Obavijesti

Tech

Komentari 0

Dani komunikacija: Ljudi ne kupuju proizvod, nego ideju

Dani komunikacija: Ljudi ne kupuju proizvod, nego ideju
1

Ovogodišnji festival ugostit će prvu indijsku kreativnu direktoricu i ovogodišnje zaštitno lice Cannesove See It Be It inicijative, Swati Bhattacharya, te Jessicu Chapplow, specijalisticu za inovativne platforme u nastajanju i e-commerce.

VIDEO

U digitalnom svijetu punom mogućnosti, u kojem vrijeme postaje luksuz, prodaja mora biti efikasna i personalizirana, a brendovima je neophodna karizma koju će kupci osjetiti i prigrliti. Dani komunikacija stoga u Rovinj dovode čak dvije vrhunske stručnjakinje kojima su ova područja uske specijalnosti.

Krojiti vlastite uvjete mogu ne samo potrošači nego i brendovi: društveni aspekt povezivanja s potrošačima u digitalno doba omogućuje brendovima razvijanje umijeća građenja slike o sebi – jer ljudi ne kupuju proizvod, nego ideju koja stoji iza njega, poručuje Swati Bhattacharya, prva kreativna direktorica u Indiji i jedna od vodećih osoba industrije tržišnog komuniciranja koja ruši sve barijere, zbog čega ju je Cannes Lions proglasio ambasadoricom inicijative See It Be It.

Probijanje staklenih stropova u svijetu koji je još uvijek uvelike patrijarhalan, rad na najimpresivnijim kampanjama za brendove poput Pepsija, Nescafea i Kit Kata, višestruko osvajanje prestižne nagrade Cannes Lions te briljiranje na tržištu koje se mijenja iz dan – svoju će formulu uspjeha Bhattacharya sa svima u Rovinju podijeliti na predavanju “Sisterhood – a toolkit for life”, a njezina će iskustva jednako obogatiti i muškarce i žene u industriji tržišnog komuniciranja.

Strojno učenje, glasovna tehnologija (voice) i računalni vid (computer vision) najnovija su tehnološka postignuća koja intrigiraju cijeli svijet, a specijalistica za ove inovativne platforme u nastajanju i e-commerce, Jessica Chapplow, objasnit će kako ih učiniti dijelom uspješne priče svakoga brenda. Globalna savjetnica klijenata tvrtke Wavemaker pomaže raznim granama industrije u prihvaćanju novih tehnologija te primjeni najboljih praksi u e-commerceu. Otkrivajući trendove koji dovode do rasta prodaje putem e-kanala, Chapplow s klijentima kroji nove imperative uspješnoga poslovanja, a “Heartificial Intelligence: How AI is Humanising Businesses” predavanje je u kojemu će se osvrnuti na ono čemu svaki kvalitetan brend s vizijom budućnosti teži – humanizaciji brenda i potrošačkog iskustva u kojem potrošači vlastitim preferencijama svjesno kroje vlastite uvjete.

Više informacija o programu pronađite na www.danikomunikacija.com.

O Danima komunikacija:

Iz godine u godinu Dani komunikacija bilježe sve veći porast posjetitelja. Organizatori najavljuju zanimljiv i raznolik sadržaj te pozivaju sve oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću, predstavnike medija, studente i ostale profesionalce iz komunikacijske industrije na festival koji je još prošle godine oborio sve rekorde posjećenosti. Rane prijave za kotizacije i smještaj bit će otvorene do 8. veljače 2019. Za više informacija o Danima komunikacija posjetite službene stranice festivala www.danikomunikacija.com.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV
SVJETSKA PREMIJERA

Vozili smo novu Škodu Kodiaq: Impresivno prostrani SUV

Rijetko koji model na tržištu ovdje nudi više prostora, i iskreno, trenutno nam ne pada na pamet ni jedan veliki SUV koji bi imao više prostora od ove Škode

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac
VATRENI AS OTVORENO

Petković otkrio: Nikad neću odjenuti dres Hajduka! Mog oca tražili su novac za poguranac

Nikad nisam stigao zahvaliti Mariju Budimiru za prvi gol u Dinamu, pet puta kaznili su me zbog kašnjenja, a u Dinamu je minuta kašnjenja 100 eura! Stotine Brazilaca prijetile su mi smrću nakon gola na SP-u...
U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?
'RENTATE' LI SVOJ VID?

U Južnoj Koreji rijetko ćete sresti osobe s dioptrijskim naočalama: Znate li zašto?

Iako je to na našim prostorima možda nepojmljivo, u južnokorejskoj kulturi smatraju da, ako osobe starije od 20 godina nose naočale za vid, imaju 'loše roditelje' koji na vrijeme nisu ispravili dioptriju djetetu kad je to bilo potrebno