Astronomi otkrili asteroid koji bi mogao Zemlju pogoditi 2032.

Veliki asteroid 2013 TV135 otkrili su tek prošli tjedan, a izgledi za udar su 1:63.000, no znanstvenici se nadaju da će dodatnim analizama i to potpuno isključiti

Ukrajinski astronomi otkrili su asteroid promjera 400 metara koji bi 2032. mogao pogoditi Zemlju. No, prema trenutnim procjenama izgledi za to su prilično mali.

Asteroid 2013 TV135 prošlog su tjedna otkrili u opservatoriju na Krimu, a do četvrtka ga je potvrdilo još pet astronomskih skupina. Kraj Zemlje je u rujnu prošao na udaljenosti od 6,7 milijuna kilometara i dobio je oznaku potencijalno katastrofičnog. Ona se daje nebeskim tijelima čija orbita bi mogla doći na manje od 7,5 milijuna kilometara od Zemlje.

Iako ga proučavaju tek tjedan dana, procjene su da će se 2032. vratiti, a izgledi za udar su 1:63.000.

Don Yeomans iz NASA-e kaže kako smo 99,998 posto sigurni, ali da je ovo novo otkriće te da će s novim analizama moći dodatno smanjiti ili potpuno isključiti izglede za udar.

Asteroid je trenutno i na vrhu liste objekata koje NASA prati te se ovdje mogu naći dodatne informacije o njemu.

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?
PRIJETI IM ZABRANA