Obavijesti

Tech

Komentari 8

Audi A3 je za klasu bolji od većine kompaktnih automobila

Audi A3 je za klasu bolji od većine kompaktnih automobila
17

Novi Audi A3 odlično izgleda, još se bolje vozi i teško mu je naći neku realnu zamjerku. Osjetno je bolji od prosječnog kompakta, no u skladu s tim mu je i cijena

VIDEO

Ne bi bilo fer uspoređivati ovaj Audi s prosječnim kompaktnim automobilom, od njega je A3 u svakom pogledu bolji, no koliko je bolji, toliko je i skuplji. 

Audi A3 je premium kompakt i to je klasa za sebe, teško da netko tko planira kupiti, recimo Megane, razmišlja o ovom autu kao alternativi. Ovo je auto za one koji imaju više novca, no žele nešto manje od klasičnog “Audijevog formata”. Novi A3 izgleda vrlo atraktivno, pogotovo uz S line paket, 19” naplatke i plavu boju, kao na testnom primjerku. Unutrašnjost izgleda moderno, elegantno i luksuzno. I Audi je digitalizacija dohvatila, no ostao je i razumno praktičan. 

Za razliku od Golf ili Leona, A3 ima klasične komande klima uređaja, što je svakako plus u pogledu ergonomije. Digitalni instrumenti su, po nama, najbolji u svijetu modernih automobila po funkcijama i preglednosti. Dodirni zaslon je lijepo ukomponiran u armature, ne strši iznad i ističe se vrlo kvalitetnom slikom i kontrastom. Pohvale i za sjedala koja su vrlo udobna i izgledaju odlično. ponuda prostora je među boljima u kompaktnoj klasi, a u prtljažnik stane 380 litara.

Svoju najbolju stranu A3 otkriva u vožnji. Razina uglađenosti koju osjetite od prvih kilometara na cesti daleko je iznad tipičnog kompakta i po tome A3 zapravo ne zaostaje u odnosu na veće Audije. Udobnost je besprijekorna, zvučna izolacija vrhunska, motor iznimno ugodan za vožnju... Sve to čini A3 autom u kojem je vrlo ugodno otići na put. Za pohvalu je i potrošnja, koja je na testu iznosila 6,1 litar kombinirano.

Posebno dobro se A3 pokazuje pri agresivnijoj vožnji. Upravljač, mjenjač, ovjes i kočnice su vrhunski, auto kroz zavoje može juriti izuzetno brzo, no s takvom lakoćom da nemate osjećaj da se događa nešto specijalno. Ovom treba dodati i vrhunsku kvalitetu materijala i završne obrade što boravak u  A3 čini posebnim užitkom. Cijena? Visoka, no što vrijedi to i košta. 

TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI:
masa: 1335 kg
dimenzije: 424x182x145 cm
obujam: 1498 ccm
snaga: 110 kW/150 KS  
0-100 km/h: 8,4 s
najveća brzina: 224 km/h
potrošnja: 4,8 l/100 km
cijena: 346.347 kn (testni model), 211.772 kn (osnovni model)

Testirani Audi A3 SPortback S line+ 35TFSI   u opremi ima 19” alunaplatke, LED prednja i stražnja svjetla, digitalne instrumente 12", dodirni zaslon 10”, navigaciju, grijana sportska sjedala presvuičena kombinacijom tkanine i alcantare, adaptivni tempomat...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 8
VIDEO

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?
PRIJETI IM ZABRANA

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?

Plus+ Sa stručnjakom za kibernetičku sigurnost razgovarali smo o pozadini zabrane TikToka, tehnološkim posljedicama ako ih netko kupi i kako bi takav TikTok funkcionirao

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli  smo i do pobjede...
VELIKA MOTIVACIJA

Osječki gimnazijalci prijavili su se treći put: U Školi budućnosti došli smo i do pobjede...

Nastavnica informatike Jelena Radlović i njezini učenici u I. gimnaziji Osijek po treći put su se prijavili za sudjelovanje u edukativnom projektu tvrtki STEMI i Infobip uz podršku A1. Učenici su željni novih znanja
CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama
ATTEND PROJEKT

CARNET nabavio 5686 komada opreme i uređaja za pomoć u učenju djeci s teškoćama

U dvije godine provedbe 32 odgojno-obrazovne ustanove u 22 grada opremljene su modernim uređajima, računalima i programima, te su educirani stručnjaci koji rade s djecom s teškoćama