Micra je po mnogočemu iznadprosječni gradski auto. S novim motorom sad se vozi bolje i troši manje goriva. Cijena mu je na razini prosjeka klase koja postaje sve skuplja
Dobar auto s novim motorom postao je još bolji i zabavniji
Izvana izgleda zaista dobro, no kad uđemo u Micru, osjećaji su izmiješani. Prostora je vrlo mnogo s obzirom na dimenzije po kojima je među najmanjima u klasi. U prtljažnik stane dobrih 300 litara. Također, materijali i izrada su mnogo bolji od prosjeka klase. Oprema testiranog modela je kompletna, jedino čemu ćemo prigovoriti je dizajn unutrašnjosti. Tu je moglo bolje, modernije i hrabrije.
No sve dugo zaslužuje pohvale. Pogotovo novi motor koji je mnogo življi i s njim se mnogo ugodnije vozi nego u kombinaciji s dosadašnjim 0,9-litrenim benzincem. On ima 100 KS što je sasvim dovoljno za ovu klasu auta i rezultira s više od sekundu boljim ubrzanjem do 100 km/h nego kod prethodnika.
Potrošnja goriva tijekom testa je iznosila 5,8 l/100 km što je vrlo dobro i 2 decilitra manje nego kad smo vozili model sa starim motorom. Cijena je na razini prosjeka klase koja postaje sve skuplja.
dimenzije: 400x174x146 cm
obujam: 999 ccm
snaga: 74 kW/100 KS
0-100 km/h: 10,9 s
najveća brzina: 184 km/h
potrošnja: 4,5 l/100 km
cijena: 125.475 kn (testni model), 105.475 kn (osnovni model)
Testirani Nissan Micra IG-T 100 N-Connecta u opremi ima automatski klima-uređaj, alunaplatke 16”, dodirni zaslon 7”, navigaciju, Apple CarPlay i Android Auto, ‘kožni’ upravljač...