Obavijesti

Tech

Komentari 27

Dizelski Megane GT donosi novi i mnogo bolji način vožnje

Dizelski Megane GT donosi novi i mnogo bolji način vožnje
8

Najbolji dojam Megane ostavlja u vožnji, i to onoj bržoj. Dizelski GT za pogon koristi 1,6-litreni motor s dva turbo punjača i 163 KS s kojim do 100 ubrza za 8,8 sekundi te postiže maksimalnih 214 km/h

VIDEO

Dizelski Megane GT nije uobičajeni kompakt. Ovo je poseban auto, dopadljiv, štedljiv, a istodobno brz poput sportaša, okretan i inovativan. 

Kao i svaki drugi Megane, ovaj auto donosi mnogo mjesta, komfornu i udobnu vožnju, a odličan dojam ostavlja i zbog mnogo opreme te maštovito i bogato uređene unutrašnjosti sa sportskim sjedalima. GT dobro izgleda i izvana s velikim naplatcima od 18” i LED svjetlima.

Ne nedostaje ni sigurnosno komfornih detalja, poput aktivnog tempomata s automatskim održavanjem razmaka. No koliko god sve to bilo impresivno, najbolji dojam Megane ostavlja u vožnji, i to onoj bržoj. Dizelski GT za pogon koristi 1,6-litreni motor s dva turbo punjača i 163 KS s kojim do 100 ubrza za 8,8 sekundi te postiže maksimalnih 214 kilometara na sat.

Automatski mjenjač s dvostrukom spojkom i serijskim polugama za mijenjanje na upravljaču je vrlo dobar, a automobil nevjerojatno precizno i izravno skreće u zavoje, bez obzira na to jesu li oni oštri ili dugački i brzi, a tajna ili trik koji to omogućuje je upravljanje na sve kotače, odlični 4 control. Dakle, prilikom brže vožnje stražnji kotači će se neovisno od prednjih zakretati pod određenim kutem te tako omogućiti bolji ulazak u zavoj i njegov prolazak, a prilikom sporijih manevara kotači se okreću u potrebnom i tako primjerice smanjuju krug okretanja za metar u odnosu na klasični Megane. Ovaj sustav nije samo marketinški trik, 4 Control Meganea izdiže iznad prosjeka i vožnju u njemu čini pravim užitkom.

8
| Foto: Facebook, Marko Prpic/PIXSELL

Naravno ovako opremljen, brz i zabavan auto daleko je od cijene osnovnog Meganea, no daje mnogo za uloženi novac. ž

TVORNIČKI PODACI
masa: 1505 kg
dimenzije: 436x181x145 cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 120 kW/163 KS  
ubrzanje (0-100km/h): 8,8 s
najveća brzina: 214 km/h
potrošnja: 4,6 l /100 km
cijena: 231.215 kn (testni model)   225.900 kn (bez doplata)

Testirani Renault Megane GT dCi 165 EDC u opremi ima aktivni tempomat, LED prednja svjetla, 18” alunaplatke,  zaslon 8,7”, navigaciju, sportski ovjes...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 27
VIDEO

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?
PRIJETI IM ZABRANA

Što će biti s TikTokom ako ih netko kupi u SAD-u i što to znači za njihove korisnike u Europi?

Plus+ Sa stručnjakom za kibernetičku sigurnost razgovarali smo o pozadini zabrane TikToka, tehnološkim posljedicama ako ih netko kupi i kako bi takav TikTok funkcionirao

Iznimno tanki Honor X8b košta kao trećina top modela danas, ali dolazi s nizom dobrih aduta
PRISTUPAČAN I SNAŽAN

Iznimno tanki Honor X8b košta kao trećina top modela danas, ali dolazi s nizom dobrih aduta

X8b dolazi u kućištu tankom samo 6,8 mm te je među najtanjim uređajima, a i prilično je lagan sa svojih 166 grama.
Suradnja u AI-ju Hrvatske i Slovenije može donijeti veću konkurentnost poduzeća
AI KONFERENCIJA

Suradnja u AI-ju Hrvatske i Slovenije može donijeti veću konkurentnost poduzeća

Konferenciju su organizirali Infobip, Slovensko-hrvatski poslovni klub SLO CRO i slovensko veleposlanstvo u Zagrebu, s ciljem razmjene znanja i iskustava u primjeni AI-ja u poduzećima kako bi s time uspješnije poslovali.