Micra je svojedobno bila i Europski automobil godine, ali nikad nije bila ni približno ovako dobra u odnosu na konkurenciju. Nažalost, i cijena auta je u skladu
Cijena joj je najveći neprijatelj: Odlična Micra na velikom testu
Dugo nismo vozili ovako dobar gradski auto. Nissan se pošteno potrudio oko nove Micre, no zato je i osjetno podigao cijenu, što će svakako utjecati na prodaju. Šteta, jer ako želite gradski auto bez mana - to je baš ovaj.
Vrlo prostran, pogotovo u širinu, udoban, vrhunski ergonomski riješen i prepun kvalitetnih materijala da pomalo podsjeća na premium klasu. Uz sve to, Micra se i odlično vozi, ležanje u zavojima je zbog dobrog ovjesa i širokog traga kotača (Micra je među najširim autima u klasi) je vrhunsko. Dizelski dCi motor s 90 KS nas je opet oduševio. U kojem god smo ga autu vozili bio je vrlo uglađen, tih i nadasve štedljiv. Deklariranih 3,2 litre nije daleko od istine. Primjerice uz agresivnu, neekonomičnu vožnju u gradu Micra nam je trošila 5,8, a kad smo se malo upristojili 5 l/100 km. Kombinirano smo trošili 4,1 l/100 km.
Bez sumnje, izuzmemo li predstavnike premium klase, u gradskoj klasi trenutačno nema boljeg automobila, no to se vidi i po cijeni. Iznos od 141.447 kuna za model koji nema ni top opremu, a jedini detalj s popisa dodatne opreme mu je metalik boja, rijetko će tko izdvojiti za gradski auto. Šteta, jer ovaj je auto za klasu bolji od prosječnoga gradskog auta koji danas možemo kupiti u Hrvatskoj.
dimenzije: 400x173x146 cm
obujam: 1461 ccm
snaga: 66 kW/90 KS
ubrzanje (0-100km/h): 11,9 s
najveća brzina: 179 km/h
potrošnja: 3,2 l/100 km
cijena: 141.477 kn (testni model) 138.417 kn (bez doplata)
Testirana Nissan Micra 1.5 dCi N-Connecta u opremi ima alu naplatke 16”, zaslon osjetljiv na dodir od 7”, navigaciju, automatsku klimu...