Obavijesti

Tech

Komentari 10

Cupru stavili ispred Seata: Ovo je nova Cupra Born na struju

Cupru stavili ispred Seata: Ovo je nova Cupra Born na struju
12

Cupra Born je tehnološki srodna s novim električnim modelima iz VW Grupe, a koncepcijski najviše nalikuje VW-om modelu ID.3. Iako malo izgleda kao SUV, Born je zapravo - klasični kompakt

VIDEO

Nakon što su Audi, VW i Škoda dobili svoje nove električne modele je za očekivati da je sljedeći na redu Seat. No u Volkswagen grupi su imali drugačije planove i prednost dali novoj Seatovoj sportskoj marki Cupra. A rezultat toga je atraktivni novi Born. 

Nova Cupra Born predstavljena je online, a prvi primjerci na ceste stižu krajem godine. Automobil  je tehnički vrlo srodan Volkswagenu ID.3 i ID.4, Škodi Enyaq i Audiju Q4 E-tron, no koncepcijski srodnost je najveća s VW-om ID3. Ovaj kompakt se ističe se svojim dizajnom koji je spoj dizajna klasičnog kompakta i SUV-a i prilično je atraktivan. 

Oštri prednji kraj bez maske i s velikim otvorima u odbojniku do sada nije viđen na ni jednom drugom modelu Cupre ili Seata. I straga dominira sportski izgled.

Unutrašnjost prilično nalikuje na onu u Volkswagenu ID.3. Instrumenti su minimalistički, dodirni zaslon ogroman (do 12 inča), klasičnih tipki gotovo nema, a ručica mjenjača je ukomponirana zajedno s instrumentima. Zbog toga su u prostoru između sjedala samo pretinci u kojima je i bežični punjač mobitela. Born može biti opremljen i  Head-up zaslonom s proširenom stvarnošću.

Unutrašnjost automobila bi prema najavama iz Cupre trebala biti dosta prostrana, a u prtljažnik stane 385 litara što ej vrlo dobro za kompaktni automobil. U Cupri su vrlo ponosni na ekološku komponentu pa se u sjedalima može naći specijalni materijal Seaqual Yarn od reciklirane plastike koja je izvađena iz mora. 

U pogledu performansi u Cupri su se potrudili da auto ponudi više. Motori kao i baterije su već poznati iz ID.3. Baterije tako imaju kapacitet od 45, 58 i 77 kW/h, dok motori razvijaju 150 i 204 KS. Posebnost Borna je e-Boost paket na motoru od 204 KS koja njegovu snagu na određeno vrijeme može povećati na 231 KS. 

Osnovni model s baterijom od 45 kWh i 150 KS do 100 km/h ubrza za 8,9 sekundi. Model s baterijom od 58 kWh i 204 KS istu zadaću obavi za 7,3 sekunde. Najbrže ubrzava model s istom baterijom i motorom ali uz paket e-Boost kojem do 100 km/h treba sportskih 6,6 sekundi. Najprestižnija kombinacija s baterijom od 77 kWh i motorom koji ima e-Boost dom 100 km/h ubrza za okruglih sedam sekundi. 

Upravo ta zadnjespomenuta verzija ima i najbolji doseg. Cupra za njega obećava 540 km dosega po WLTP-u, dok modeli sa srednjom baterijom uz punu bateriju prevaljuju 420 kilometara. Najmanji doseg ima verzija s najmanjom baterijom kod koje on iznosi 340 kilometara. Maksimalna snaga punjenja je 125 kW.

Više detalja o automobilu saznat će se kroz nekoliko mjeseci, a dolazak automobila na hrvatsko tržište se očekuje krajem ove godine. Cijene se još ne znaju. 

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 10
VIDEO

Isprobali smo 360 Botslab Kids Watch E3 pametni sat za djecu
UVIJEK ONLINE

Isprobali smo 360 Botslab Kids Watch E3 pametni sat za djecu

Pametni sat za djecu E3 dolazi s jednostavnim sučeljem koje će djeca lako svladati, roditelji preko mobilne veze mogu pratiti lokaciju i kontaktirati mališane, a sat ima i kameru

Najpametniji znakovi Zodijaka: 'Najposebniji' je na vrhu liste
SLAŽETE SE?

Najpametniji znakovi Zodijaka: 'Najposebniji' je na vrhu liste

Naravno, svaki horoskopski znak je 'pametan' na svoj način, ali kada je riječ o inteligenciji, duhovitosti i analitičkoj sposobnosti, ovo su horoskopski znakovi koji po mišljenju astrologa imaju najviše prednosti
Dan prije smrti je plakao, htjeli su da propusti utrku, odbio je...
AYRTON SENNA: 30 GODINA OD SMRTI

Dan prije smrti je plakao, htjeli su da propusti utrku, odbio je...

Ayrton Senna poginuo je 1. svibnja 1994. u Imoli kad se s 310 km/h zabio u zid. Bio je jedan od najvećih vozača Formule 1 u povijesti, a njegovo rivalstvo s Alainom Prostom bilo je više od sporta