • Avatar sol

      sol: Deny: najbitnija je mreza, aona nas taslaci sve, a mi o ramama, gigama memorije i i i sve to placamo masno,

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 19:50
    • Avatar sol

      sol: Barbarel: pa vidim ti si rodena sa mob, ispao je prije tebe, reste a ti najvise a pojma nemas koliko si na to bacla novaca, ti citas 24 sata na mobitelu? pa uredujes slikeskidas aplikacije za kojekakove radnje i retrice, ...prikaži još! i tio sve na ajfonu, ukakala si i sefa i stanicu pa i kilometar pruge, tebi treba čep!

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 19:55
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: @Barbarella73 pa recimo da mješaš kruške i jabuke. Učitavanje stranice primarno ovisi o brzini tvoje mreže. Evo sada sam iz ladice izvukao iPhone4 (čak nije ni 4s) i web stranice, uključujući i 24sata otvara sasvim normalno. To sta ti pišeš ...prikaži još! o ramu nisu činjenice, jer ovisi o jako puno čimbenika. Da je tako svaki ki ez sa 6gb rama bi bio avion, a nijedan nije. Da se osvrnem na to dalje gdje se proziva naša muškost (i filozofiranje). Jbg, ja sam ljubitelj tehnologije, od mobitela, kompova pa do auta...dok me lopta (nogometna) nije nikad interesirala. @Zdrijebac na iPhoneu mi baterija traje cca 2dana, ali ga ipak punim svaku vecer. Ne koristim na njemu ni Facebook, ni YouTube. Na iPhoneu najviše koristim Office alate, TeamViewer, remote desktop, Lightroom, Illustrator, Assembly, Exify, Adobe preview.....Samo ga koristim za posao, Android mobitel koristim kao privatni telefon.

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 21:28
    • Avatar sol

      sol: Damnatori: citao sam da americka policija nema vise ajfon, imaju nsta drugo!

      Odgovori Četvrtak, 26.10.2017. u 06:27
    • Avatar sol

      sol: domnatorum: dobar ti posao samo sa mobitelom, mogu misliti, :::::)))))

      Odgovori Četvrtak, 26.10.2017. u 06:29
    • Default avatar - Dennyy

      Dennyy: barbarella73 - informatičar sam i pri tome od malena se bavim sa računalima, rastavljam, sastavljam, preslagujem, kako hardwaerski tako i softwareski i vjeruj mi, da znam o čemu pričam.. RAM memorije nije jedino mjerlio fluidnosti mobitela ili računala općenito jer ...prikaži još! RAM memorija ima više različitih frekvancija na kojima radi tako da RAM memorija od 1Gb može brže raditi nego od 2 Gb na nekom uređaju, pogotovo ovisi kako je ukomponirana s drugim dijelovima hardware i OS-om.. zdrijebac i Damnatorum - nije istina da brzina učitavanja neke stranice ovisi samo o brzini mreže.. to možeš veoma lako testirati na nekom starijem uređaju.. probaj na njemu učitati stranicu na nekoj bržoj mreži i uzmi novi uređaj i probaj učitati na nešto sporijoj mreži.. iznenadit ćete se rezultatima.. je da je brzina mreže jedna od većh stavki, ali ne ovisi samo o njoj

      Odgovori Četvrtak, 26.10.2017. u 09:53
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: i moj muz zna sto prica..............on se skoro pa rodio s tastaturom i misem- medju prvih pet u Hrvatskoj je imao internet i na IRCU stekao internet frendove i strucnjake za komp s kojima je mijenjao iskustva :D ;) i ...prikaži još! bas sam mu jucer spomenula ovaj nas razgovor i rekao mi je bas ono sto sam ti ja napisala- znaci 1 giga RAMA nikako ne moze biti brze od 2 gige da se postavis na trepavice

      Odgovori Četvrtak, 26.10.2017. u 10:05
    • Default avatar - Dennyy

      Dennyy: barbarella73 - evo, prosljedi mužu ovaj članak, možda nauči nešto novo, bez obzira što se rodio s tipkovnicom ;) http://www.bug.hr/vijesti/kolicina-ram-nije-najbitnija-kod-mobitela-n/153837.aspx ... uzmi bilo koji mob od 6 Gb RAM memorije i ja dajem svoj S8 od 4 Gb i ako ...prikaži još! o taj uređaj od 6 Gb na testovima se pokaže bržim od moga, poklanjam ga.. eto, toliko sam uvjeren u ovo što pričam jer ponavljam, to mi je struka, za to sam školovan i na kraju krajeva, svaki dan sam u tome.. znam o čemu pričam.. a i imaš stotine članaka na netu koji potvrđuju ovo što sam rekao

      Odgovori Četvrtak, 26.10.2017. u 10:34
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: pokazat cu mu, ali dovoljan je podatak da cijela ta masinerija koja izradjuje i prodaje mobitele ima jedan cilj: ZARADA i njima njije nikako cilj izraditi dugorocno dobar mobitel jer zasto bi ljudi kupovali mobitele i koristili ga godinama umjesto ...prikaži još! to da svake godine kupe novi koji je brzi i bolji od predhodnog.

      Odgovori Četvrtak, 26.10.2017. u 10:40
    • Default avatar - Dennyy

      Dennyy: Pa o tome i pričam.. ovaj brojka od 6 Gb RAM memorije na mobitelima je stavljena samo iz razloga kako bi privukla veći broj korisnika da ga kupi iako realno postoje uređaji sa manjom RAM memorijom koji jednako brzo rade, ...prikaži još! a neki čak i brže.. to je sve propaganda na koju se nažalost nakači veliki broj ljudi.. zato se držim Samsunga jer su se pokazali da mogu pratiti trendove 2 - 3 godine.. tako da sa S8, mislim da neću imati potrebu za novim bar još 2 godine, ako ne i više

      Odgovori Četvrtak, 26.10.2017. u 10:53
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: naravno da brzina učitavanja ne ovisi samo o brzini mreže, ali je velika stavka. Šta se samih rama tiče, ja sam od početka govorio, koliko jest količina bitna toliko i uopće nije. Kod ovih sa 6gb zapravo imas situaciju da ...prikaži još! nikad ne vuče više od 2-2ipo, a tu je opet najbitnija stavka optimiziran software. @zdrijebac ne samo sa mobitelom, za posao primarno imam workstation, ali u pokretu dosta toga obavljam preko moba, pogotovu jer se s TeamViewerom mogu spojiti na komp, mogu pratiti rendere. Istina neke stvari bi lakše bilo preko tableta ili laptopa, ali ljen sam ih nositi :) @ barbarela73 hvala na spominjanju prvih mreža i irc-a...lijepo vraćanje u prošlost :)

      Odgovori Četvrtak, 26.10.2017. u 11:51
    • Avatar sol

      sol: Deny: ajde reci boga ti za sta ti koristis taj mob, mnoge slusam ja takav trebam, ali za sta???????????????????

      Odgovori Četvrtak, 26.10.2017. u 15:36
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: nedavno sam srela jednu poznanicu koja mi se pozalila da je bas taj dan izgubila svoj pametni telefon na kojem joj je bio cijeli posao kojim se bavi.....................i da je sad kao luda jer ne zna sto ce i kako ...prikaži još! ce jer joj je tamo bilo sve..............nisma ju htjela ispitivati sto joj je tocno trebalo ali ocito je bilo jako bitno kad je bila cijela nervozna i luda sto ga je izgubila

      Odgovori Četvrtak, 26.10.2017. u 19:50
    • Avatar sol

      sol: To na mob, mogu raditi samo suludi ljudi, cjeli posao mora da su adrese, koja ludost na tom malom uredaju raditi posao? nema pameti,

      Odgovori Četvrtak, 26.10.2017. u 20:04
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: zato služi cloud i backup, pa onda remote lock, remote reset....ako se radi o poslu, pogotovu o važnom poslu informacije se čuvaju na barem tri mjesta. Recimo cloud, local server i remote server. Sve na jednom mjestu je suludo, ali ...prikaži još! da se nadovežem, rijetko tko koristi mob za ukupni posao, ali je odlična solucija kada si u pokretu.

      Odgovori Četvrtak, 26.10.2017. u 20:18
    • Avatar sol

      sol: A nocu, mjesto sexa mobitel, na wc, mobitel, nabijte si ga!

      Odgovori Petak, 27.10.2017. u 06:21
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: i meni je to suludo.......i onda je isla na plazu s njime i tamo ga izgubila. Malo mi je falilo da joj kazem pa ako ti je toliko bitan mobitel sto ga nisi bolje pazila, ali ne mozemo sve nekome ...prikaži još! reci u facu jer ce se naljutiti

      Odgovori Petak, 27.10.2017. u 07:35
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: Pa kod mene doma nema skoro komunikacije jer se svatko druzi sa svojim mobitelom. Muz izgleda kao da mu je mobitel zalijepljen za ruku super atakom :D I kcer takodjer. Onda kad dodjem s polsa pricam sa nasim mackama i ...prikaži još! papigama koje imamo :D Ne znam sto bih da njih nema

      Odgovori Petak, 27.10.2017. u 07:37
    • Default avatar - Dennyy

      Dennyy: zdrijebac - da li si mogu priuštiti takav uređaj? Ako ga imam, očito mogu! I zašto si ga onda ne bi kupio?! Možda mi se jednostavno sviđa njegov unikatni dizajn.. možda mi se sviđa njegova funkcionalnost.. možda mi se sviđa ...prikaži još! njegova brzina.. ili recimo kamera.. dosta putujem, kako poslovno, tako privatno i volim obići to mjesto ako imam mogućnost i to zabilježiti.. postoje fotoaparati za takve stvar, istina, ali čemu oni ako nisam profesionalni fotograf, iako volim da je slika kvalitetna i to mi kamera na ovakvom mobitelu omogućava.. dalje, s obzirom da sam na novim mjestima, a o nekima ne znam puno, imam bixby asistenta, ako me zanima nešto više o nekoj znamenitosti, uslikam i bixby mi izbaci činjenice i informacije o toj znamenitosti.. imam fast charge, ako mi je baterija pri kraju, a moram brzo negdje dalje, u pola sata napunim 50% baterije što mi je dovoljno za više od pola dana tako da bez brige mogu otići obavljati poslove, mob će mi izdražati do navečer dok se vratim doma.. koristima ga za što hoću, ne podnosim one jeftine mobitele sa jeftinim dizajnom koji kada uzmeš u ruke osjetiš tu ne kvalitetu.. ljubitelj sam tehnologije i kao takav, kupujem samo kvalitetno.. pa moja kupnja prvog auta je trajala 6 mj, toliko sam analizirao, testirao, kontrolirao dok nisam našao onaj koji mi savršeno odgovara.. i pazi sad, otkad sam ga kupio, radi bez greške, nikad me nije iznevjerio, koliko god ga forsirao i cijedio i izvlačio maksimum, radi ko urica..

      Odgovori Petak, 27.10.2017. u 10:13
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: sto volim ove picajzle oko kupovine :D vjerojatno analiziras pola sata i kada ides kruh kupiti:D

      Odgovori Petak, 27.10.2017. u 11:35
    • Default avatar - Dennyy

      Dennyy: barbarella73 - nije isto kupovati nešto od nekoliko tisuća eura i kruh od 5 kn.. pogotovo ne u Hrv gdje veliki broj njih čeka samo da te zehebe.. pa se događaju stvari da se skida kilometraža, da se odveze auto ...prikaži još! kod svog lokalnog mehaničara koji ga zakrpa da izdrži tisuću kilometara i onda se raspadne mašina usred vožnje, vrisne turbina i imaš kvar od 2 - 3 tisuće eura, tako da da, detaljno sam analizirao i upravo zbog toga sam kupio polovni auto koji ide bez greške i za koji sam već imao ponuda za veću vrijednost nego sam ja dao za njega.. btw kruh ne jedem tako da nemam problema s analiziranjem pri kupnji ;)

      Odgovori Petak, 27.10.2017. u 11:46
    • Avatar sol

      sol: Barbare: dodji ti kod mene ja ne volim mobitele, imam ga samo za zvanje i por, pa cemo se igrati i pricati dokle god hoces i koliko hoces:::::)))) ovo je muskima. izgovor kao ribolov,

      Odgovori Petak, 27.10.2017. u 14:29
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: Dennyy ja te potpuno razumijem, jer sam i sam takav. Zaljubljenik sam u tehnologiju, ali također ne mjenjam ju kao čarape i ako već mogu priuštiti ću si radije nešto skuplje, kvalitetnije (mada nije uvijek ni cijena mjerilo)..

      Odgovori Petak, 27.10.2017. u 17:26
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: kruh je znacio preneseno znacenje za neku sitnicu :D ;)............................kao da ja sad znam sto ti jedes.....mekinje mozda..............a napisala sam pola ure a ne sest mjeseci :D.......u svakom slucaju auto koji god da kupis cim izadje iz autosalona vec vrijedi ...prikaži još! i 30 posto manje, tako da mi nisu jasni ljudi koji kupuju nove novcate aute

      Odgovori Petak, 27.10.2017. u 19:53
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: ah da i ti kupujes polovne sad vidjeh detaljnije, tako i treba

      Odgovori Petak, 27.10.2017. u 19:54
    • Avatar sol

      sol: Auto presao pet godina najbolji, mora ga vlasnik obnoviti pa bio i merc, iliBMW,

      Odgovori Subota, 28.10.2017. u 10:44
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: sad uglavnom aute rade tako da kad predju sto tisuca kilometara ili su za baciti kao smart ili treba u njega svako malo ulagati po nekoliko tisuca kuna da se odrzava..............

      Odgovori Subota, 28.10.2017. u 11:19
    • Avatar sol

      sol: Uzmes Clio i nemas brige,

      Odgovori Subota, 28.10.2017. u 11:42
    • Default avatar - Dennyy

      Dennyy: Uzmeš Hondu i nemaš brige.. ti auto su rađeni da se gaze, a opet pola milijuna pređu bez greške.. samo se ne smije štediti kod održavanja, sve original Hondu u njega stavljati, servis svakih 10 000 km.. košta, ali zato ...prikaži još! izuzetno zahvalan auto

      Odgovori Subota, 28.10.2017. u 13:01
    • Avatar sol

      sol: djelovi su skupi, da traju ali oni sa kojima auto dodje, dalje sam naje i nikad vise,

      Odgovori Subota, 28.10.2017. u 15:22
  • Avatar IvoBenić
    IvoBenić

    ne kužim one bolesnike koji na kredit ili rate uz pretplatu uzimaju mobitele a doma jedu parizer.

    21 Utorak, 24.10.2017. u 17:02
    • Avatar Sistinas

      Sistinas: Da se mogu folirati bar nečime kad ne mogu bijesnim autom i oblekom od par tisuća kn

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 17:13
    • Default avatar - stoposto hrvat

      stoposto hrvat: Doma nemaju ni za kiflu

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 17:31
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: ali najjace je sto ni ne otplate mobitel do kraja vec moraju kupiti novi model jer je ovaj sto ga otplacuju debelo spor i ne podrzava hrpu novih aplikacija :D

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 19:20
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: zašto svi vole gledati u tuđi tanjur? Zašto ako netko ima flagship je odmah etiketiran? Previše ljudi automatski ima takve komentare, ako si ja mogu (i želim) priuštiti mobitel od 1000+ eura koga ima bit briga za to? Jeli ide ...prikaži još! iz tvog džepa? To šta vi mislite da ljudi takve telefone kupuju na kredit, pretplate ili neznam ja šta ne znači da to i jest tako. Ljubomora je kurva

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 20:52
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: molim te kako ce jedan hrvat s placom od 3000 do 5000 kuna kupiti mobitel koji kosta od 5500 do 7000 kuna ako nije na pretplatu ili kredit? u zemlji u kojoj je vise blokiranih nego neblokiranih gradjana?

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 09:41
    • Avatar zveki14

      zveki14: Ivo, a da li možeš da skužiš bolesnike koji puše???? Jer oni popuše novi iphone svake godine!!! Znači oko 6-7 t kuna popuše godišnje i ne prodaju rabljene cigarete kao što vlasnici iphona još prodaju stari tel i nadoplate za novi.

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 10:29
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: tko kaže da svi hrvati imaju plaću od 3000 do 5000kn? Ja jako malo ljudi poznajem da rade za ispod 7-8000. Blokirani građani su većinom u blokadi zbog svojih grešaka i zbog svojih vlastitih životnih izbora.

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 11:13
    • Avatar Sistinas

      Sistinas: Tamo gdje radim kupuju mobitele koji koštaju 1500-2500 u 90% slučajeva na 12-24 rata, a da ne pričamo o "bijesnim" modelima ala Note 8. Te plaće 7000+ imaju "sretnici" u IT sektoru, kirurzi, možda profesori na faxu i sl. Moja ...prikaži još! sestra u osnovnoj (profesor) radi za 5000-5500, realno u ZG više od 50% zaposlenih ima manje od 5000 plaću, a i pozamašni je broj onih koji rintaju za "simboličnih" 3000

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 11:19
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: ja većinom poznam ljude koji rade u IT sektoru ili se bave dizajnom, i to nisu 7+ več 10 ili 15+

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 11:48
    • Avatar Sistinas

      Sistinas: Ti su još veći sretnici, neka imaju...

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 11:55
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: domnatorum cinjenica je da je 70 posto hrvata na rubu siromastva, 20 tisuca djece u Hrvatskoj je gladno, svake godine se iz Hrvatske iseli hrvata u velicini Slavonskog Broda u potrazi za poslom u drugoj drzavi, ................a ti pises o ...prikaži još! bajkama kako skoro pa ne poznas nikoga da radi za manje od 7 tisuca kuna..............najme jebat :D ;)

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 18:43
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: a upravo da si bas ti taj koji skoro pa ne poznaje tih 70 posto ljudi, cinjuenic aje da je u hrvatskoj 70 posto ljudi na rubu siromastva jer sto to znaci ako ne znas, to znaci da sa svojom ...prikaži još! placom ili nekim drugim primanjima ne moze podmiriti najosnovnije zivotne potrebe- stan, hrana, rezije, odjeca

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 18:46
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: dali osobno poznajem...ne, ako i poznajem onda neznam čime se bave, a to govori koliko ih poznajem....ja sam prvi otišao van Hrvatske, sada živim na relaciji Hrvatske i još dvije države, ali nisam otisao zbog love vec zbog prilika. Jbg ...prikaži još! ja u Hrvatskoj živim daleko od Slavonije, i koliko je tebi to čudno jbg ja stvarno ne poznam ljude koji rade za tako malu plaću. Neću računati tetu iz konzuma u kvartu jer nju ne poznajem. Dalje, Hrvatska jest sjebana od strane vlasti, ali iskreno i sami ljudi imaju tu jako jako velikog utjecaja. Da, znam šta znači rub siromaštva, ali isto tako znam šta znači zasukati rukave i zaraditi, bilo to hrvatska, irska, njemačka ili švedska....

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 21:36
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: to sto ti navodno nikoga ne poznajes nije ni bitno, ali bitno je da nisi posve upoznat ili svjestan situacije u drzavi jer da jesi ne bi pisao o zasukavanju rukava a to i ruzno zvuci jer ispada da su ...prikaži još! u ljudi u Hrvatskoj lijencine i da ne zele raditi. Ljudi su se borili za ovu drzavu, bio je rat i stalo im je do nje i zele raditi i sad su prisiljeni odlaziti iz te iste drzave u strani hladni svijet raditi i zasukati rukave (znaci nisu lijeni jer da jesu ne bi odlazili u nepoznato raditi) jer ih je nevolja i sila prisilila na to. A nasa vlast je unistila drzavu i pokrala- koliko su samo s Agrokorom pokrali jer su preko njega izvlacili novce za privatne racune. O milijardama eura je rijec (to sto se u javnosti zna iznos je vjerojatno jedan mali dio od prave svote koju su ukrali svakom hrvatskom gradjaninu i svakom djetetu koje danas place jer nema sto jesti) a d ane pricamo o tome sto su nas silom ugurali u EU niju nekakvim kvazinamjestenim referendumom pa sad imamo nametnuti uvoz jeftinog smeca iz europe koji gusi i unistio je domacu proizvodnju, poljoprivredu i stocarstvo- dakle cijelu privredu.

      Odgovori Četvrtak, 26.10.2017. u 08:49
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: nisam rekao da su lijeni (ok neki i jesu), ali jako puno ljudi nije se uklopilo u načine kako svijet i posao danas funkcionira. Recimo u firmi di sam ja radio (Irska), žena je bila blagajnik, imala je 40god. Mijenjale ...prikaži još! su se stvari u firmi i rečeno je da će se smanjivati broj blagajnika. Ona je tada upisala i završila računovodstvo (nikakvog iskustva u tom nije imala) i sretnem je nedavno, sada ima 48god i voditelj je računovodstva. Hoću reći, ljudi se ili ne educiraju, ili slabo educiraju ili kada zavrse skolu/faks prestaju s usavršavanjem. Ja sam jako dobro upoznat s stanjem u Hrvatskoj, ali (na sreću) svim mojim prijateljima ide dobro, nije to ni elitizam ili neznam šta, već primarno imam društvo ljudi koji se bave sličnim poslovima, poznamo se iz srednje/faksa. Također, znam dobro šta znači raditi vani, prvi put sam otišao preko granice s jedva 19god u guzici. Ja razmišljam ovako..ako u mom gradu nema posla, ima u drugom, ako nema ni tamo, ima u trećom. Ako nema u ovoj, ima u drugoj državi...svaka čast patriotizmu, ali meni je moja familija broj jedan, a ja sam se za svoju familiju odlučio pobrinuti kako znam i umijem.

      Odgovori Četvrtak, 26.10.2017. u 12:03
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: Svijet u kojem zivimo je vrlo jednostavan ...................to je svijet kapitalizma u kojem moc ima jedan posto ljudi a ostatak od 99 posto sluzi bogacenju tog jednog posto . Tih 99 posto je za onaj jedan posto samo stoka sitnog ...prikaži još! zuba koju se eksploatira na ovaj ili onaj nacin. Nema ti snalazenje s time nikakve veze. Fakultet imao neimao dodje ti na isto. Bas mi je nedavno pricao jedan Amerikanac koji je dosao kod nas, da ima faks i da pere sudje po kaficima i tako zaradjuje. Da toliko ljudi ima zavrsen fakultet da ih je previse. Ne mogu svi biti menadjeri i voditelji i imati dobru placu, da ne bi. A kod nas je jos sve puno gore jer i kad radis opet ne mozes nista. I da imas placu tisucu eura tesko mozes sam zivjeti- placati s time najam stana, rezije, hranu, voziti auto, kupovati obleku, imati drustveni zivot i izlaziti van- pa za to ti da budes komotan treba najmanje 15 tisuca kuna placa a to jedva imaju rijetki menadjeri i direktori.

      Odgovori Petak, 27.10.2017. u 08:14
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: ne zive ni vani ljudi bajno..............dobro moraju promisliti kako ce rasporediti primanja da budu dostatna do kraja mjeseca ili tjedno ako primaju tjednu placu. Itekako gledaju kupovati hranu kad su akcije, kad su rasprodaje odjece i obuce. Sve je to ...prikaži još! jedno da prostis sranje, dok se onih jedan posto koji posjeduje 95 posto bogatsva kupa u njemu ostatak svijeta fasuje. Muka mi je uopce razmisljati o tome ali sto sam starija sve vise uvidjam gdje zivimo i radije bih da nije tako. A i ovi sto imaju kao neke karijere ubijaju se dan noc radeci, nemaju nikakv zivot sa strane, da bi si priustili kakvu kucu ili malo veci stan imaju 15 satno dnevno radno vrijeme. Vau vozi bijesan auto a vise od pola dana je na poslu, poserem se i na njega i na njegov bijesni auto, i onda ostari, oboli od raka i umre. Zivot za pamcenje. Najbolje je busmanima u kalahari pustinji, zive u slamnatoj kolibi koju su napravili od siblja, love zivotinje, nemaju rezija, kredita ni ikakvih obveza. Slobodni su i sretniji od svih nas tisucu puta

      Odgovori Petak, 27.10.2017. u 08:25
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: poprilično si opisala SAD, zapadna Europa je ipak malo drukčija. Amerika ima najgori zakon o radu ikada napisan, čak gori nego Kineski, i baš zato je na zapadu puno bokja situacija. Šta se tiče ljudi sa faksom koji peru suđe ...prikaži još! ili vrte burgere...pa ima ih naravno, ali više vrsta. To su ili ljudi koji imaju fakseve poput etnografije, finske lingvistike (kužiš poantu) jer recimo nekog s diplomom strojarstva, elektrotehnike nikad nećeš vidjeti na tim poslovima. To su naprimjer dalje ljudi koji su došli u tu zemlju i nemaju priznate diplome ili jednostavno neradnici. Ukoliko ovdje (ja konkretno živim na relacija Hrvatska, Irska, Švedska) radiš normalan posao (ne ko većina naših imigranata u skladištu ili kafiću) možeš normalno rentati stan, voziti auto, normalno se hraniti i oblačiti i uštediti...jbg ako radiš u skladištu živjeti ćeš s još 5 cimera, auto nećeš voziti (u početku) kupovat ćeš sve po akcijama i čak i nešto uštediti. To je razlika, za razliku od Hrvatske, vani je dobar posao i dobro plaćen, uz uvijet da ga znaš dobro i raditi. I radi se 8 sati dnevno i nerade se vikendi...

      Odgovori Subota, 28.10.2017. u 01:17
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: je, zapadna Europa je malo bolja, ali recimo mi odlazimo raditi u Irsku a najveci postotak ljudi koji se iseljava na zapadu su Irci.........................znaci mi odlazimo u Irsku a Irci bjeze od tamo jer im ne valja...tesko ce bilo tko ...prikaži još! od nas hrvata raditi dobar posao u Njemackoj, Svedskoj ili Irskoj...................to su rijetki slucajevi.............dobri poslovi su za njihove gradjane a ono najgore ostaje nasima..........ono sto njemac ne zeli raditi daje hrvatu, nije svabo glup da najbolje poslove dijeli okolo doseljenicima. A sto se tice Amerike, muz mi radi na recepciji u hostelu i jucer mu je dosao lik iz Los Angelesai prica mu da je u tom gradu toliko siromasnih da ne moze covjek vjerovati. To su hrpe ljudi po ulicama beskucnici, ima ih kaze na izvoz i sve ce ih biti vise. Da smo mi sretni kao prvo jer zivimo u prekrasnoj zemlji s prirodnim ljepotama (inace ja sam tu u Dubrovniku i rekao je za taj juzni dio da je to raj na zemlji , d aje obisao cijeli svijet ali da je ovo nesto najljepse sto je vidio.) I nije prvi put da tako stranci pricaju (meni se cini da samo mi hrvati ne znamo cijeniti ono sto imamo). A drugo imamo sigurnu zemlju u kojoj jos uvijek ne moras iza 22 sata ici s nekom pratnjom van. Dodjes u Tursku recimo ljetovati i pitas tamo na recepciji gdje bi mogao ici van navecer i ovi te u cudu pogledaju i kazu da tu nije sigurno izlaziti navecer van ako zelis sacuvati zivu glavu.

      Odgovori Subota, 28.10.2017. u 07:42
    • Avatar GovnaraSmrti

      GovnaraSmrti: Jel to meni potrebno, da se tresem jer mi je dijete otislo samo u skolu i oce li se zivo vratiti kuci? Ja volim nasu zemlju i sretna sam sto sam tu. Je tesko se zivi, place su male ali ...prikaži još! sumnjam da bi mi negdje drugdje bilo bolje. I zao mi je svakog onog tko mora ici u inozemstvo zaraditi za kruh, jer je bas o tome rijec- zarada za kruh. Malo tko ce tu nesto vise profitirati, ima ih ali to je velika manjina. Vecina u stranom svijetu mukotrpno zaradjuje a onda dodje tu pa se hvali jer ga je sram reci sto radi, koliko radi i sto ima od toga, pa naivci misle da je tamo med i mlijeko. Mozes misliti.

      Odgovori Subota, 28.10.2017. u 07:47
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: naši ljudi u Irskoj većinom rade najniže poslove najčešće zbog profila ljudi. Većima ih je samo sa srednjom školom ili čak i manje, jako loše znanje engleskog jezika (uz učenje engleskog kroz cijelo školovanje, ovdje shvatiš da ga neznaš). Isto ...prikaži još! je i u njemačkoj ili Švedskoj. Za bilo koji dobar posao. ti treba ili jaka pozicija u internacionalnoj kompaniji ili fluentan jezik u govoru i pismu. Također opet da spomenem glupe fakultete, pravo npr, nemozes nigdje raditi jao pravnik van Hrvatske, također školstvo (skoro nigdje), povijest.....Evo npr, ja sam i u Irskoj i u Švedskoj radio dobre poslove. Uvijek možeš, ako sumnjaš da te poslodavac odbio zbog nacionalnosti, prijaviti/tužiti jer je to kazneno djelo

      Odgovori Subota, 28.10.2017. u 21:50
  • Avatar Ivan-Pavao
    Ivan-Pavao

    Ja sam očito jedini ljakse koji voli Iphone . Kaj mogu , meni je super i nikad sa ni jednim nisam imao problema . Naravno da vjerujem da su i svi ostali mob. u toj klasi savršeno dobri .

    1 Utorak, 24.10.2017. u 20:22
    • Avatar zveki14

      zveki14: Zasto bi bio ljakse ako svojim novcem kupujes ono što voliš i smatraš da vrijedi tvojih novaca?! Nisu ni ostali mobiteli puno jeftiniji a bome ni kvalitetniji. Neko kupuje nove aute, neko preplačeni vw, neko puši itd. Svako ima svoj gušt...

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 11:23
  • Avatar Spider_1
    Spider_1

    Ocigledno im Samsung ili LG ne stignu nastancati dovoljno oled ekrana

    3 Utorak, 24.10.2017. u 15:57
    • Default avatar - dosla.mala

      dosla.mala: Citaj da imaju problem sa senzorom za face id

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 16:16
    • Avatar Spider_1

      Spider_1: Mala...hoces reci da na pola imaju problem, a na pola nemaju....Apple pokusava izmisliti inovaciju nekakvu a oled je Samsungova stvarcica...koja je izasla davno na Galaxy jedinici....mogu izdati jedino manje, jer ih nemogu nastancati...da je problem senzor onda bi odgodili valjda.

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 17:00
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Telekomunikacijaski giganti ne trguju kao na pijaci, daj 4, nemam evo ti 2. Postoje ugovori koji se potpisuju s dobavljacima o kolicini i vremenu isporuke. Nebi se valjda zezali s tim i cekali hoce im isporucit ili ne. Znaci ovo ...prikaži još! je marketinski trik koji navodi ljude da pozure jer ako ga zele, moraju ga kupit sad, tako da cemo opet gledat ovce ispred Apple store.

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 18:51
  • Avatar _Varešak_
    _Varešak_

    Radi mene ne moraju proizvesti ni jedan.

    Utorak, 24.10.2017. u 16:11
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    koliko jadnih i ljubomornih komentara. Svi bi vi po jedan u svom džepu, al jebiga nije besplatan. Onda nađete način da blatite ljude koji mogu kupit. Tipični Hrvati.

    5 Utorak, 24.10.2017. u 20:09
    • Avatar Ivan-Pavao

      Ivan-Pavao: Mala , možda nije čak ni to da ga ne mogu kupiti . Možda su se naviknuli na android pa ne žele mijenjati . Tako je kod mene samo sa iOS -om . Prezadovoljan sam Iphone - ovom kvalitetom i ...prikaži još! jednostavnošću sto ne znaci da vrhunski Samsung nije jednako dobar ili možda i bolji .

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 22:14
    • Default avatar - tralalala 1234

      tralalala 1234: Radi se o tome sta svatko misli da je Iphone samo za bogatase a samsung je jednak sa cijenom kao i iphone...imao sam samsung ali ne moze se mjeriti sa iphonom..ja sam svoj kupio bez rata, bez pretplate jer nisam ...prikaži još! dovoljno bogat da bi placao pretplatu..ovako sam iskesirao 6000 kn i miran sa bonovima.

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 00:40
    • Avatar zveki14

      zveki14: Tralalala, tako sam i ja. Iskeširao 5300 za iphone 8 (2 tk mi je ostalo od starog iphona) i na bonovima sam za 60 kn. Na pretplatu bi isto toliko platio mobitel ali tarifu moraš imati minimalno 250 kn. A ...prikaži još! na bonovima mi je i 60 kn dovoljno.

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 15:18
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Prije nekih 6 godina sam imao iPhone 3GS. Dan danas sam uvjeren da ni jedan kineski Mob mu ne može parirati u nekim segmentima. Sad imam sedmica i odlična je. Neka prođe godina pa ću bacit oko na x.

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 19:21
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: Tu malo pretjeruješ jer realno kinezi idu prema tome da pregaze i iPhone i Samsunga (pogledaj razvoj Huaweia). Ja koristim i iOS i Android. iPhone mi je za posao, najviše jer ga dobijemo od firme, ali podosta aplikacija koje meni ...prikaži još! trebaju su malo bolje nego na Androidu. Također kao privatni telefon koristim Android, LG (do nedavno pixel) i on mi je puno ugodniji za rad nego iPhone.

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 22:43
  • Default avatar - tralalala 1234
    tralalala 1234

    Nikad zadovoljniji nego sa 7.om, baterija cijeli dan evo 83%, sa samsungom punio sam mobitel vec na pocetku barem jednom dnevno, a nakon pola godine 3 puta

    Utorak, 24.10.2017. u 20:24
  • Avatar sol
    sol

    Hoce li taj mati pedale za punit bateriju?

    Utorak, 24.10.2017. u 17:26
  • Default avatar - magicmushrooms
    magicmushrooms

    Kod nas 10 000 kuna i hrpa bolesnika s telefonom u djepu a grebu se kod staraca za kavu ili marendu ali bitno da se da potpora robovlasnicima

    Četvrtak, 26.10.2017. u 12:37
  • Default avatar - Logicno_1
    Logicno_1

    Afonasi na aparatima!

    2 Utorak, 24.10.2017. u 19:37
  • Avatar snoopylove4ever
    snoopylove4ever

    Pa dobro, ovako nece zaraditi 40 i više milijardi dolara nego 20..pa štaa..

    Srijeda, 25.10.2017. u 11:26
  • Avatar tetina
    tetina

    Apple- ovci rabite neki nov PRi trik ovo je vec videno 7x

    Utorak, 24.10.2017. u 19:04
  • Default avatar - internet_patnik
    internet_patnik

    Ja sam na pljugu. Toliko o ajfonu. Aj bok

    Utorak, 24.10.2017. u 17:52
  • Default avatar - stoposto hrvat
    stoposto hrvat

    Opet govorim xiaomi ih za doručak pojede

    14 Utorak, 24.10.2017. u 17:32
    • Avatar thedarkside

      thedarkside: Daj brate naporni ste sa tim xiaomingom idete mi na kur.c !svaki clanak o aplle ili o samsungu nadje se netko pametan sa svojim brusli mobitelima!

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 17:38
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: koji ga pojede? mi max2? hahahahaha

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 18:17
    • Default avatar - Francesco_Totti

      Francesco_Totti: Mi mix 2 je zakon

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 19:16
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: mi max 2....je lijepo izreklamirani poluproizvod.

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 19:26
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: a gle..budi i dalje ljut šta neki imaju i mogu, a neki nemogu. To da xiaomi pojede samsunga ili iphone za doručak su priče za malu djecu. Kvalitetom su daleko iza, software je kanta, ekrani su im u pravilu katastrofa, ...prikaži još! pa eto čak i mi mix2 ima shit rezoluciju. Kamere im se nisu mijenjale ima 3 generacije, koriste samsungove ili sony senzore, završna izrada je u pravilu loša. Ja si mogu priuštiti, ok iphone ne kupujem, ali dobijem ga kao službeni. Privatni telefon radije kupim nešto čemu mogu vjerovati. A banalno...stavi svom kinezu firewall pa pogledaj koliko prometa u pozadini ide put kineskih servera.

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 20:34
    • Avatar thedarkside

      thedarkside: Lik si jedva skupio za neki kinez pa pljuje po onima koji imaju samsung ili iphone...a iste te nije u zivotu imo .

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 20:55
    • Default avatar - stoposto hrvat

      stoposto hrvat: Imao sam i iphone 6,7 i samsunge .s7,s8 edge....sve ih samo ime prodaje drugo nista...imam para ali nedam duple pare za proizvode koji kasne za kinezima....

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 21:49
    • Default avatar - Damnatorum

      Damnatorum: ja sam imao nekoliko kineza i mislim da kasne za Samsungom ili Appleom barem 2god. Osim samog hardwarea i softwarea sam odnos kineskih kompanija sa kupcima je ravan nuli

      Odgovori Utorak, 24.10.2017. u 22:13
    • Default avatar - ojhrvatskamati

      ojhrvatskamati: Hahahahahahahahahh daj koliko ce vas jos tu filozofirati o tim kineskim sranjima?

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 01:11
    • Avatar thedarkside

      thedarkside: LoL...pazi lika on je sve te navedene mobitele vec "imo" a neda duple pare pa se na kraju ipak odlucio za kineza.

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 02:03
    • Avatar thedarkside

      thedarkside: stoposto hrvat...hm,garant si tam negdje iz doboja il iz hercegovine jer samo oni tak av nik mogu imat.

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 10:32
    • Avatar Kakica_1

      Kakica_1: Thedarkside potpisujem svaki komentar. Nemam kaj vise dodat, sve si rekel!!! Bravo!!!!!!

      Odgovori Srijeda, 25.10.2017. u 18:04
    • Avatar Kakica_1

      Kakica_1: Kaže "Imam para ali nedam" 😂😂😂😂😂🤣🤣🤣

      Odgovori Petak, 27.10.2017. u 15:18
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message